{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Er det ikk latterligt ? {{forumTopicSubject}}

Ja , er det ikk fuldstændigt latterligt at 'VI' skal have 'æren' for at stemme / afvise folk .?
Jeg synes også at det er komplet uacceptabelt at der er nogen der afvise fordi personen fx ikk har tydelige billeder . Hallo ALLE har da en chance !
Tsk .. Undskyld , men det fatter jeg bare ikk .. ?

Andre der er enige ?? :b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ikk latterligt ?
  • #1   23. dec 2007 jeg er ikke enig. dette er et galleri, hvor man viser sine bedste billeder af sin hest, utydelige og slørede billeder hører ikke til på et galleri.

  • #2   23. dec 2007 ' nej, synes ikke, at det er latterligt. Det er et galleri, så derfor skal der os være mange billeder og gode billeder smiley

  • #3   23. dec 2007 Tjaa, synes jeg faktisk ikke.
    Også kan man også byde folk velkommen, hvilket er rigtig rart når man får oprettet sin hest. (:

    Jeg afviser kun hvis folk har for få billeder og for lidt tekst. smiley


  • #4   23. dec 2007 Ja men alle har sku da en chance !

    Synes at det er fuldstændigt ondsvagt..!!


  • #5   23. dec 2007 Jeg er uenig med dig. 8)

  • #6   23. dec 2007 Marion P

    Er helt enig smiley


  • #7   23. dec 2007 synes jeg også.. jeg har prøvet 1000 gange at få min pony ind. det er ikk lykkes i nu

  • #8   23. dec 2007 Endelige nogen fornuftige mennesker smiley

  • #9   23. dec 2007 » Malin & Sigurd™ « :

    Neej , du forstår mig ikke . Det skulle være sådan at der ikk var nogle der kunne afvise , det skulle være sådan at hvis man oprettede en hest så kunne man godt bare det uden at nogle skulle afvise ..


  • #10   23. dec 2007 Dette er et gallari. og jeg kigger billeder, ikke hvad der går på en mark jeg ikke kan se.

  • #11   23. dec 2007 Nej, det eneste latterlige er olk der siger: alle fortjener en chance! Og bare byder alle velkommen

    Der kommer så mange fake heste ind hver dag, hvis bare folk var lidt mere opmærksomme, ville de blive taget på vej ind.
    HA'erne har ikke tid til at skulle tjekke alle de heste, der søger om at komme ind, det er vi brugere meget hurtigere til.

    Ud over fake profiler, så kommer der dobbelt oprettelser, folk der har flere profiler, så de kan give sig selv x-høj og stemme på sig selv i udfordringer, der er brugere med 3-5 profiler??
    Hvad med alle copyright billederne? er de også velkomne?? solgte heste, dem der bliver oprettet som salgs annoncer???

    Hvis nu folk tog sig sammen, og satte sig ind i reglerne, før de bare bød alle velkomne, fordi: alle fortjener en chance, så ville HA'erne ikke have så meget at lave, hvilket ville give dem bedre tid til at gøre HG et bedre sted at være, og måske de ikke ville blive slidt op så hurtigt


  • #12   23. dec 2007 Marion P

    ...er man fornuftig, når man synes det samme som dig?
    Synes det er fint nok, vi er jo brugerne af siden, og må derfor være de mest kvalificerede til at vurdere, hvem der opfylder kravene for at have en bruger herinde


  • #13   23. dec 2007 så har du ikke fået stjålet dine billeder, hvorefter de er blevet brugt til at oprette en fake hest

  • #14   23. dec 2007 Som andre skiver er dette et galleri og billederne skal være tydelige og man skal kunne se hesten. Alle skal selvfølgelig have en chance, men ´så må man vente med at oprette sin hest til man har nogle gode billeder.

    Afviser selv hvis jeg syntes at billederne ikke er tydelige og hvis der mangler tekst. Skrive altid hvorfor jeg afviser/byder velkommen, og der er nogen i blandt som ikke bryder sig om at blive afvist, også selv om de skriver at de gerne vil have at man skriver hvorfor man afviser......

    Så nej det er ikke latterlig :o)


  • #15   23. dec 2007 RHO - Dressur rytteren med Twilight
    hvis folk kan få bedre billeder ind med tiden, hvorfor så ikke vente til ma HAR billederne?


  • #16   23. dec 2007 Det er helt pladt at man kan afvise folk der lige har oprettet deres hest!!! Det tager altså mere end bare 5 minutter at lave en heste profil med fyld i !!

  • #17   23. dec 2007 heler ikke enig, det er et galleri

  • #18   23. dec 2007 dette hedder sjovt nok hesteGALLRI, derfor er det vigtigt ar billeder viser én og samme hest, med tydelige billeder osv.

    jeg har prøvet at der var en bruger der oprettede min hest, og den blev budt velkommen af alle, fordi hun skulle da have en chance... pludselig var navnet ændret, alderen ændret, racen ændret, og selv kønnet, nogle steder.. og jeg havde min signatur på flere af billederne, og der var TO HG vandmærker, alligevel bød 100 velkommen, for alle skal have en chance, der var 7 billeder, de var utydelige, og tydeligt kopieret... og derfor syntes jeg at man bør kigge profilen ORDENLIG igennem, inden man byder velkommen eller afviser... der var tydelige beviser på at det var en såkald ''falsk hest''.. nogle steder stod der at det var en hest lige over ponymål, et andet sted at det var en hingst på 170, et tredie sted at ''hoppen ventede føl til næste år''

    jeg syntes det er fint at man kan afvise... og gør det faktisk jævnligt.. .og opfordrer altid folk til at prøve med bedre billeder,. en højere billedkvalitet, og mere tekst eventuelt... hvis jeg ikke syntes profilen har det der skal til, for at jeg vil byde velkommen...


  • #19   23. dec 2007 RHO - Dressur rytteren med Twilight

    Ved det godt, men en skulle jo spørge ;D
    Tjaeh, man behøver altså ikke et super kamera for at komme ind. Siden det nu er ens egen hest man opretter, hvorfor så ikke smutte ud i stalden og tage et par billeder? Det er SÅ lidt der skal til


  • #20   23. dec 2007 VIta: lige præsis!

  • #21   23. dec 2007 Jeg er meget uenig med dig!

  • #23   23. dec 2007 Er enig med de andre .. Vi har betalt for at få vores heste oprettet, så vi er også med til at bestemme hvordan vi vil have dette galleri ..

  • #24   23. dec 2007 og det er ikke kameraet der gør at billederne er gode... man må godt bruge det indvendige af hovedet når man fotograferer... en profil hvor der er 10 billeder af HOVEDET..!!! og 1 af bagdelen... jae.. så kan man jo faktisk ikke se HESTEN.. så hvorfor skal den slgas profiler bydes velkommen.. tag hesten med ud, fotografer fra, BEGGE sider, og hovedet... du kan evt. få en til at holde hesten ELL. kameraet.. hvis du (som nogen jo er) en dør til at tage billeder af hesten fri på marken... så longer den, mens en anden fotografere, rid den mens en anden fotograferer... billederne behøver ikke være taget med en 10 megapixel kamera, bare billederne ikke er slørede og man kan se hesten, så er det fint... og en fyldesgørende beskrivelse af hesten...

    tager man sig tid, og gør det ordenligt FØRSTE GANG, så kommer man også ind første gang...

    ved nyindløbte heste, er det jo en selvfølge at man ikke kan lave en fyldesgørende beskrivelse, men man kan alligevel beskrive den, hvordan man har oplevet den ''indtil videre'' det er også godt nok...


  • #25   23. dec 2007 Hippie hest
    Sådan skal det vidst formuleres. smiley


  • #26   23. dec 2007 www.hvorerdugodtilatbrokkedig.dk

  • #27   23. dec 2007 Tine K
    Så ville det nok være en ide, ikke bare at skynde sig at oprette sin hest, men give sig god tid til at lave sin hests tekst, jeg har aldrig problemer med at skrive nok inden jeg opretter en hest..

    Men er helt enig med at der både skal godkendes og afvises


  • #28   23. dec 2007 Jeg synes der skal være mange billeder og at de skal være okay (har kun selv en mobil at tage billeder med så derfor forlanger jeg ikke mere) Og at der står en masse om hesten... Opdateringer mm.

  • #29   23. dec 2007 Prøv at tænke på hvor mange der opretter en hest, også glemmer alt om hg!

    Jeg har set flere brugere, der ikke har været herinde i mange år!
    og deres heste har 2-3 billeder, næsten ingen tekst!

    Hvad fedt er det så ved at have hg ?


  • #30   23. dec 2007 Hippie Hest
    Har været ved at klage over inaktive profiler ikke bliver slettet, og HA'erne har også prøvet på at få det igennem ved big admin, men der sker ikke rigtig noget, da reklame pengene kommer ind efter hvor mange brugere her er, da der ca er 2000-3000 af de 13000 heste herinde, der ikke har været online over 1 år, så er det mange reklame penge der vil forsvinde.
    Det er i hvert fald hvad jeg fik afvide


  • #31   23. dec 2007 Hippie Hest
    Ja, det syntes jeg også ville være dejligt smiley
    Men det vil blive et kæpe arbejde for dem!


  • #32   23. dec 2007 JEG ER SÅ... ... <b>UENIG</b> ;D
    hah!


Kommentér på:
Er det ikk latterligt ?

Annonce