{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Heste telepati? {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg står i den situation at min nye hest stejler når den trækkes til og fra fold. Der er nogle gange det går helt fint uden problemer og så andre gange siger det bare pludselig "klik". Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en ud at "tale" med hende, for at finde ud af hvad adfærden skyldes og generelt også bare for at høre hvordan hun har det og hvad jeg skal arbejde på i forhold til håndtering og omgang med hende.
Jeg har hørt om tilfælde hvor telepati har hjulpet rigtig meget, og gjort en kæmpe forskel, så derfor tænker jeg at give det et skud.
Så er der nogen som kan anbefale en rigtig god person at få ud til den slags? Og er der nogle som selv har haft en ude før? smiley
Vh Isabella


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste telepati?
  • #1   26. dec 2016 Heste stejler når de er i en indre eller ydre konflikt og ikke kan efterkomme vores krav... Det kan trænes væk, det kræver at man ser på konteksten og finder årsagen.. Ofte handler det om at hestens "retningsforståelse" er mudret... smiley Stejler hun fordi hun vil blive på folden og er det hver gang der er en hest tilbage ude eller når hun er den sidste hest eller begge dele?

  • #2   26. dec 2016 Omkring telepati - delen har jeg hørt godt om Christina Young, men jeg tror snarere det er et træningsproblem du står med.. og en tillært adfærd.. heste gør jo bare det der betaler sig for dem så de kan være i fred og være heste smiley

  • #3   26. dec 2016 Jeg var MEGET skeptisk for telepati, især over nettet, hvor man sender billede(r) og tekst, og så tuner de ind på hesten. Men jeg prøvede det for godt 2 uger siden, og hold nu op hvor fik det åbnet mine øjne. Vi havde et stort problem som var i vejen for hele vores træning, både ridning og fra jorden. Jeg fik af vide at jeg ikke brugte nok tid på bare at være sammen med ham, og på trods af at det er sådan en "simpel" ting, skabte det så store problemer for os! Jeg var nok ikke blevet så sikker på hvad jeg skal gøre anderledes hvis ikke der var nogle som havde formidlet hans ønske til mig smiley Kan stærkt anbefale det!

  • #4   27. dec 2016 Læs evt. mine blogindlæg om healing smiley

  • #5   27. dec 2016 Mathilde Denning. http://www.mathilde-denning.dk

    Enormt dybdegående og flot arbejde. Hun ligger hjertet i det og er meget ren i sit arbejde. Jeg ville til enhver tid bruge hende - hun gjorde en verden til forskel hos min hest og jeg.
    Har du spørgsmål omkring hende, må du endelige spørge.

    Jeg synes det er meget vigtigt at overveje grundigt hvem du lader "pille" ved din hest, når det omhandler spiritualitet og energier. Det kan være ligeså urent som det kan være rent. Jeg ville ikke lade hvem som helst "pille" ved min hests energier så derfor er jeg meget påpasselig, men jeg kan sige, at Mathilde har en meget ren, fin og lys energi. Stor anbefaling herfra. smiley


  • #6   27. dec 2016 Jeg har også valgt at kontakte Mathilde Denning - og jeg glæder mig rigtig meget til, at hun skal snakke med min Drísill! Det er to uger siden jeg skrev til hende, og jeg er bare såååå utålmodig smiley

  • #8   27. dec 2016 Tak for svar alle sammen! Får lige kigget på de forskellige i har anbefalet! smiley

    Frida N: hvem brugte du? smiley


  • #9   28. dec 2016 Telepati kan være en super hjælp smiley
    Det er ikke en mirakel kur, men giver konkrete værktøjer til videre træning smiley
    Kan kun anbefale det smiley

    Jeg kender en del der gør det, og gør det også selv. Sender gerne nogle navne din vej hvis det er smiley


  • #10   28. dec 2016 hej
    Jeg fik line Bonde til at telepati med pala, og hun er faktisk rigtig dygtig, hun er ikke en som hiver svar ud af ejeren, og synes det var lidt skræmmende hvor meget hun ramte plet smiley
    hende kan jeg klart anbefale ??


  • #11   28. dec 2016 Jeg har prøvet telepati med min hest, af en der har lært det af Ditte Young. Jeg fik ikke noget som helst brugbart ud af det, kun en masse vrøvl, der ikke passede på min hest, så jeg kan ikke anbefale det.

  • #12   28. dec 2016 Jeg har haft Anita bakkegaard, tror jeg hun hedder, ude ved Candy. Hun ramte virkelig plet og jeg er helt sikker på at hun havde kontakt med Candy. Candy stod virkelig bare og slappede af, har aldrig set hende så afslappet og rolig før. Jeg vil klart anbefale at få en ud, frem for over mail. Har også prøvet sådan noget over mail, det fik jeg overhovedet ikke noget ud af.

  • #13   29. dec 2016 Jeg brugte Marie Pedersen, du kan finde hende på facebook smiley
    https://www.facebook.com/Telepatimedheste/


Kommentér på:
Heste telepati?

Annonce