{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

SHit jeg blev bange!! (mand i bil) {{forumTopicSubject}}

Ja, da jeg skulle hjem til far her idag skulle jeg stå a bussen nede i byen (silkeborg) så gik jeg op a aarhus bakken, også holder en mand ind til siden ved siden af med med sårn en kasse bil, og sprugte om jeg ville have et lift!!!!
Er I gale jeg blev bange, jeg troede sq da jeg skulle dø!!
Jeg sagde nej, ogaå kørte han heldigvis igen smiley
Man bliver sq bange når der sker sårn noget syntes jeg!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SHit jeg blev bange!! (mand i bil)
  • #2   4. jan 2008 Haha, jeg skulle hjem fra kbh med Tulle og Jux herinde fra, og min mor ville så komme og hente os på Vanløse st. Så da vi stod og ventede kom der en bil og holdt lige ved siden af os med en mand i, og han blev ved med bare at holde der. Så begyndte vi sådan stille og roligt at gå væk derfra, og så LØB vi bare om bag en mur og stillede os. Så fandt vi ud af, at han var der for at hente sin søn xD

  • #3   4. jan 2008 Man bliver bare så bange, også forestiller man sig alt muligt, smiley
    Mega skræmmende smiley


  • #4   4. jan 2008 Skræmmende, men godt du sagde nej!! :o)
    - Min veninde og jeg skulle engang med toget hjem fra KBH. Og så var der sådan en mand der var syg i hovedet. Og han ville rage på os og sådan noget hele tiden. Så stod han ude i den der, hvor man kommr ind i toget. Og så satte vi os ved vinduet.. Så bankede han på vinduet og savlede og vinkede til os.. Så gik han ud ved næste station og så stilte han sig ud og vinkede til os med sådan et klamt smil han var VIRKELIG klam, det var ret ulækkert men sammentidig var vi begge ved at dø af grin smiley


  • #5   4. jan 2008 Jeg skulle en gang cykle fra byen og hjem.. En mand kørte efter mig på scooter seriøst hele vegen, lige meget hvor kringlet og snoede veje jeg kørte.. Har aldrig cyklet så stærkt før.. Var VIRKELIG bange! Bare det at kunne mærke hans ånde i nakken hele vejen.,.. Ad ad.. Han stoppede først da jeg kørte ud på en stor vej hvor der kørte mange biler.. Det tog mig godt nok lang tid før jeg turde gå nogen steder alene igen..

  • #6   4. jan 2008 Derfor jeg ALTID går ved den store trafikkeret vej når jeg skal hjem når det mørk, for så kan jeg skrige efter hjælp hvis der sker noget smiley

    hux: haha typisk dig xD


  • #7   4. jan 2008 *vejen

  • #8   4. jan 2008 Åh, jeg har heldigvis aldrig oplevet sådan noget.
    Men det kan også bare freak me out,!!!!!


  • #9   4. jan 2008 Det er vejen op til sygehuset jeg gik, og den er også rimelig trafikseret..
    Men da han sprugte havde han bar SÅRN et klamt smil!!!!!!!!! AD!
    Men noget tid efter kan man da begynde a se det sårn lidt sjovt, men kun lidt smiley


  • #10   4. jan 2008 Ja, men det skumle er at man aldrig ved hvad han lige havde gang i. Det er det samme med det jeg oplevede. Aner ikke hvad han ville.. Så man forestiller sig de sygeste ting :S

  • #11   4. jan 2008 ´Det er skræmmende..
    En a mine veninder havde også indbrud da de var på ferie.
    Men så var vækkeuret i soveværelset pæret ned på gulvet og var gået i stå, så politiet ku se hvad kl havde været da de var der xSD


  • #12   4. jan 2008 en veninde og jeg gik engang tur med hendes hund. vi gik sådan rimelig langt, og det blev mørtk. vi skulle igennem en skov, også pludselig kunne vi høre der var en der fulgte efter os. Jeg så ham der gjorde det og han gemte sig bag træerne. Det var så klamt. han havde hætte over hovedet. også begyndte han og gå hurtigere efter os. Så løb vi bare. Han kunne så ikke følge med, og vi nåede ud af skoven før ham, og der kørte der biler, så løb ikek videre. Men duck vi var bange! Har heldigvis ikke været i Ringsted senere.

  • #15   4. jan 2008 Det er bare klamt sådan noget... Men det værste jeg har prøvet var da jeg boede i Horsens, så skulle min veninde og mig lige ned og købe noget på tanken, så vi gik igennem kirkegården, da det er lettest... Da vi så næsten var kommet igennem, var der en mand lige pludselig bag ved os og han havde ikk været der resten af vejen,...

    Uhhh spooky, sikkert en der var opstået fra døden...


  • #16   4. jan 2008 Ad alt det med kirkegårde + mørke=KLAMT!
    Får kuldegysninger a sårn noget! smiley


Kommentér på:
SHit jeg blev bange!! (mand i bil)

Annonce