{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Brunst {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg har for lidt tid siden fået en ny hest (overgang fra pony til hest) og nu er jeg stødt på et kæmpemæssigt problem, og hverken min mor eller jeg ved hvad vi skal gøre.
Men først, min hest har ikke ondt, og hun er bestemt ikke trodsig af natur.

Nu er tiden kommet til brunst, og mir problem er at så snart jeg sætter mig op på hende, om der er andre eller der ikke er andre i hallen, hvor jeg rider, vil hun bare ikke gå frem, jeg kan litteraly sidde og sparke til hende, og hun er iskold, og hun er ellers meget følsom normalt.
Den eneste mulighed min mor og jeg kan se er fordi at hun er i brunst, så vi søger desperat efter en løsning.

Er der nogle af jer der har haft tilsvarende efaringer med hopper, der nægter at gå under rytter i brunst (Der er intet når man trækker med hende)

Jeg har desperat brug for hjælp til dette problem, for jeg kan slet ikke ride.
Lad værd med at sige vi skal give det tid, for hun har haft 1 uge, hvis ikke mere, fridage hvor hun er blevet trukket med eller blot er longeret.

(Jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle placere emnet, så beklager hvis det er placeret forkert)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brunst
  • #2   15. apr 2015 Sådan var min dame også en gang smiley Brunsten kan gøre nogle sjove ting. Giv evt. urterne Stroppy mare, en chance. De virkede rigtig godt hos os smiley Pludselig var hun hverken overdrevent klisteret ned ad benene, eller mærkelig i hovedet.

  • #3   15. apr 2015 Se den video, jeg linker til i bunden af Perfects profil. Hun har været værre gennem brunst, og vi har valgt at sætte hende på en Regumate-kur, primært da hun har været utilpas i boksen (sparket, hvinet, ondt i maven). Vi vælger dog nok at vaccinere hende, da det går hende på i boksen og er meget generende for hende.

  • #4   16. apr 2015 vi er også på Stroppy mare i øjeblikket, og synes at det har taget det værste:-)

Kommentér på:
Brunst

Annonce