{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay
  • #1   16. sep 2015 Jeg har kun god erfaring. Altså det er selvfølelig forskellige sælgere, og gå efter dem med positiv feedback. Altså hvis der står NEW er det nyt! smiley

  • #2   16. sep 2015 Det er et svært spørgsmål at svare på - det er jo individuelle sælgere smiley
    Ja, jeg har gode erfaringer fra Ebay.co.uk. Men jeg køber også kun fra EU-lande. Du skal være opmærksom på, hvor produktet bliver sendt fra.

    Det er ikke selve Ebay der "leverer" kundeservicen - det er den sælger, du køber fra, som du skal kontakte hvis der er problemer.


  • #4   16. sep 2015 Har handlet meget på eBay uden problemer.. Men husk det er forskellige private og butikker der sælger, så hold øje med deres karaktere..
    Det er bedre at købe fra .co.uk eller .de men hold stadig øje med hvor varen sendes fra i forhold til importgebyr, told osv


  • #5   16. sep 2015 Ebay er lidt lige som DBA, bare med større sikkerhed. Al betaling foregår via. paypal, så man har mulighed for at gå igennem dem, hvis der ikke bliver leveret den lovede vare. Og de slår hårdt ned, har været enormt glad for at have paypal på min side, når man står i danmark med varen i kina ;)!
    Hvis du køber uden for EU, bliver alt over.. mener det er 80 kr pålagt et told gebyr, og det skal du selv betale. bare så du er obs. Men ellers, go for it smiley


  • #7   16. sep 2015 Da det er forskellige mærker og sælgere er kvaliteten forskellig

  • #8   16. sep 2015 har handlet MEGET på ebay... hold dig under 80 kr hvis du køber uden for EU. Men indenfor EU kan du bruge alle de penge du har lyst til smiley

    sælgerne på eBay er generelt meget bange for at få dårlige ratings, så de giver næsten altid en rigtig god service. Det kan dog være lidt bøvlet/dyrt at sende tilbage, så det er en ulempe i forhold til DK.

    på fx den engelske ebay (ebay.co.uk) kan du vælge kun at se varer fra EU (i menuen i venstre side) - så er du sikker på ikke at købe noget over 80 kr, som du skal betale told og moms af...

    told/moms er faktisk ikke så slemt - problemet er at post danmark skal have 170 kroner for at håndtere det hele... og så bliver en vare til 120kr fra USA pludselig ret dyr...

    men prøv det: gå på www.ebay.co.uk - find noget billigt du har lyst til at købe (bare 20-30 kr) og køb det. Det er den bedste måde at få en fornemmelse på... så er du mere tryg når du skal købe noget dyrere...


Kommentér på:
Ebay

Annonce