{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailerkørekort
  • #1   12. jan 2016 jeg gav 3800 kr +læge erklæring ( holstebro/skive)

  • #2   12. jan 2016 jeg gav 3500kr i randers. tror det tog mig 1-2 uger

  • #3   12. jan 2016 På Sjælland har jeg fundet priser mellem 2500-5000kr smiley Satser selv på at tage trailer kortet til næste år. Har i november fået mit kørekort så vil gerne lige have lidt rutine i kørsel først.
    Og da min kæreste samtidig har trailer kort er det ikke nogen katastrofe at jeg ikke har endnu.


  • #4   12. jan 2016 Det blev vist 4500 inkl lægeerklæring, i Sønderborg.
    Der gik et stykke tid fra jeg tog teorien til jeg kom igang med køretimerne, da jeg ikke havde lægeerklæring fra start og min læge selvfølgelig havde mega travlt liiige da jeg skulle bruge den smiley så der gik vist 5 uger fra dagen med teoritimer til jeg startede på køretimerne, fra jeg startede på køretimerne til jeg havde kortet gik der en uge.


  • #5   12. jan 2016 Jeg gav 3000 og tog teori og køretimer på en uge. Jeg måtte så lige vente yderligere en uge på min køreprøve smiley

  • #6   12. jan 2016 En god ide kan evt være at se om der er andre i dit nærområde der ønsker trailerkørekort, og så slå jer sammen til et hold, så bliver det oftest lidt billigere har jeg bemærket smiley

  • #7   12. jan 2016 3800,- + lægeerklæring ved Juul-gruppen.
    Jeg har min første køretime imorgen også en igen d. 18 også skal jeg op d. 21 smiley


  • #8   12. jan 2016 Jeg husker det som om jeg gav ca 3500 kr incl lægeerklæring.

    Var der en enkelt aften med tre timers teori, og så 3 x to lektioner kørsel, og så køreprøve.

    Jeg havde kørt med hestetrailer i mange år, så jeg havde godt styr på at bakke. Til gengæld fik jeg skæld ud for at kører for pænt/langsomt ud i rundkørsler og over vejbump - de er jo ligeglade med at du normalt kører med heste, så der skal ikke tages hensyn til om du kører med en tom campingvogn, eller en trailer fyldt med levende dyr smiley

    Min rideklub lavede et hold, hvor der også kom campister ect fra byen med. Og teorien blev holdt i rideklubben.

    Mvh Charlotte


  • #9   12. jan 2016 Ja jeg havde også indtryk af at priserne lå der imellem. Jeg er dog overrasket over, hvor hurtigt I har kunne tage det! smiley

    Team Grafik - jeg fik kørekort i oktober, og vil egentlig også hellere vente lidt, men samtidig vil det i starten hovedsageligt dreje sig om en på tur på 4 km frem og tilbage til ridehus smiley

    Charlotte M - Ja det har jeg også godt hørt fra andre, der også havde kørt med hest tidligere. Måske lidt fjollet at kørelærerene kigger sådan på det, hvis den eneste grund til man tager, er for at køre med en hest.. Men det er nok ift. en køreprøve og kunne bestå den smiley


  • #10   12. jan 2016 jeg gav 2800 kr. inkl. prøvegebyr - tog det på 14 dage, fra første teori gang til jeg stod med det midlertidige kort i hånden

  • #11   12. jan 2016 Jeg ansøgte om BE kørekort mens jeg tog B kørekort, så jeg slap for ny lægeerklæring smiley Men gav så selv 5000 for kørekortet inklusiv alt.
    Og jeg kan kun anbefale det - det gør livet som hestepige MEGET nemmere smiley Hvis man har trailer og bil vel og mærke. smiley


  • #12   12. jan 2016 Det tog mig 3 uger så havde jeg kortet.
    3800 kr. plus lægeattest ved Juul i Roskilde.

    Jer der for nyligt har fået alm. kørekort, der kan det måske være en fordel hvis i tager trailerkort kort efter. For så har i ikke nået at få dårlige vaner smiley
    Mine timer gik hvertfald meget med at man skulle huske, spejl, spejl, skulder og begge hænder på rattet mv.



  • #14   12. jan 2016 3400 kr..
    Tog en måned.

    Begyndte på trailer lige inden jeg var til køreprøve.
    Er glad for jeg tog det lige efter, så man ikke når at tillægge sig dårlige vaner


  • #15   12. jan 2016 Jeg tror også det er en fordel at tage trailerkortet hurtigst muligt efter kørekortet. Man kan så hurtigt få dårlige vaner omkring orientering. Specielt hvis man kører på landet og udmærket ved hvor mange cyklister man har overhalet de sidste 5 km smiley

    Jeg har ikke taget det endnu. Jeg valgte at spare pengene, fordi jeg ikke havde en hest at køre rundt med da jeg fik kortet. Nu vælger jeg så ikke at tage det, fordi jeg alligevel skal have lastbilkort. Så jeg håber på at firmaet også giver til lastbil + hænger, for så må jeg også køre trailer smiley


  • #16   12. jan 2016 3200 + lægeerklæring.
    Færdig på 14 dage, dejlig nemt og hurtigt.
    Tog det i Århus


  • #17   12. jan 2016 Jeg ventede 4 måneder til jeg startede på BE fra jeg bestod B. Jeg var glad for jeg fik lidt erfaring med koblingspunktet, trafikken osv, inden jeg begav mig ud i et nyt kørekort. smiley

  • #18   12. jan 2016 Synes også det er lidt en balancegang med hvornår man skal tage det. Det er smart at tage det hurtigt efter det almindelige kørekort så man ikke tillægger sig dårlige vaner (og tro mig, dem får man hurtigt), men samtidig er det altså rart at have styr på at køre bil før man får en trailer på smiley
    Jeg ventede to år, og jeg fik at vide jeg kørte enormt pænt. Jeg har kørt meget, så er forholdsvis sikker i trafikken, og selvom jeg har tonsvis af dårlige vaner, så var de overraskende lette at lægge bag sig og så køre som "man skal". Det kunne jeg stadig huske da der trods alt ikke var gået så lang tid smiley


  • #19   12. jan 2016 CAMI: Tror heller ikke det er noget problem. Men jeg var 5 forsøg om at få mit kørekort, ganske enkelt fordi jeg fik præsentations angst til køreprøverne smiley Så magter ikke lige at ud for samme pres igen smiley Samtidig er jeg studerende så 3000kr er rigtig mange penge for mig, og da jeg er færdig med mit studie i januar 2017 - håber jeg på at bedre få råd det smiley

  • #20   13. jan 2016 Tror mit kostede et sted mellem 3000-4000 med lægeerklæring. Derudover kommer der så betalingen for selve køreprøven også.
    Jeg havde en teoritime og tre kørertimer og tror der gik omkring 3 uger fra da jeg started til jeg havde kortet, men der var også ventetid.
    Jeg tog mit I Holbæk smiley


Kommentér på:
Trailerkørekort

Annonce