{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Fodre kat ved bordet!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige katteelskere.
Jeg skal bruge jeres mening, til at afgøre en diskussion med min dejlige kæreste.

Jeg syntes ikke jeg er sart, NORMALT.

Min søde kæreste har den dårlige vane, at fodre katten når vi spiser, og måske nusse den lidt. (Jeg mener ikke dyrene skal tigge når man spiser, eller fodres under bordet)
Men i dag, efter hun har fodret og nusset kat ved bordet, dybber hun hendes brød ned i min karrysovs! Dvs hendes kattebaktusser-hænder, holder på brødet det bliver kørt godt rundt i min dejlige sovs ??


Vi kan simpelthen ikke blive enige om hvem der har ret her. Så jeg tænker kattegalleri er det rigtige sted at spørge.


Er jeg sart, eller er hun ulækker???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fodre kat ved bordet!!!!
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   11. sep 2017 jeg tænker at du opretter nogle mærkelige emner på et heste forum o.0

    men ja, jeg syntes at du er sart


  • #2   11. sep 2017 Du ved godt at du er på HESTEgalleri ikke?
    Anyway, Hendes fingre rører jo ikke din sovs....

    Jeg synes ikke at katte hører til på et bord, men ved siden af, under bordet er fint nok og hvad hun gør er vel hendes hovedpine...

    Min hund ligger i sofaen ved siden af mig når vi spiser og hun bliver også nusset i mens og nogle gange fodret....


  • #3   11. sep 2017 Jeg synes du er sart smiley

    profilbillede
  • #4   12. sep 2017 Du er sart til trods for at jeg heller aldrig fodrer dyr ved madbordet. smiley

    Mvh TT


  • #7   12. sep 2017 Jeg synes også, at det lyder ulækkert. smiley

  • #8   12. sep 2017 Kat/ hund spise af deres egen madskål, på gulvet!

    Jeg vil ikke have at mine dyr er omkring spisebordet, når jeg spiser.

    Er jeg sart, måske, men det kan jeg godt leve med smiley


  • #10   12. sep 2017 Jeg synes ikke du er sart. Det ville jeg heller ikke acceptere. smiley

  • #11   12. sep 2017 Synes ikke du er sart, det lyder ulækkert :3

  • #12   12. sep 2017 Øhm.

    Interessant spørgsmål om, hvem der er sart, og hvem der har ret.
    Det kan ikke afgøres ved internet afstemning, da håndfodring kan udføres ret enkelt og rimelig hygiejnisk, men også som noget gris..
    Det spændende er vel heller ikke, hvem der har ret.

    Men det spændende er, at I nok skal til at forventningsafstemme.
    Der er nogle ting, som nogle mennesker synes er fint, men som overskrider andres grænser massivt.
    Af andre gode emner Må man spise i sengen? Må man selv rende nøgen rundt? Må gæster rende nøgne rundt? Må man ryge her? Må dyrene komme i møblerne?
    Der er mange emner, der ikke er rigtigt / forkert i alle hjem, men I skal finde ud af hvad man gør hos jer.
    Og er man virkelig I tvivl gælder princippet "mit hus, mine regler".


  • #14   12. sep 2017 Jeg er enig med DR. Who, det handler ikke om hvad vi alle sammen synes, men om at finde nogle fælles spilleregler, som kan accepteres.

    Personligt ville jeg ikke have noget mod at fodre dyr ved bordet, vi har selv en laban af en fugl, der vader rundt i maden, hvis vi lige kigger væk i 2 sekunder. Det har jeg intet problem med, men jeg kunne ikke drømme om at "pådutte" andre, at de skal have det lige så fint med det, så er her spørges gæster om de er ok med den risiko.

    Hvad jeg derimod ikke ville acceptere er at hun bare kommer sin mad ned i din sovs smiley Det er det jeg synes er mest forfærdeligt, andre skal da holde nallerne fra MIN mad smiley Sagt lidt i spøg, lidt i alvor.

    Min pointe er at uanset hvad jeg kan acceptere eller ej, så må jeg også acceptere at andre kan have det anderledes, så fint hun fodrer katten ved bordet, hvis du (eller din mad) bare ikke bliver indblandet. Du kan derimod ikke sige hun slet ikke må have dyret ved bordet, igen hvis hun kan blande dig (og din mad he he) uden om det.

    Men det ER en god ide at have fælles regler, som begge skal respektere, og helt ærligt, hvis du ikke kan acceptere dyr ved bordet, og hun ikke kan acceptere at du ikke skal have gener af at hun gerne har dyr ved bordet, så kan jeg måske blive bekymret for en fremtid sammen smiley


  • #15   12. sep 2017 Når man ser på tidligere emne fra denne bruger omkring det at pudse næse i badet - go eller No-go, så er en forventningsafstemning måske relevant smiley

Kommentér på:
Fodre kat ved bordet!!!!

Annonce