{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jule gave hjælp
  • #1   19. nov 2015 Spørger dem hvad de ønsker sig og finder noget blandt ønskerne..
    I år får han tøj.. Sidste år gav vi hinanden en ferie..


  • #2   19. nov 2015 Sanne har føget hans ønsker, men det er alt muligt til computer som skal sendes fra USA og ville gerne give ham noget lidt mere personligt smiley

  • #3   19. nov 2015 Ved godt man gerne vil give noget personligt..
    Men det er lidt en pigeting, at tro alt man giver skal være så personligt osv.. Men Hvis jeg virkelig ønskede mig et eller andet, så ville jeg da blive super glad for at min kæreste ville bruge tid på at finde lige præcis det jeg ønsker mig..



  • #4   19. nov 2015 Kan jeg self godt se.... Må ligge hovedet i blød og spøger lidt ind til ham igen smiley

  • #5   19. nov 2015 Hvad med at give ham en oplevelse?? Noget i kan tage til sammen.. En koncert, et show eller ligende?
    Nu ved jeg jo ikke hvad i er til men jeg gad godt få billetter til Jonathan Spang.


  • #6   19. nov 2015 Lyder som en god ide det må jeg kigge på tak smiley

  • #7   20. nov 2015 Min kæreste og jeg fik taget 'kærestebilleder' og ved hvilke 3 der er hans ynglings, så har købt via en side sådan en kæmpe collage med alle 3 billeder på, skrevet noget han altid siger til mig.
    Han ønskede sig også ting til sine trommer, men han ved at jeg ikke har råd til at give ham det smiley


  • #8   20. nov 2015 Spørg ham om nogle ønsker der ikke skal sendes fra USA. Uha der er intet værre end den der "ej men han/hun vil jo hellere have.......", nej så ville han nok have ønsket sig det. Personlige ting er fine og søde, men spørg efter nogle ønsker der fx. ikke skal sendes fra USA smiley

  • #9   20. nov 2015 Han får et ophold i lalandia smiley
    Det er måske barnligt når vi er 18 og 19 år, men det skal nok blive super hyggeligt smiley så skal vi bo der i en uge smiley


  • #10   20. nov 2015 Det da ik barnligt, det da fucking fedt smiley

  • #11   20. nov 2015 Han glæder sig og det gør jeg så sandelig også! Der er da ikke noget bedre end at bare fjolle rundt og nyde hinanden smiley

    Måske et gavekort til at blive tusset ? Nu ved jeg ikke hvordan din kæreste er, men det hitter ihvertfald herhjemme både for manden men også for mig smiley

    Eller nogle fede billeder han ka hænge op ?


  • #12   20. nov 2015 Hen er på ingen måde til tusser og ting til at hænge op på vægen, ja tro sku at han ville kigge dumt på mig smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #13   20. nov 2015 Min kæreste får en par vægtløftersko eller en billet til tinderbox (han er meget stor rammstein fan, for det ønsker han sig.

    totalt upersonligt, men det er jo derfor at der findes ønsker - netop fordi det er noget man ønsker sig.

    Men det er svært at sige hvad du skal give ham, nogle drenge ville elske at få et billede af ham og sin kæreste, men f.eks. min kæreste/eller mig for dens sags skyld, ville tro at det var en hadegave smiley


  • #14   20. nov 2015 Hehe tro sku st vi har det på samme måde smiley

  • #15   20. nov 2015 Jeg er heldigvis ikke i det problem i år, da vi har valgt at vi ikke giver hinanden gave i år. smiley
    Første år vi holdt jul sammen, gav jeg ham en kasse med en masse ting, som nærmest "symboliserede" ham - altså små ting jeg havde lagt mærke til i løbet af de, dengang 2 måneder, vi havde været sammen. smiley
    Æsken indeholdt:
    En rulle toiletpapir - han pusser næse lige meget om han er snottet eller ej, og gerne hele tiden. smiley
    Pebernødder - vi kan ikke gå i en butik uden han flyver rundt efter pebernødder. smiley
    Jordbær-the - han drikker ikke andet når han er syg
    Pincet - jeg skulle ALTID plukke hans øjenbryn, fordi han ikke havde nogen pincet (dårlig undskyldning) NU KAN HAN SELV! smiley
    Håndskrevet "brev" - udtrykker mig bedst på skrift, så han fik lige to A4 sider.
    En slange af plastik/gummi - han var på daværende tidspunkt mega bange for slanger, men ønskede at komme sig over det, så han selv kunne holde en - i dag næsten to år senere, har vi haft 4 slanger. smiley
    Concealer - han led ret meget af uren hud, og jeg dækkede urenheder med min concealer, så han kunne lige så godt få sin egen.

    Kan ikke heeelt huske hvad mere der var i. smiley


  • #16   20. nov 2015 Natascha fed gave smiley den er sku vær at tænke over og Mega personligt smiley

  • #17   20. nov 2015 Ja nemlig. smiley
    Og jo bedre du kender din kæreste, jo flere sjove og personlige ting kan du komme i. smiley
    Altså, hvis jeg skulle lave én igen i år, skulle der i den grad blandt andet tilføjes nutella og toastost til hans ulækre madder. smiley


  • #18   20. nov 2015 Jeg brugte også de første par år på at opfinde den dybe tallerken, og give ham noget personligt og originalt - men det bliver man hurtigt træt af smiley Så i år får han noget han ønsker sig, jeg ved ikke helt hvad endnu. Som de andre nævner er det aldrig en dårlig ide at give nogen det, som de jo netop ønsker.

  • #19   20. nov 2015 Uha, jeg er ikke i tvivl om hvad min kæreste skal have til jul. Mit problem ligger mere i de andre der skal have gaver.
    Men i hvert fald, min kæreste er svært glad for kød, så derfor er det da oplagt at give ham noget i den dur. Derfor; ar jeg besluttet at han da selvfølgelig skal have oplevelsen "spis alt hvad du kan i en pølsevogn, på en time" sammen med en af sine venner.
    Det synes jeg både er personligt og sjovt, og glæder mig bare til at se hans reaktion smiley


  • #20   20. nov 2015 Team AP:
    HAHA, det var dog en fantastisk idé! Det skal han nok blive glad for, det er ikke lige en man ser komme :P!


  • #21   20. nov 2015 Min kæreste har fået nærmest alt fra tøj, til en lille gris der kan gå på batterier, til en tur i racerbil og wellnessophold. I år regner jeg med han får sko og nogle brætspil. Brætspil er noget han synes godt om. Jeg spiller en smule med ham, men ellers er de en flok på hans arbejde der hygger sammen med spil. Det er måske ikke noget jeg har kreeret selv, men jeg ved det er noget han bliver sindssygt glad for, da han går op i det smiley

  • #22   20. nov 2015 Eifos:
    Haha, jo tak! Det håber jeg også han bliver. Så det i en butik for laaang tid siden og tænkte at det lige var ham. Derfor har jeg været meget ivrig efter at det bliver jul xD


  • #23   20. nov 2015 Maja Michele: pigen er 14, så tvivler på tusser er en god ide til hendes kæreste der nok ikke er meget ældre smiley

  • #24   20. nov 2015 Telma han er 17 så lige hved at være okay smiley

  • #26   20. nov 2015 Nej, det er det ikke Telma smiley

  • #27   20. nov 2015 Tak for svar Funke smiley

  • #28   23. nov 2015 Hvor gammel er han??

Kommentér på:
Jule gave hjælp

Annonce