{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Stinne P
Stinne P
Tilmeldt:
11. mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Hjælp til eksamen, spørgeskema :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle i skønne sommerfriske mennesker

Jeg og min studiegruppe sidder og skriver en eksamensopgave, og vi har i den forbindelse lavet et spørgeskema, som vi skal bruge til at samle data ind vi skal analysere.

Jeg ville derfor høre om ikke i var søde at hjælpe os.

Vi prøver at undersøge folks holdning til fænomenet regionale lægekliniker, alle kan svare, også selvom man bruger en traditionel lægeklinik.

Det tager et lille øjeblik at svare, og i vil gøre 3 studerende meget glade

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=AEAAKJVR951K


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til eksamen, spørgeskema :)
  • #1   10. jun 2016 Jeg har svaret, men må indrømme at mine svar var lidt farvede af om jeg faktisk ikke vidste om min læge er regional eller bare en traditionel smiley For jeg har aldrig den samme læge hos min og tror faktisk det er en traditionel lægepraksis.

  • Stinne P
    Stinne P Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   10. jun 2016 uanset hvad så takker vi for svarende smiley smiley

  • #3   10. jun 2016 Svaret smiley
    Ift spørgsmålet:
    "Har det betydning for dig om du bor i en kommune, som kun tilbyder regional lægepraksis" mangler jeg lidt en svarmulighed. Der er (for mig) langt fra at man overhovedet ikke vil flytte til et sted uden traditionel klinik til at være ligeglad med om der kun er regionale klinikker. Personligt ligger jeg nok selv et sted midt i mellem, hvor jeg absolut helst vil foretrække en traditionel klinik, men det er ikke sådan jeg ikke vil flytte pga. lægeforhold, hvis ellers jeg finder en drømmebolig.


Kommentér på:
Hjælp til eksamen, spørgeskema :)

Annonce