{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Gode bøger? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg og min søster skal på solskinsferie her den 10. til tyrkiet, og da det udelukkende er for afslapningen skyld søger jeg en bog jeg kan kaste lidt tid på.

Jeg er ret god til at læse meget når jeg kommer ind i bogen, og kan faktisk lide at læse det meste. Men jeg tænkte for ikke at læse en ligegyldig bog, om det var nogle der kunne fortælle lidt om en god bog de har læst og som i vil anbefale og evt hvorfor den var god?

Sååe kom med jeres anbefalinger af gode ferie bøger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode bøger?
  • #1   3. jul 2017 BROKEN EMPIRE!
    RED SISTER OG RED QUEENS WAR!!!


  • #2   3. jul 2017 Harry Potter serien er altid god at bruge tid på :b.
    Selv læser jeg pt Deltoras Bælte, Nightshade serien, HP og Game of Thrones.


  • #3   3. jul 2017 Soulfinders, der er flere bøger i serien. Jeg ved dog ikke om alle er oversat til dansk, og de hedder noget andet på engelsk;-)

  • #5   3. jul 2017 Jeg har ret mange jeg kan anbefale (af engelske bøger), det spænder vidt fra chick lit til fantasy til psykologisk thriller.... såå - er der ikke en bestemt genre/handling/et eller andet som du nyder mest når du er på ferie? smiley
    Jeg kan sige at jeg er i gang med at læse den sidst udgivede bog i Throne of Glass serien, jeg skal til at læse A Court of Thorns and Roses (begge af Sarah J. Maas), er lige blevet færdig med Made You Up af Francesca Zappia som også var god, men der er jo så mange tilfældige, jeg kan anbefale og give en længere beskrivelse af smiley


  • #6   3. jul 2017 Har været rigtig glad for Erik Menneskesøn og de bøger der kommer efter. Og så lærer man samtidigt om nordisk mytologi smiley
    Og nogle engelske som henholdsvis hedder Unglies, Pretties, Specials og Extras. De kan også fås på dansk, men er ikke fan af oversættelsen. Og Artemis Fowl bøgerne smiley


  • #8   3. jul 2017 Jojo Moyes bøger er vildt gode.
    Red Rising serien er også fatastisk
    HP bliver aldrig dårlig
    Red Queen er også en fantastisk serie
    Den store djævle krig serie er også mega god.
    For altid der er en del af sonar serien ser mega god.
    Twilight
    Percy jackson er en helt igenem fantastik serie
    Olympens helte også en mega god serie


  • #9   3. jul 2017 A court of thorns and roses serien er så god! Den er virkelig anbefalelsesværdig. Den første er lige blevet udgivet på dansk, hvis man ikke har lyst til at tage serien på engelsk. Den første bog er okay, og de to næste er virkelig gode smiley

  • #10   4. jul 2017 Kan anbefale følgende bøger:
    Slated (Slettet på dansk) trilogien af Teri Terry
    Mind Games af Teri Terry
    The Maze Runner af James Dashner (både trilogien og de 2 ekstra bøger)
    Thirteen Reasons Why af Jay Asher
    The Perks of Being a Wallflower af Stephen Chbosky
    Divergent trilogien af Veronica Roth
    The Hunger Games trilogien af Suzanne Collins
    Beautiful Creatures og de 3 efterfølgende bøger af Kami Garcia og Margaret Stohl
    Lying Game serien af Sara Shepard


  • #11   4. jul 2017 Tak for alle de gode bud, jeg må igang med at finde de forskellige bøger og se hvad jeg 'falder' over smiley


Kommentér på:
Gode bøger?

Annonce