{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode bøger?
  • #2   12. okt 2016 Tag og kig på John Flannagan - han har skrevet 2 serier ind til videre - Skyggens lærligt og Våbenbrødre.

    Levende fantasy i den lette ende smiley

    Jeg læser utrolig meget fantasy - men stort set kun på engelsk, så er ikke klar over hvor mange der er oversat til dansk smiley


  • #3   12. okt 2016 Jasper Fforde skriver temmelig fantastisk - meget utraditionelt
    Spellwright (og resten af serien) af Blake Charlton bringer os ind i et helt nyt magi-univers
    Er pt i gang med Patrick Rothfuss - The Kingkiller Chronicle. Lang tid siden jeg har været SÅ draget af en serie
    Maria Snyder skriver letlæseligt men fængende fantasy


  • #4   12. okt 2016 Stephen King, især Rose Madder lyder til, at passe meget godt på din beskrivelse. smiley

  • #6   12. okt 2016 Dansk eller engelsk?
    Jeg har fundet tusindvis af bøger (og det er ikke engang en overdrivelse) på Goodreads og jeg nævner den gerne igen og igen og igen smiley

    https://www.goodreads.com/genres/young-adult
    Her er fx. siden med alle YA bøgerne som er det du leder du. Du kan søge på alverdens genrer så fx. også romantik osv.
    Hvis du læser engelsk har jeg en masse bøger jeg i hvert fald selv er helt vild med! smiley


  • #7   12. okt 2016 Uhh Camilla jeg skal snart i gang med The Name of the Wind, den sidder bare og venter på min hylde, men skal lige være i rette humør til noget epic fantasy smiley Men jeg kan se den har enormt gode reviews

  • #8   12. okt 2016 Glæd dig Fünke - det er noget af det bedste fantasy jeg har læst meget, meget længe!

    Jeg er ved at være løbet lidt tør for ideer til nye bøger smiley


  • #9   12. okt 2016 Fedt! Jeg har desværre fået anskaffet mig mass market paperback udgaven, så en lille tyk bog med meget småt skrevet tekst.. det afholder mig lidt fra at gå i gang.. men så er det godt jeg er kommet til at købe en Kindle så jeg kan have den på sådan en lille gadget hvis det nu er smiley
    Altså jeg vil sige at jeg mangler ALDRIG idéer til nye bøger med Goodreads, jeg har nok mindst 200 bøger jeg gerne vil læse konstant og det er virkelig en kamp for at det hele ikke skal hobe sig op..


  • #10   12. okt 2016 Hey, har du hørt om The Lies of Locke Lamora?? Det er også fantasy som skulle være blevet sammenlignet med Patrick Rothfuss

  • Runaway
    Runaway Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 4 Svar: 26
    #11   12. okt 2016 Eragon (4 dele)
    En sang om is og ild ( game of thrones) (foreløbig 5)
    Hobitten + ringenes herre
    Arthur (3 dele) Kevin Crossley Holland
    Heksens Søster mf (gammel serie)
    Dragens Kys
    Sølvhesten mf


  • #12   13. okt 2016 Ham der søger døden smiley elsker den

  • #13   13. okt 2016 HARRY POTTER hahahah, der er jo lige kommet den nye Harry Potter and the cursed child dog kun som foreløbigt play og så kommer Fantastic beasts and where to find them, her d. 18 november smiley
    Jeg glæder mig ihvertfald til at læse dem begge smiley
    Ellers synes jeg at alle bøgerne i Djævlens lærling serien er rigtige gode, af Kenneth Bøgh Andersen smiley


  • #14   13. okt 2016 Gøtterup's - Jeg kan kun anbefale Cursed child! Har first edition på engelsk, og jeg ELSKEDE den!! Græder meget sjældent til bøger, men her kunne jeg ikke holde tårerne tilbage.

  • #16   13. okt 2016 Jeg har ikke læst hvad andre forslår men nu fyre jeg lige lidt af her:

    Twilight
    Djævlens lærling
    Bøger fra begyndelsen
    Hungergames
    Mørkets kræfter
    Skyggens lærling
    Fifthy shades
    Vildheks
    Alanna (Første hedder løvindens sang)
    Skammerens datter
    Hex Hall
    Beautifull creatures
    Divergent
    The host (ikke serie)
    Night shade

    Det er dem jeg umildbart kan komme i tanke om stort set serier allesammen undtagen den ene smiley


  • #17   16. okt 2016 er selv ret vild med The Hunger Games & Divergent smiley

    ellers er the maze runner også ret god


Kommentér på:
Gode bøger?

Annonce