{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tricks?
  • #1   12. nov 2016 Jeg synes jo selv at "løft" er genial. Jeg prikker min hest på skulderen og siger løft, så tager han vægten af benet så det er nemt at løfte op og rense hove, eller løfter det selv. Det er ikke noget jeg som sådan har været bevidst om at lære ham, udover at jeg har sagt "løft" når jeg har løftet hove på ham og rost ham for at gøre det.
    Derudover er alt praktisk i forhold til håndtering gode tricks at lære hesten synes jeg. Stå pænt, bakke for kommando, gå frem på kommando, kunne åbne og lukke led både fra jord og ryg og sådan. Jeg vil også pisse gerne lære min indparkering, men så skal han lige lære at flytte sig for let pres først. Pt flytter han sig slet ikke og ellers flytter han sig alt for meget. smiley


  • #2   12. nov 2016 Jeg lærer konsekvent altid mine heste at løfte ben når jeg fejer under dem, samt at stå stille, indparkering og først at spise når jeg siger værs'go smiley ved dog ikke om jeg vil kalde det tricks, men snarer opdragelse eller små ting der gør hverdagen en smule lettere smiley

Kommentér på:
Tricks?

Annonce