{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Træning af rytteren {{forumTopicSubject}}

Hej skønne HG'er. smiley

Håber i har lyst til at svare på nogle spørgsmål, det tager ca. 5 minutter... der er 13 spørgsmål, hvor det omhandler interessen for et online træningsprogram udarbejdet til os ryttere.

https://goo.gl/forms/yEdXr7GmrV4lsnKk2

På forhånd tak. smiley

Venlig hilsen

Helle Andersen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning af rytteren
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   9. feb 2017 har svaret.

    Men mangler lidt en mulighed for at kunne forklare hvorfor at jeg ikke er interesseret i en app eller et "færdig produkt", selvom at jeg ser en stor fordel i at træne, og derved optimere ens ridning smiley


  • #2   9. feb 2017 Jeg har svaret men manglede lidt at kunne skrive under 19 kr. i hvor meget jeg vil betale for det.
    Jeg vil nemlig ikke betale for det ??


  • #3   9. feb 2017 AMT, du er velkommen til at skrive en besked til mig smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   9. feb 2017 skriver bare her smiley

    Jeg mener ikke at en prototype af et træningsprogram er relevant at benytte, da hver enkel rytter har forskellige problematikker, og udfordringer som der skal taget højde for, for at kunne få optimal udbytte af træningen.

    det vil svare lidt til at træne efter nøjagtigt samme princip og benytte nøjagtig samme metode på 2 forskellige heste - måske passer det perfekt til hest nr. 1, men slet ikke til hest nr. 2.

    Det er lidt amatør agtigt (undskyld udtrykket, mangler et bedre ord), og at snyde folk, og lave en træningsprogram også forlange penge for det, når det er det samme der bliver delt ud til andre. smiley


  • #5   9. feb 2017 AMT, Tusinde tak for svar. smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   9. feb 2017 så lidt smiley

    men kan enormt godt lide ideen om en app der kan styre ens træning, og gøre den lettere, frem for at man skal rende rundt med en hel mappe der beskriver de forskellige trænings pas smiley

    (hvis i nu kunne lave sådan en app, hvor man kan plugge ens trænings program ind, og den kan vise øvelserner, - så ville det være genialt :-))


  • #7   9. feb 2017 det skriver jeg ned. kan selv se ideen i det du skriver. starter et sted, og så kan der videre udvikles med tiden. Planen er at inddrage brugerne af hjemmesiden/app'en til at udvikle produktet.
    Er kun igang med markedsanalysen, for at se om der er interesse for det. smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   9. feb 2017 evt. se om du kan få en fysioterapeut med ind over udviklingen smiley

  • #9   10. feb 2017 Skrev 19 kr. men ville ej betale for det overhovedet, lidt misvisende man ikke har muligheden for at skrive intet.

Kommentér på:
Træning af rytteren

Annonce