{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

sygdom, nej men en sjov historie {{forumTopicSubject}}

Hej alle
nu nærmer den gode sommer sig snart, det får mig til at tænke på en lidt pussig oplevelse, kan faktisk ikke huske om jeg har skrevet det herinde, men her kommer den igen.

for et par år siden, var mine daværende pony ryttere gået på folden, de kom styrtende ind, noget var galt, hypperne var syge, de var klistret ind i noget mærkeligt slimet væv, det var hvidt, og sad mest på mule, i næsebor og lige deromkring, gode råd var dyre, vi slæbte ponyerne på stald, diskuterede og vurderede,
pigerne var helt oppe at køre, jeg tænkte, hmm de virker friske og vil gerne spise, ingen feber?? hvad kunne det være?? vi gik alle ud på folene og kiggede efter et eller andet, ingen ved helt hvad, et spor måske?
der gik et stykke tid, så kom jeg til at kigge på el hegnet, det var også klæbet ind, derefter kiggede jeg på græsset, det samme her, hvad ialverden var det? ved nærmere øje syn, vrimlede det med bitte små edderkopper, mere en milioner, de var overalt, jeg kom til at grine, så pigerne blev helt sure, det var bare edderkoppe spind, ponyerne havde fået ud over det hele.
kan i se det for jer :-))

Anita W


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sygdom, nej men en sjov historie
Kommentér på:
sygdom, nej men en sjov historie

Annonce