{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Tricks :) {{forumTopicSubject}}

Hey Hey derude smiley . Jeg elsker at lave tricks med Jarl, blev så lidt nysgerrig på om i også elskede det med jeres heste? smiley . Jarl har næsten lige lært at samle pisk op smiley , så nu kan han: smile, ryste, løfte ben, kysse, hoved til numse/smidighed (hvis man kan kalde det et tricks?) og samle pisk op smiley . Skriv meget gerne i kom. Hvad for nogel tricks jeres heste kan! smiley (hvis de kan nogle).

I får lige et billede af Jarl der smiler smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tricks :)
  • #1   1. feb 2016 Min kan smile, bakke, stille sig i tisse stilling smiley og så kan han samle piske op, men han knækkede pisken, så det trick er vi stoppet med smiley

  • #2   1. feb 2016 Haha, stille sig i tisse stilling smiley . Det tricks har jeg aldrig tænkt over man kunne lære dem ?? . Jarl går også noglegange lidt "amok" med pisken smiley

  • #3   1. feb 2016 :)*

  • #4   1. feb 2016 Det er et ups trick smiley

    Han var i en længere periode syg, hvor det gjorde ondt at tisse og så vil han ikke tisse på folden kun i boksen eller højt græs.
    Så når vi gik tur og han skulle tisse, fik han lov at græsse imens, til han havde tisset færdig osv og så fandt han lyn hurtigt ud af at når han stod sådan, så fik han lov til at græsse smiley så hver gang vi kommer forbi græs så stiller han sig sådan smiley smiley


  • #5   1. feb 2016 Copy, min store, kan følgende: neje, knæle, classical bow, ligge, ligge fladt, stejle både højt og lavt, smile, kysse, jambette (løfte forben), spanske gangarter, øøh.. Og nogle andre småtricks smiley Han kan også lave "park out", eller "tissestillingen", men det har vi ikke øvet længe så det har han glemt xD Har ikke rigtig tal på hvad han kan længere. Men vi arbejder på at han skal dreje rundt om sig selv og at sidde!
    Den lille kan kun løfte forben (jambette) og skoleparader so far. Nok ikke helt korrekte skoleparader, men det er derhen ad smiley Og så arbejder vi på en masse. Spanske skridt, ligge, stejle højt, smile og kysse uden han æder mig, øh.. xD Og springe! Sådan at jeg står et sted og bare peger på forhindringen smiley


  • #6   1. feb 2016 Lisan kan:

    Kysse
    Smile
    Ryste
    Nikke
    Gabe
    Samle pisk op
    Spanske løft
    Spanske skridt
    Neje
    Ligge ned
    Stejle
    Tøndetrick
    Rulle tæppe ud
    Spille fodbold
    Tage vanter af
    Bakke bagfra

    Sheeba kan:

    Kysse
    Smile
    Gabe
    Spanske løft
    Spanske skridt
    Ligge ned
    Male
    Samle pisk op
    Tøndetrick
    Tage hat af
    Spille fodbold

    Jabidi:

    Kysse
    Smile
    Ryste
    Gabe
    Spanske løft
    Spille fodbold
    Rulle med en tønde


    profilbillede
  • #7   1. feb 2016 Ja tricks er super hyggeligt at lære hesten smiley Disa kan smile, kysse, split, gabe og ligge sig ned smiley

    profilbillede
  • #8   1. feb 2016 Min kan smile, bakke uden pres, stå hvor jeg går lidt væk fra hende, kysse og lave en schenkelvigning fra jorden. smiley

    profilbillede
  • #9   1. feb 2016 Spanske skridt, neje, dreje, hent pinden, og vis du har mod på det, at stejle

  • #10   1. feb 2016 For mig er et tricks defineret som noget der ikke umildbart er brugbart. Så Bette kan altså meget mere end det jeg skriver her smiley

    Men her kommer vores tricks. smiley

    Fra Jorden:
    Vinke
    Spanske skridt
    Kysse
    Smile
    Ryste
    Apport
    Turn (dreje rundt om sig selv)
    Ligge
    Ligge fladt
    Sidde
    Stejle
    Neje (Kan neje på både højre og venstre side)

    Fra ryggen:
    Stejle
    Smile
    Vinke
    Ligge


    Og har måske glemt nogen. Så kan hun selvfølgelig en masse praktiske øvelser, som f.eks. Indparkere. Men alle ting må vente til et andet emne smiley




    profilbillede
  • #11   2. feb 2016 Nøøj!, hvor kan jeres heste mange tricks! smiley . Lyder rigtig spændende!, og nogle seje tricks de kan! smiley smiley

  • #12   2. feb 2016 Hvordan får du han til at smile og ryste. Buster kan nemlig ikke nogen tricks så det kunne være sjovt at lære ham

  • #13   2. feb 2016 Jeg prikker hesten bag øret, med pind eller pisk. Så ryster den, for det kilder

  • #14   3. feb 2016 Ann T, i tager en godbid og føre din hånd over han's mule og så snart han løfter bare lidt, roser du og giver godbidden smiley , så begynder du langsomt at forlange mere og mere og længere tid smiley dette var til smile smiley . Ryste er meget enkelt!, du kilder din hest i øret når den ryster roser du! smiley , sådan bliver di bare ved, han vil automatisk ryste da det kilder smiley . Du kan både gøre det med pind, pisk og finger smiley

  • #15   3. feb 2016 Min part lærte fra unghest af sin ejer at neje, og hans tideligere part lærte ham at kysse, men det bruget jeg ikke så forfærdeligt meget fordi ellers bliver han bare VED og VED smiley

  • #16   3. feb 2016 Caroline: har også planer om at lære Jarl at neje på et tidspunkt! smiley smiley

  • #17   3. feb 2016 fedt smiley

  • #18   4. feb 2016 Jeg elsker det simpelhen også finder lige listen over det han kan

  • #19   4. feb 2016 Amigo kan men skal ikke være show hest desværre han er konkurrence pony men det er sjovt at hygge med

    Han kan

    Hejsa min pony og jeg drømmer om at komme til landskuet i år 2016

    Han kan disse tricks

    Følge efter mig
    Spanske skridt
    Spanske løft
    Bakke uden og med berøring og bagfra
    Ligge ned (øver)
    Neje
    Vinke og skrabe
    Tårn
    Sideway
    Komme
    Stå op på en spand og på en Palle
    Springe ride uden udstyr ( øver )
    Sitte ( øver )
    Tillidstræninger
    Ryste
    Nikke
    Ja og nej
    Samle ting op ( øver )
    Rulle noget ud ( øver )
    Smile
    Kysse
    Sparke til en bold

    Fx ligge ned sitte og stejle er han blevet bange for alle metoderne han er 8 år
    Så vi går lidt videre stejle er droppet men ligge ned øves på igen og sitte øves senere


    Mauda jeg syntes hun skal blive tricks hest for kan ikke ride hende så meget længere som hun nyder


    Hun kan indtil videre

    Stejle
    Smile
    Kysse
    Stå på ting
    Tillidsøvelser
    Lidt sideway
    Neje
    Og ryste på hovedet
    Hun kan også røre hendes numse med mulen

    Vi øver stadig og er næsten lige begyndt med det !!! Også kan hun de meget nemme tricks også men ikke bakke hun vender rundt og følger en men vi øver da smiley


    Osv


Kommentér på:
Tricks :)

Annonce