{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.079 visninger | Oprettet:

Sodavand, hvilken er bedst? {{forumTopicSubject}}

Min mand og jeg, har ofte en ''diskussion'' om hvilke sodavand der er bedst.

Jeg har sukkersyge, og drikker derfor kun light, og er nok også husets cola-holiker.

Mind mAnd hader sukkerfri. Men er egentlig mere fan af saft end sodavand.

Hvilke light sodavand/læskedrikke er jeres yndlings?
Hvilken normal sodavand er jeres yndlings?
Og hvorfor?

Her i huset har vi altid kolde pepsi max. Det er min, og ingen andre light sodavand kan slå den.

Her er mine:
1 - pepsi max
2 - harboe squash light (appelsin)
3 - aqua full icetea (fleggards icetea)
4 - den billige cola fra aldi
5 - pepsi light. / eller harboe hindbær light.

Min mand kan bedst lide
1 fanta
2 faxekondi
3 mirinda
4 pepsi twist
5 7 up

Jeg elsker en iskold pepsi max, og herhjemme ryger der 3-4 dåser om dagen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sodavand, hvilken er bedst?
  • #1   25. apr 2017 Faxe Kondi er min uovertrufne favorit! Jeg bor så lige pt i England, så kan ikke få fat i den..

    Er også stor fan af Pepsi Max, og vidste faktisk ikke at det var den sukkerfri version indtil et år eller to siden smiley

    Drikker dog ikke så meget sodavand mere, mere saftevand smiley


  • #2   25. apr 2017 Den eneste sukkerfrie sodavand jeg overhovedet kan drikke er Coca Cola Life, den med stevia. Alle andre light og zero produkter kan jeg simpelthen ikke lide. Pepsi Max er måske endda den, jeg synes er værst. smiley

    Jeg er glad for Coca Cola og Pepsi, og drikker også glædeligt Faxekondi, Squash, Fanta og Nikoline appelsinvand hvis der ikke er Coca Cola eller Pepsi. Jeg kan ikke fordrage rød og grøn sodavand. smiley


  • #3   26. apr 2017 Jeg hader (!!!) sukkerfri sodavand. Det drikker jeg virkelig bare ikke! smiley

    Min top tre liste ser således ud:
    1. Pepsi Twist
    2. Coca Cola på flaske
    3. Pepsi

    Min top tre hadeliste ser således ud:
    1. Al sukkerfrit smiley
    2. Coca Cola på dåse - og ja, man kan altså smage forskel!
    3. Alle de der med "cherry-bismag", føj!

    Men jeg drikker stort set ikke andet sodavand end Pepsi Twist, for vi køber dåser (min mor og far bor tæt på grænsen), og så er det jo bare at købe min yndlings! smiley


  • #4   26. apr 2017 Vi bor også ved grænsen har 15 km dertil smiley
    Cherry er virkelig ulækkert. Man kan få pepsi max med cherry og de har lige lavet en ny med ginger '. Bvadr

    Steviaen synes jeg er meget kunstig. Men hvis jeg vil have lidt sødt, så drikker jeg også den smiley


  • #5   26. apr 2017 Min kæreste mente på et tidspunkt at Pepsi Max Cherry var en, han skulle have en ramme af.... Den var han lang tid om at drikke! ?? Den var godt nok ulækker smiley

    Jeg har godt set, at re lavet det med ingefær nu.. Jeg kan ikke fordrage ingefær, så jeg tror ikke, at jeg skal smage! smiley

    Til gengæld har jeg faktisk smagt en coca cola med vanilje på flaske. Den var faktisk ok! smiley


  • #6   26. apr 2017 Puuuuh smiley tror også jeg ville være lang tid om det smiley

    Vanilje, det ku næsten gå an. Men så må de også snart stoppe med at fylde ting i smiley


  • #7   26. apr 2017 Hahahaha, ja sådan har jeg det også! Citron er ok... Vanilje kan til nøds gå. Og lad os så holde det ved det! smiley

  • #8   26. apr 2017 Citron i Coca Cola og Pepsi er bare godt smiley

  • #9   26. apr 2017 1: Tuborg Squash
    2: Pepsi Max
    3: Dr Pepper
    4: Harboe Hindbærbrus
    5: Harboe Ananas

    Jeg er virkelig ikke god til de billige colaer....
    Jeg er til gengæld vild med de Cherry-flavoured colaer. Dr Pepper er den bedste..

    Meeen, Squash slår de andre med mange meter!


  • #10   26. apr 2017 Citron holder. Kære cola-gud, kom med en pepsi max lemon. Det kunne være godt! smiley
    Der har engang været en cocacola light lemon, den var god. smiley

    Jeg har smagt en sodavand med lidt kanel-jule agtig smag, er det dr pepper? smiley


  • #11   26. apr 2017 Dr pepper er kirsebærsmag, og bestemt ikke kanel smiley

  • #12   26. apr 2017 1 Coca-Cola eller Pepsi
    2 Pepsi twist
    3 appelsin sodavan
    4 blå sodavan
    5 grøn sodavand


  • #13   26. apr 2017 Jeg er meget sodavands-kræsen. Alle sukkerfri sodavand er djævlens værk smiley

    Min favorit er nok Tuborg Sport.
    Kan som regel ikke drikke sodavand, hvis det er lunken eller varm. Kun hvis det er helt koldt!


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #14   26. apr 2017 min farvorit light, må blive fun saft med hindbær/appelsin.
    jeg går en KÆMPE bue uden om sukkerfri sodavand, syntes det smager så dårligt smiley

    min yndlings normal drik er udentvivl en squash eller cocacola smiley


  • #15   26. apr 2017 Elsker pepsi max - det er nu bedre end "almindelig" cola smiley

  • #16   26. apr 2017 Jeg har altid drukket Light produkter, og det produkt jeg synes smager ens, selvom det er sukkerfri er Faxe kondi. Jeg synes Light smager nøjagtig ligesom den oprindelige! Men jeg drikker normalt altid Pepsi Max eller cola Light smiley

  • #17   26. apr 2017 Light sodavand der kan jeg bedst lide coops cola.

    Men mine ultimative favoritter kan ikke fås i DK. Jeg elsker Barrs bubblegum og Barrs cream soda, og har faktisk bestilt en ramme af hver. Kunne dog for 5 minutter siden se at de er blevet forsinket og befinder sig i Brøndby og først leveres på fredag. Hvis de "idioter" der arbejder med at levere dem måske har fået smadret dem, så får de sku' skideballe XD


  • #18   26. apr 2017 coca cola life er altså ikke sukkerfri, der står faktisk på den kun er mener 35% mindre sukker i.. dvs der er stadig 65% sukker i produktet.. de slår sig heller ikke op på at være sukkerfri

    jeg er mest til cola zero,eller squash skal jeg have sodavand den nye summer faxe kondi er også ok.. af saftevand køber jeg den med hyldeblomst fra isis eller er det cerveri.. dog foretrækker jeg vand smiley


  • #19   26. apr 2017 Uha...

    Top 5;
    1. Fanta
    2: Tuborg Sport
    3; Faxe kondi
    4: Pepsi twist
    5: Coca Cola. (Og meget gerne på flaske!!)

    Er der noget jeg ikke kan fordrage, så er det godt nok Mirinda...


  • #20   26. apr 2017 Min yndlings sodavand er Faxe Kondi.
    Får decideret kvalme af alle former for cola.
    Og elsker Ribena saft smiley


  • #21   26. apr 2017 Puha jeg kan ikke fordrage alle light produkter, synes det smager meget kunstig. Men når det dog er sagt så har jeg pga. Min veninde vænnet mig til Pepsi Max da hun ligesom dig næsten ikke drikker andet. Så det kan gå. Men hvis jeg selv handler sodavand til os så er det med sukker (vi drikker ikke meget sodavand)
    Min favorit er nok Grøn Harboe, så kommer Ananas og så Coca-Cola. Jeg drikker dog nok alligevel mest Cola, for hvis jeg er ude af huset i længere tid og ikke kan få min kaffe så bliver den erstattet med cola.. Jeg drikker dog aller mest Saskia danskvand med citrus da jeg ikke drikker det danske postevand. smiley

    Mvh TT


  • #23   26. apr 2017 Ja jeg har i alle de sidste år gået og undret mig over hvordan Coca-Cola kunne finde på at putte så meget sprøyt i colaen.. Hvad sker der egentlig for dem smiley cherry, vanilla, ingefær, Stevia... Citron kan til nøds accepteres da man får en skive citron i når man er ude nogle steder.. Men come on... Hold dog op med at ødelægge Coca-Cola sit rygte.. Lav dog heller de varianter og kald dem noget andet end Coca-Cola smiley man bliver jo næsten bange for at købe en flaske og må studere den nøje før man går til kassen for at sikre sig at ikke få noget sprøyt smiley

    Mvh TT den traditionelle smiley


  • #24   26. apr 2017 Hmmm.... min top tre må nok være:
    1. 7 UP
    2. Pepsi Twist
    3. Coca Cola vanilla
    (og Fanta Lemon, drikker det altid når jeg er på ferie)

    Jeg drikker normalt ikke rigtig saftevand og læskedrikke. Jeg smagte Coca Cola Life én gang og den smagte da godt nok ikke særlig godt. Men sådan en iskold cola med vanilje (altid på dåse) er fantastisk! Man skal så heller ikke have mere end én..


  • #25   26. apr 2017 Jeg foretrækker faktisk ofte alt andet end traditionel cola, det er så almindeligt og jeg kan drikke flere dåser, men jeg kan (med en eller anden underlig logik) bedre lide at have én 7 up og så nyde den ene. Jeg føler ikke altid jeg nyder den traditionelle cola lige så meget. Tænk, at der kunne være så mange spekulationer om sodavand smiley smiley

  • #26   26. apr 2017 Ja sodavand er en verden for sig selv smiley og Fanta Lemon smager fantastisk på ferie smiley

    Mvh TT


  • #27   26. apr 2017 Pepsi max er min favorit smiley Jeg er ogsp selv cola-holiker, så hvis jeg ikke kan få pepsi max, så kan jeg i desperate tider også drikke cola zero. Haaaaaaader alle de der billige versioner som Harboe og lign.

  • #28   26. apr 2017 Drikker ikke sukkerfrit, fordi jeg synes det smager mega nedern. Så jeg drikker lidt forskelligt, men Cola er nok min favorite. Det betyder ikke så meget for mig, om det er "rigtig" Coca Cola, Pepsi (dog kun Pepsi, ikke pepsi max eller sådan noget, det siger mig intet) eller Liddles billige Freeway Cola smiley

    Derudover drikker jeg:
    - Squash
    - Mirinda (den hvide)
    - Rød fanta (exotic)


  • #30   26. apr 2017 Herhjemme er vi også storforbrugere af Pepsi Max smiley

  • #31   26. apr 2017 Forstår ikke at I kan drikke Pepsi Max

    Jeg vil hellere have hovedpine en hel dag pga væskemangel, end jeg vil drikke Pepsi Max for at få det godt igen. smiley smiley

    Jeg får det helt skidt af at se på Pepsi Max


  • #32   26. apr 2017 Har det på præcis samme måde, Ina S smiley

  • #33   26. apr 2017 Pepsi max er også favoritten her.. Jeg har ikke sukkersyge, men jeg drikker egentlig kun sukkerfri sodavand. Kan også godt lide cola zero og faxe kondi free, men har ikke nogen rækkefølge, udover at jeg bedst kan lide pepsi max..

    Jeg kan ikke lide alm. cola.. En helt almindelig coca cola kan jeg måske tage en tår eller to af og så har jeg fået mere end nok. Det kan jeg virkelig ikke særlig godt lide.

    Hvis jeg skal have sukker sodavand, så er jeg på pepsi twist! Ellers går jeg egentlig kun efter light sodavand.


  • #34   26. apr 2017 coca cola smiley


  • #35   26. apr 2017 Colakim - er du sikker? smiley smiley

    Mvh TT


  • #36   27. apr 2017 Min favorit må klart være sådan en faxekondi på plaske hvor brusen er gået af smiley

    Ellers er det Tuborg squash der er vinderen smiley


  • #37   28. apr 2017 1. Tango Cherry
    2. Den originale grønne Monster Energy (ikke læskedrik, men må have den med alligevel :D)
    3. Arizona Blueberry White Tea
    4. Faxe Kondi
    5. Coca Cola


  • #38   28. apr 2017 Mine favorit sodanvand er:
    1. Pepsi
    2. Coca cola
    3. Fanta appelsin
    4. True passion
    Men hvad jeg aller bedst kan lide mellem 1-4 er forskelligt, det kommer and på hvad jeg har lyst til. smiley
    Og så er der nogle andre sodavand jeg også godt kan lide at drikke. smiley

    Men må indrømme at jeg er meget kræsen hvad andgår sodavand. smiley der er meget af det billige jeg slet ikke kan lide, og så hader jeg alle former for light sodavand da jeg ikke kan lide smagen af dem. smiley

    Og kan bedst lide sodavand med isterninger i og rigtig kolde. smiley


  • #39   28. apr 2017 Jeg kan ikke drikke iskold sodavand.. Jeg får hikke smiley smiley

  • #40   28. apr 2017 Puh det må være træls.. hader selv at havde hikke. smiley
    Dog kommer mine hikke tit uden grund. XD men elsker bare iskold sodavand, kan ikke lide hvis det er lunken eller varmt. smiley


Kommentér på:
Sodavand, hvilken er bedst?

Annonce