{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

Nogle der spiller guitar? {{forumTopicSubject}}

Ja hej igen HG smiley

Denne gang kommer jeg dog med et helt underligt spørgsmål i forhold til de indlæg jeg plejer at komme med XD

Jeg har nu spillet guitar i.. 5 måneder, hvor jeg købte min venindes akustiske, har øvet lidt basis på den, og siden det lod min dengangværende kæreste mig låne hans gamle eletriske guitar (den har jeg stadig da han ikke ønsker den igen..)

Jeg har derfor lidt spørgsmål smiley

1: Kan se at strengene på min akustiske ikke er sat korrekt på, og vil derfor tage den med til 4sound i esbjerg, hvor de lære mig at skifte strengene korrekt, er der nogle der ved om det koster, for det regner jeg jo med det gør, syntes bare ikke lige jeg er faldet over en pris smiley

2: Min akustiske er også en del slidt i den maling eller hvad det lige er, der er i kanten og i midten, jeg vil gerne friske det op, og så kom jeg til at tænke på at lave et mønster på det, da jeg syntes den er enormt kedelig smiley men jeg er ligt på bar bund hvordan man kan lave et pænt, men enkelt mønster, ikke noget der skal fylde det hele, og i sort smiley men så kom jeg også til at tænke, hvad bruger man endelig? tudser der er lavet til det? eller maling?

3: jeg søger så vel også tips og gode råd, man kan altid lære nyt smiley og måske man kunne skabe nye bekendtskaber gennem musikken? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der spiller guitar?
Kommentér på:
Nogle der spiller guitar?

Annonce