{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.205 visninger | Oprettet:

Bandageunderlag? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Hvornår synes i at bandageunderlag skal bruges? Kun når det er 100% elastikbandager? Altid, ligemeget om det er kombi eller? smiley
Hvad ville i gøre, hvis jeres hest havde så tynde ben at selv pony var for store? Altså at velcroen gik ud over det den skulle hænge fast i så den flappede? smiley
Ville det så være nødvendigt med bandageunderlag, for at fylde det ekstra plads ud, sådan at de passede, eller ville i bare lade vær med at ride med bandager? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bandageunderlag?
  • #1   12. dec 2015 Jeg rider ALTID med bandageunderlag, lige meget hvilket materiale..
    De ligger bedst, og jeg synes det ser pænest ud..

    Hvis velcroen er for lang, så ville jeg klippe af flappen..
    Har selv haft et par hvor der var så lang afstand fra det bløde velcro, til selve velcroen.. Her måtte jeg bare erkende at de ikke skulle bruge til pænt brug, så det blev bare klistret på bandagerne..

    Dog bruger jeg ofte strikbandager, da jeg synes de er super gode og nemme at lægge pænt på..



    profilbillede
  • #2   12. dec 2015 Pt. har jeg ikke andre end mine transportbandageunderlag (gud et langt ord smiley smiley ), men vil gerne have fat i nogle fra enten Eskadron, RBH eller Trans Horse Sport (eller hvad de nu lige hedder), så lige nu bruger jeg bare kombibandagerne uden underlag, og det er så også den eneste type bandager jeg har smiley
    Vil dog gerne have fat i nogle strikbandager smiley

    Men generelt, uanset type, vil jeg helst have bandageunderlag under smiley


  • #4   12. dec 2015 Jeg bruger forresten kun de der billige filt bandageunderlag.. Og så har jeg klippet hjørnerne runde, så de ikke stikker grimt ud..
    Fordelen ved disse underlag er, at man kan klippe dem til lige i den højde man skal bruge, uden de flosser..


  • #6   13. dec 2015 Mange tusinde tak for hjælpen! Er der noget bandageunderlag i kan anbefale? smiley

  • #7   13. dec 2015 Som sagt ovenfor.. De billige filt underlag.. smiley
    For det er ret normalt at hesten ikke har lige lange piber på for og bagben, så dem kan man klippe til i præcis den højde man ønsker uden de flosser og går i stykker..

    http://www.ryttersrideudstyr.dk/Varer/Bandageunderlag_filt_lille--1811_Hvid


  • #8   13. dec 2015 Transhorsesport og eskadon har ikke de irreterende velcro dutter, så på dem kan man i realiteten sætte dem som man har lyst til smiley

    Jeg rider ikke med bandageunderlag med kombibandager, hvis det skal gå hurtigt, kan jeg også finde på at lade være med at bruge bandageunderlag til fleecebandager, men jeg bruger altid bandageunderlag til elastik og strikbandager smiley
    Jeg har ikke været glad for strikbandager. Synes de skal strammes meget, for at undgå at de falder ned? smiley


  • #9   14. dec 2015 Altid bandageunderlag lige meget hvilken slags bandage jeg bruger. Og ja det vil hjælpe på velcro'en med bandageunderlag så passer bandagerne som regel:-)

Kommentér på:
Bandageunderlag?

Annonce