{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay
  • #1   19. okt 2014 jeg har handlet der, og har gode erfaringer smiley Jeg købte et mobil cover, som skulle komme fra korea mener jeg smiley fik det faktisk ret hurtigt, i løbet af ca. 2 uger smiley
    Der kommer kun told på hvis man køber for over et hvis antal kroner, ved ikke om fragt er med i det smiley


  • #2   19. okt 2014
    Der er ikke told på hvis det er inden for Europa man køber tingene :o)


  • #3   19. okt 2014 Jeg har købt derfra mange gange, og har kun gode erfaringer. Men det er jo forskelligt, for der er så mange sælgere derinde. Hvis du går efter dem, der er top-rated, er du rimeligt sikret.

    Mht. told og moms, kommer det an på varens pris og hvor du køber fra. Køber du indenfor EU, kommer der aldrig told og moms på, uanset pris. Køber du udenfor EU, kommer der aldrig told og moms på, hvis du køber for under 80 kr. eksklusiv fragt.
    Køber du for mellem 80-1.150 kr. kommer der moms + importgebyr (160 kr) på.

    Men hvis sælger sender som gave - hvilket de ofte gør - så kan du købe for op til 340 kr. uden at der kommer told/moms på. Der kommer moms og importgebyr på fra 340-1.150 kr.

    Hvis du køber udenfor EU, kommer der told, moms og importgebyr på, hvis du køber for over 1.150 kr., uanset om det sendes som gave eller ej.

    Du kan se alle reglerne her: http://www.toldpriser.dk/toldregler. Der kan du også regne ud, hvad det kommer til at koste med told, moms osv.

    Så generelt kan man sige, at køber du for under 80 kr, er du altid sikret, at der ikke kommer noget på. Sender de som gave - det kan du evt. skrive til dem og spørge om, men jeg tror endnu ikke jeg har oplevet, at de ikke gør det - kan du købe for 340 kr., uden at der kommer noget på.


  • #4   19. okt 2014 Min kæreste har købt noget til bilen over eBay, og selvom der kom told på var det stadig billigere end at købe det i Danmark (;

  • #5   19. okt 2014 Jeg har handlet meget derover. Har aldrig fået en regning på moms(det du kalder told) smiley

  • #7   19. okt 2014 Okay tusind tak smiley er der en nemmere måde at se om de sender som gave?

  • #8   19. okt 2014 Pigen - Så vidt jeg ved, kan du ikke se det nogle steder, så det må du skrive til dem og spørge om. :o)

    Julie - Moms og told er to forskellige ting. Så nej, moms er ikke det, som TS kalder told.


Kommentér på:
Ebay

Annonce