{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Hvad mener i??? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg har en sort trense, men da jeg skal have en hannoveransk i stedet for alm kombi så jeg mit snit til at købe en brun trense da jeg synes det klæder brune heste helt vildt godt ( har tilfældigvis en brun hest smiley ). Jeg har dog også lige købt sadel men den er sort. Så mit spørgsmål lyder således. Er det okay at kombinere brunt med sort eller kan man kun én ting. Jeg snakker ikke om hvad man rent regel messigt må til stævner. Men hvad har i selv og er det andre her der har blandet farver?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mener i???
  • #1   13. nov 2021 Jeg har et rødbrunt hovedtøj, klassisk slidte split reins, lys cognac brun western sadel, grå uld ulderlag.
    Kunne også ride i sort wintec sadel - jeg har 20 dressur underlag købt for småpenge ved at købe dem brugt. Nogle dage rider vi i støvet lyserød, andre dage.. Ja, enhver ensfarvet farve.
    Eller, selvfølgelig lammeskindssadel.

    Er vi smukke?
    Selvfølgelig!! Verdens dejligste hest, gode venner med 2+4 ben. Vi er ikke til at skyde igennem!

    ..
    Ej, det lyder som en gang farvelade.
    I virkeligheden er det ret neutralt, bare smid deder neurotiske farvekoordineringsideer ud.
    Det betyder ikke så meget i virkeligheden.
    En lækker hest og en rytter med et stort smil, så er den hjemme!
    Ingen kan se videre end smuk hest og et smil...


  • #2   13. nov 2021 Jeg går 100% efter det skal matche. Det må gerne have forskellige nuancer af brun, men generelt synes jeg ikke sort passer til nogen af mine heste. Men hvis du kan "holde ud" at se på det, så slå dig løs ?? . Andres meninger er i sidste ende ligegyldig. Fuck normer !

  • #3   13. nov 2021 Mit spring er brunt og mit dressur er sort, men har mange gange pøblandet det og ?????

  • #4   14. nov 2021 Det er jo hvad man er til.. Hvis du har lyst til at have brun trense og sort sadel, så gør det, det er kun op til dig selv smiley

    Jeg ville ikke kunne være i det. Sort med sort eller brun med brun, men det er jo bare mig. Jeg kan heller ikke bruge rødt underlag og grå gamacher. Medmindre der er gråt på det røde underlag.. Er meget sart og tingene skal passe. Jeg har købt et navyblå termatex lændetæppe og skulle lige prøve det til en skridttur, men der lå et mørkegrønt underlag under sadlen og jeg blev så mærkelig at jeg var nødt til at grave et par navyblå gamacher frem, for at få noget til at passe smiley Sådan er vi jo så forskellige og det skal vi have lov til at være..


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   14. nov 2021 Hvad syntes du?

    Det er fuldstændig ligegyldigt hvad andre gør og syntes når det kommer til farve på et stykke udstyr.

    Hvis du syntes hovedtøjet er flot, så brug det, istedet for at lade være smiley


  • #6   14. nov 2021 Førhen brød jeg mig ikke om at kombinere sort og brun, men når det er sagt... smiley Købte jeg en speciallavet trense til min gamle hoppe i brun med røde detaljer og red hende med en sort sadel, det generede faktisk ikke mit øje så meget som jeg havde forventet, og jeg planlægger egentlig at gøre det samme med hendes søn som skal arve trensen, men som udgangspunkt skal have en sort sadel smiley

  • #7   14. nov 2021 Da jeg startede med at ride på min hest var det brun hovedtøj og sort sadel. Jeg kunne ikke lide at det ikke passede sammen selv om det er bare er hygge. Brun ser nok pænest ud på min hest, men det er billigere at skifte hovedtøj end sadel. Hvis man skal købe pandebånd var det også svært med at finde den rigtige farve læder. Det så ikke godt ud på min hest med brun hovedtøj og sort læder ved pandebånd


  • #8   15. nov 2021 Min gamle hest havde sort trense og brun sadel.
    Min nuværende har 2 sorte sadler, 4 sorte og 3 brune trenser, så der kan jeg selv mix n' match.
    Dog bruger han mest den ene brune trense og så er det bare ærgerligt at sadlerne er sorte.
    Både hesten og jeg er bedøvende ligeglade, bare det passer ham. smiley


  • #9   16. nov 2021 Jeg ville måske ikke blande en lys brun med sort, men havde da en mørkebrun trense, som var den jeg typisk brugte, og en sort sadel. Tror aldrig rigtig jeg tænkte over det. Så længe det fungerer, så gør det ikke rigtig en forskel for mig tror jeg

  • Lotte J
    Lotte J Tilmeldt:
    sep 2022

    Svar: 1
    #10   20. sep 2022 jeg rider med sort sadel og så faldt jeg over dette mørke brune rosegold trense https://www.equitec.dk/collections/komplette-comfort-lux-trenser/products/rosegold-hovedtoj-i-morkt-brunt
    jeg syntes den er så fed og lækker kvali. så pyt med farverne ik lige macher


Kommentér på:
Hvad mener i???

Annonce