{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

God til Windows 10? Hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle

Sagen er den at jeg skal have overført billeder fra min iphone til min computer. Her bruger jeg Windows 10´s app Billeder. Men hver gang jeg overfører til mine andre billeder på computeren, opretter appen i forbindelse med overførslen mange mapper hvor billederne fra telefonen, tilsynladende er grupperet efter datoen hvor de er taget.

Er det muligt man kan indstille, så den kun laver en mappe ved overførslen hvor den lægger alle billederne?Jeg har forsøgt at lave en mappe til formålet, men også her laver den flere mapper ind under.
Eller er der et andet forum hvor man måske kan få hjælp, ved ikke lige hvem jeg skal kontakte, for lige nu savner jeg bare min gamle computer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God til Windows 10? Hjælp!!!
  • Franciska D
    Franciska D Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Svar: 50
    #1   15. jul 2018 Hvorfor ikke bare overføre via din lader?

  • #2   15. jul 2018 Ville sætte dit ladestik i computeren, åben stifinder eller det drev der hedder IPhone eller hvad din telefon nu hedder. Og så træk filerne over i den mappe på computeren hvor du vil have filerne..

    Har erfaret efter min korte tid med Windows 10, at det ikke er lavet for at gøre noget som helst let for brugeren.. tvært imod. Alt er blevet meget mere besværligt, mindre brugervenligt og fyldt med alt mulig skrammel man ikke har noget at bruge til.


  • #3   15. jul 2018 Det er indstillinger for mappen du skal indstille, hvordan det skal vises, har haft lidt af det samme problem

  • #4   15. jul 2018 Har ingen Iphone, men jeg bruger bluetooth til at overføre billeder

Kommentér på:
God til Windows 10? Hjælp!!!

Annonce