{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

DIN MENING! TRÆN DEN :D {{forumTopicSubject}}

Heei alle dejlige mennesker.
Skal vi ikke lige øve os lidt i at sige vores egen mening i stedet for at kopiere andres smiley

Jeg stiller 10 spørgsmål og så svarer i ærligt og med jeres helt egen mening smiley

1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?

2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley

3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?

4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?

5. Din mening om arto?

6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?

7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?

8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?

9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley

10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?

SÅ! Besvar så med dine mening og dine synspunkter smiley
Hah.- Træn "DIN MENING"!!

¤FMJ¤
Undskyld ulejligheden folkens. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DIN MENING! TRÆN DEN :D
  • #1   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    En som altid er der til at hjælpe og en som aldrig lyver.
    Selvfølgelig er jeg det, eller prøver ihvertfald.

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    Syns det er klamt, men hvis det er det de vel skal der da være plads til alle.

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    Nej aldrig...

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    De fedeste personer er ofte dem der tør skille sig ud.

    5. Din mening om arto?
    Hmm, nok for pattebørn.....

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    Nej d kunne jeg ikk.

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    Syns det er den mest kedlige7 uattraktive hesterace. Den er sat forkert sammen. Stort hoved, for tyk hals, korte tykke ben og en tyk krop. Farven er også mega kedelig.

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    Det er fint for dem der virkelig udøver det RIGTIGT, men syns det er utrolig plat at dem der rider uden hovedtøj straks tror de er verdensmestre i HMS.

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    Jeg har nok flere personligheder alt efter hvem jeg er sammen med.

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    Selvfølgelig skal vi det... X)


  • #2   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    hm en derr kan holde på hemmeligheder, og en man virkelig har det sjovt med smiley

    Om jeg er en god ven, må andre tage stilling til :o)

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    homo, helt fint, der skalvære plads til forskellighed.

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    Nej! Der vil ltid være perioder med opture og ned ture. det er noget af det spændene smiley

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    Man skal ikke være som alle andre, det ville være kedeligt!

    5. Din mening om arto?
    Har ikke arto, havde det før, men vil ikke have det igen smiley

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    hm ja, jeg er teenager, men jeg syntes jeg har meget godt styr over mit temperament-
    men ingen er perfekte

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    hm fjordheste er fine, for dem der kan lide dem.
    mig siger de ikkke noget, og vil heler ikkke anskaffe mig en smiley

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    hms er godt! For dem der forstår det!
    Jeg bruger det ikke selv meget! Men er da blevet positivt overrasket.
    Så det er et godt hjælpemiddel.

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    hm jeg vil mene jeg er mig selv.
    måske har jeg dage, hvor jeg er mere overleen-
    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?'¨

    jo det skal vi acceptere, hvis det bare ikke er for at være stædig eller vil være imod.
    men hvis man virkelig mener det man skriver/siger så skal det accepteres fuldt ud smiley


  • #4   15. jan 2008 Svarer lige selv smiley

    1. En god ven er en der er til at stole på og som man kan fortælle alt. det skal være en rigtig ven, man aldrig er flov overfor. Man skal kunne acceptere hinandes forskellig heder smiley
    Tror ikke jeg er den bedste ven, men heller ikke den værste.

    2. Har intet imod dem. Vil ikke selv være det, men hvis det er det de vil, så lad dem gøre det smiley

    3. Så skulle jeg virkelig have prøvet alt. Jeg kunne nok godt finde på at holde en god pause, men tror ikke jeg kan lade hver med at ride til evig tid smiley

    4. Det er bedst når man er anderledes! Vi skal have lov til at være den vi er. Vi har jo alle forskellige meninger og det er det der gør verdenen god smiley

    5. Har haft arto og syntes det er en gang falsk pis. Alle de skide snopper derinde men deres fede ogs eje profiler. Kan ikke klare det, og vil hellere end gerne være fri. Men det er da iorden andre kan lide det, jeg hader det bare smiley

    6. For nogle år siden tror jeg godt. Men nu ville jeg aldrig gøre det og hvis jeg gjorde ville jeg ødelægge alt det jeg har redet op af ridning og tillid mellem hest og rytter smiley

    7. Har redet fjordhest i mange år og det er simpelthen en så dejlig hest. Jeg er nu gået over til DSP men glemmer skam ikke de elskede fjoller. Det er et pragtfuld dyr som skal opleves, ligesom alle andre heste. !

    8. Jeg ville ønske jeg var HMS- freak, men det er jeg ikke. Jeg træner lidt HMS og vil også gøre det mere. Syntes kun det er godt med HMS, men vil ikke sige at man ikke kan have en hest og ride uden man laver HMS med den smiley

    9. Jeg tror automatisk at jeg er lidt en anden når jeg er i skole f.eks. Jeg tror ikke jeg tør at bare være mig selv og være den skøre skid jeg er. Så tror jeg har flere personligheder, men dog ikke med den store forskel, men lidt smiley

    10. Alle skal IKKE have den samme mening. Vi må hellere end gerne have forskellige. Vi skal acceptere hinandens forskelligheder i stedet for at komme op at skændes om dem. Fatter ikke hvorfor folk ikke bare kan tænke alt muligt lort om personens mening inde i hovedet i stedet for at fyre det af smiley

    ¤FMJ¤



  • #5   15. jan 2008 Okey hvor meget snakker vi om, når der står rap ?





  • #6   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?

    - En god ven, er en man kan stole på, og man ved hvor man har. En man kan snakke med alt om, og grine sammen med o.s.v. Sådan en har jeg heldigvis smiley

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley

    Synes de er sjove og søde. Fatter ikke der er nogen der har noget imod dem smiley

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?

    Kan jeg ikke sige før jeg står i situationen smiley

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?

    Man skal være som man har lyst til. Så er det o bare om det er anderledes. Jeg elsker selv at være anderledes smiley

    5. Din mening om arto?

    Popdåse siden over alle. Det er virkelig til at grine over, at alle skal ligne hinanden, og hvorfor skal pigerne tage billeder af sig selv hvor de sidder og snaver med en anden pige, og tage billeder af deres numse, stikke babserne helt op i skærmen, og lave den dersens forfærdelige mund. De ligner virkelig noget fra mit akvarie, haha xD Hvis jeg går derind, er det kun for at få et godt grin smiley

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?

    Hvis jeg havde en pisk i hånden, Ja. Men eftersom jeg aldrig rider med pisk, er chancen nok ikke så stor smiley

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?

    Synes det er en dejlig hest, hvis man kan håndtere dens egenrådighed, hvad de fleste ville kalde stædighed. Synes det er syndt, den er så udbredt som børnepony, da det tit volder mange problemer. Jeg mener egentlig selv at det er en pony for erfarende mennesker. Selv fik jeg "tildelt" en fjordhest, og der har godt nok være mange sammenstød, og det har været rimelig svært at håndtere(Hun er ikke farlig, eller noget, men er bare MEGET "stædig"), men jeg er nu alligevel glad for det, når de kommer til stykket, for det har lært mig rigtigt meget at have en lidt svær pony smiley

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?

    Nej, det er da fint. Det er bare ærgeligt, at mange efterhånden anser det, for at alle der træner HMS, er fanatiske, og synes at det kun er dem selv der har ret. Derfor går de med det samme i selvforsvar, hvis man f.eks prøver at forklare en evt. træningsmetode, og måske kommentere andres træningsforslag, og så bliver man ellers kaldt Hms-freak og div. andre ord.

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley

    Ændre selvfølgelig humør og indstiller mig lidt efter hvilke jeg er sammen med, men altså jeg er altid den samme. Det er jo nok heller ikke så mange der er over for sin mor, som over for sin bedste veninde smiley


    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?

    Jo smiley



  • #7   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?en som jeg kan snakke godt med og som stoler på mig

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    det er fint

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    nej det ville jeg ikke jegtror altid jeg vil have hest

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    det er iorten er selv en af dem som vil være anderledes

    5. Din mening om arto?
    noget lort

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    kommer and på omstendighederne alå ikke vis den står urogligt men fx vis det stpooer på et spring den har springet en gang før så får den lige en makrineg men ikke et slag

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    de er heste alså hvad mener i om traver de er heste jeg ville dov ikke selv købe en ikke forde det er en serlig øv heste men lidt for doven

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    det kan godt blive for meget syntes jeg det brute jo være en del at en hverdag men hesten og ikke kun det man laver

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? :)kun mig selv

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?jeg kæmper for min høre også næsten for det hverdag(ike altid ondt ment)


  • #8   15. jan 2008 Mr.Beauty***world's best horse .
    Har du prøvet at opleve en fjordhest? smiley
    Acceptere din mening om den, men ville bare lige høre om du på egen hånd hjar prøvet det og oplevet det eller er det bare en "fordom"? smiley
    ¤FMJ¤


  • #9   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?

    -En god ven er en man kan stole på, en hvor man hjælper hinanden, hvis der er brug for det, en man kan snakke om alt med og ja, jeg ku blive ved, hehe..

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley

    -Har inte imod homoseksuelle.. Har selv været veninde til både bøsser og lesbiske, så..

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?

    -Nej, Aldrig.. Ville ik ku leve uden mine hypser.. Problemer med en hest, kan altid løses, hvis man virkelig vil.. Det er i hvertfald min mening :o)

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?

    -Har altid været anderledes og som min forlovede siger, det er det der gør en unik :o) Det ville da være kedeligt, hvis man var lige som andre.. Man ska bare være den man er..
    Bare se mig, jeg er godt tosset, GG..

    5. Din mening om arto?

    -Har aldrig været på arto, så.. Kan ik sige så meget om det.. Men har delte meninger om det..

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?

    -Nej det ku jeg ikke.. For det ville ik hjælpe på det, men derimod gøre den nervøs..

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?

    -Uh, da jeg selv har haft en fjordhest, så har jeg os delte meninger om den race, ss.. Det er en smuk og dejlig race.. Ja ved ik helt hvad jeg ska sige, hehe..

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?

    -Tror det er godt nok, ved det ik helt.. Der er jo mange der har gode afaringer med HMS, så det må jo virke:o) Træner mine hypser på min egen måde.. Lidt af det er lidt Hms agtigt, tror jeg..

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley

    -Jeg er altid mig selv.. Jeg kan ik være andet.. For nogle år siden var jeg en anden, når jeg var sammen med andre, men det var os fordi jeg ik havde det helt godt.. Lang historie..

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?

    - Man ska da ha sin egen mening og os bare sige sin egen mening..


  • #10   15. jan 2008 hi hi. god ide

    <b>1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven? </b>
    en ven man kan støtte sig til og betro alt samt hun/han bare er der for en når man har brug for det. det håber jeg da.

    <b>2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley </b>
    de er jo osse mennesker.

    <b>3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?</b> ALDRIG

    <b>4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre? </b> selvfølgelig må man være anderledes - ellers vil verden var alt for kedlig vis vi alle er ens.

    <b>5. Din mening om arto? </b>
    en skod side - burde anskaffes helt.

    <b>6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls? >/b>
    måske - vis det er det sidste jeg absulot kan gøre

    <b>7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor? </b> en sød pony som jeg godt kan lig. de er flinke ponyere selvom mange ik bryder sig om dem.

    <b>8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?</b>
    jeg træner det selv med mine ponyer. det er vigtigt der er konktat mellem hesten og rytteren ellers vil det ikke kun forger optimalt.

    <b>9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley </b> helt mig selv

    <b>10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?</b>
    selv følgelig man må kæmpe for sin mening. ellers vil verden godt nok være kedligt



  • #11   15. jan 2008 1. En ven man kan stole på, og kan være sig selv ved. (Kort sagt) smiley

    2. Jeg kan ikke se hvad jeg skulle have imod dem, det er deres eget valg. - Og de kan jo ikke selv gøre for de er homoseksuelle?

    3. Det går jo aldrig værre og værre med hesten, så er det en selv man skal tage fat i! Forstår ikke hvordan men kan droppe en hest?

    4. Selvfølgelig er det iorden at være anderledes, kan ikke se hvorfor alle skal gå rundt og være ens.

    5. Hyggeligt sted, men møder nye mennesker osv. Men jeg er er inde på www.facebook.com i stedet for, det er meget mere "voksent" på en måde. Sjovere smiley

    6. Mega træls? I visse situationer, ja! Men det er aldrig hesten der er noget i vejen med, men menneskets fejl. Såe, det kommer fuldstændig an på situationen.

    7. Jeg elsker fjordhesten, fordi da jeg begyndte til ridning startede jeg på en fjordhest. Ligesiden har de altid været lidt min yndligs. smiley - Selvom jeg er mere til de større heste.

    8. Forståelsen af hesten er da noget af det vigtigste.

    9. Det kan jeg ikke give dig svar på endnu, da jeg ikke helt ved hvem jeg selv er endnu. smiley

    10. Jo da, men det er iorden at blive modsagt. Det skal man kunne tage!


  • #12   15. jan 2008 Anna Z

    Altså give den sådan en ordentlig en lige i røven. Ikke bare på den bestemte måde. smiley

    ¤FMJ¤


  • #13   15. jan 2008 Glemte at svare på en ting ved nr 1.. Af hvad jeg har hørt fra lidt forskellige, så er jeg en god veninde.. Men ja, kun mine veninder/venner der kan svare på det :o)

  • #14   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    En god ven er en man kan snakke med om alt, kan stole på, og støtter hinanden!

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    Tja. Hvad er min mening? Jeg har overhovedet intet imod dem.

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    Nej. Aldrig!

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    Det er 100 % Iorden at være anderledes! Det er jeg selv, og det kan i selv spørge MOE om! smiley

    5. Din mening om arto?
    Total niice! Er derinde hver dag!

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    Ja. Bare ikke særlig hårdt.

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    Jeg har intet imod dem, men jeg tænker nok mest på dem som hyggeheste som man selv kan træne op, hvis man har lysten.

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    Det er super godt, hvis man ved hvordan man bruger det.

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    Jeg er helt mig selv!

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    Det er helt iorden at have sin egen mening. Synes verden ville være kedelig hvis alle tænkte ens!


  • #15   15. jan 2008
    ¤FMJ¤ - Love me or hate me<3 ?

    oka.

    Jeg ville ikke give den en ordentlig en i røven!
    Men bare markere.
    det mig der bestemmer- ''


  • #16   15. jan 2008 Kom lige til at tænke på.

    Oplever du nogensiden at du også gerne ville have den mening? Altså at der er en der har en mening, som bare er så fed og anderledes? smiley

    Svar fra mig selv: TITXD

    ¤FMJ¤


  • #17   15. jan 2008 Haha xD

    hm næ.



  • #18   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?

    en man kan stole på.. ja det sys jeg

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley

    har intet i mod dem

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?

    ALDRIG om jeg så mistede ben eller arm jeg vill forsætte

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?

    det er sku helt okay bare en ikke er total blondine dum

    5. Din mening om arto?

    fint sted stille og rolig

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?

    nej ikke hvis den løber f.eks

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?

    sødt dyr lidt store med sødt i sær babyerne det er de bare

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?

    nej det er skide godt i sær at opbygge tidlig til dig og din hest

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley

    altid mig selv men der sku heller ikke andre der kan være som mig hehe er lidt gak gak ej

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?

    jo for helvede alle kan sku siger deres mening men hvis den er ond eller grim må de heller være stille


  • #19   15. jan 2008 Anna Z

    Okey smiley

    ¤FMJ¤


  • #20   15. jan 2008 Hovsa. Misforstod spørgsmål 3 smiley

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?

    Jada, det har jeg næsten allerede gjort smiley Men jeg kunne ALDRIG droppe hestene smiley


  • #21   15. jan 2008 Jønck ,
    Bare iorden.

    Er det ikke dejligt at få trænet meningen ? smiley


  • #22   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    <b>én som man kan stole på, og fortælle hemmeligheder til. én der er der for én når man har brug for personen.. mener da selv jeg er en god ven d:</b>

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    <b>det er helt fint. men jeg er bare ikke interesseret i at se dem snave offentligt, for det ka jeg ik li xD</b>

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    <b>Nej, det tror jeg faktisk ikke. Jeg ville måske holde en pause.. Men kan virkelig ikke se hvad jeg skulle lave, hvis jeg ikke red d:</b>

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    <b>Selvfølgelig er det det xD</b>

    5. Din mening om arto?
    <b>LOVELY!</b>

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    <b>Nej smiley Jeg bruger ikke pisken til straf ( www.hellig.dk xD)</b>

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    <b>Jeg ka' bare ikke li fjordheste xD det kan jeg virkelig ik xD Farven er kedeligt, og de ligner hinanden xD</b>

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    <b>Hvis man kan finde ud af at bruge det!</b>

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    <b>Helt mig selv d: men altså, mig selv er selvfølgelig lidt anderledes, når det kommer til om jeg snakker med min morfar, eller min veninde? d;</b>

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    <b>jeg synes ikke folk skal have samme mening, så ville det være utrolig kedeligt xD</b>


  • #23   15. jan 2008 <b>1:</b><i> En ven er en man kan stole på. En man kan sige alting til, uden det kommer videre. En man kan have det rigtig sjovt med. En der vil hjælpe en, ligemeget hvad der sker.</i>

    <b>2: </b><i>-</i>

    <b>3: </b><i>Nej, jeg kunne ikke finde på at droppe ridningen, fordi det gik dårligt. Jeg ville måske skaffe hjælp fra andre. </i>

    <b>4:</b><i>Ja, det er iorden at være anderledes. Man skal være som man vil, og ikke som alle andre vil have en. </i>

    <b>5:</b><i> Jeg synes arto er en god hjemmeside. Man kan skrive med sine venner & man kan få nye venner. Et hyggeligt sted. </i>

    <b>6:</b> <i>Ja, det kunne jeg godt - men kun hvis det er noget han fortjener. Ikke hvis jeg ved at jeg får den reaktion jeg ønkser, bare lidt overdrevet .. men hvis han gør det modsatte af, hvad jeg beder ham om - så ja, så kan han godt lige få en. </i>

    <b>7:</b> <i>Jeg bryder mig ikke om fjordhesten. Jeg synes ikke der er noget kønt ved dem, og mange af dem er lidt småfede. (jeg siger ikke alle er det!) Jeg kan ikke lide deres farve & deres bygning. </i>

    <b>8: </b><i> - </i>

    <b>9:</b> <i>Jeg er ikke helt mig selv i skolen & sådanne steder. Det eneste sted jeg rigtig er mig selv, er hjemme & hos hesten. I skolen og andre steder, er jeg nok mere .. ja, jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det - men ikke den pige der er ligeglad med lidt mudder på benet, eller lidt jord under neglen. (forstå mig ret!) <i>

    <b>10:</b> <i>JO, det er iorden at vi ikke har samme mening! - tænk hvis vi alle havde samme mening? hold da op hvor ville hverdagen blive kedelig. Jeg synes bestemt man skal sige hvad man mener, og ikke holde sig tilbage! - medmindre man ikke har andet end lort at lukke ud!
    <i>

    Kristina Hansen smiley


  • #24   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    en god ven er en man virkelig kan stole på og som støtter en, selvom man har forskellige meninger:) -en hvor kemien også passer:)

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    Jeg har intet imod homoseksuelle;)

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    nej, jeg ville aldrig droppe ridningen! måske skulle man bare prøve en anden stilart?:)

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    det ville være kedeligt hvis man var ens;) jeg synes man skal være sig selv, for alt andet kommer ikke til at fu´ngere i længden;)

    5. Din mening om arto?
    Jeg bruger ikke arto;P jeg synes det er en lam side med alt for meget pladder og kritik af andre mennesker;)

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    hvis jeg havde en dårlig dag, så tror jeg godt jeg kunne ja.. men jeg ville straks fortryde det og give den en undskyldning... nomalt rider jeg bare tilbage og prøver igen, for ellers bliver ponyen nærvøs og den kunne jo bare have misforstået signalet?:)

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    Fjordheste er ikke min yndlingsrace, men jeg synes de er søde og kunne godt finde på at købe en, hvis jeg engang skulle bruge en sød turhest, fordi de er så venlige og rolige:) men jeg ville ikke købe én som konkurrence pony;)

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    Jeg synes det er fint at bruge HMS, hvis man kan få det til at virke;)

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    Jeg prøver altid på at være mig selv og det synes jeg nu går meget godt;)

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    Jeg kæmper for mine egne meninger, men jeg tror tit folk bare lader sig rive med, for så tror de at de opnår mere respekt;)


  • #25   15. jan 2008 CTA
    homoseksuelle har vel ligeså meget ret til at snave i offentligheden som du og andre har. smiley


  • #26   15. jan 2008 Bettmett : Det er MIN mening smiley Bryder mig i det hele taget ikke om at folk snaver i offentligheden xD

  • #27   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    <i>En god ven er en, jeg altid kan stole på. En, man kan fortælle sin dybeste hemmelighed til og vide, at personen forstår, holder på den og accepterer den. Det er en person, der altid bakker mig op og er ærlig over for mig. En, der er min ven for all time, også selvom vi bor i hver sin ende af landet og kun ser hinanden en gang om året.. </i>

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    <i>Feel free. Jeg synes, det er helt okay. Vi er alle så forskellige. </i>

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    <i>nej. Ikke af den grund.</i>

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    <i>Nu er jeg selv en meget anderledes person, så det mener jeg bestemt, det er. Mainstream er der altid, og det er på den måde, folk kan skille sig ud. Jeg elsker selvstændige og anderledes mennesker, folk, der ikke er bange for at være sig selv. Det ka' jeg li'. </i>

    5. Din mening om arto?
    <i>uf. Alt alt for udseendefikseret. Og så synes jeg, at arto er for den "yngre årgang". Jeg har også den opfattelse, at folk er lidt "nemme" derinde, altså stoler på alt, de ser og læser. Men hvem er jeg til at udtale mig om sådan noget.."</i>

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    <i>jup.</i>

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    <i>Jeg kan godt lide hopperne smiley
    Dårlige erfaringer med vallakkerne, that's why. Synes, de er nogle hyggelige heste, men dog ser jeg dem ikke som andet end "hyggeheste". No offence.</i>

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    <i>Bah.. Mange af dem, der udfører den, får det udviklet til noget lort. Men med dem, der virkelig forstår sig på det, er det sgu helt i orden. Det er et imponerende forhold at se på mellem hest og rytter. Jeg er bare træt af den evige diskussion om, hvad, der er bedst. Man er ikke bedre end andre, fordi man opfatter dyret og forholdet anderledes end andre."

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    <i>Jeg har ikke flere personligheder, men jeg ved, hvordan jeg skal opføre mig over for forskellige personer. I bund og grund er jeg mig selv.. </i>

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    <i>Mainstream.. Folk vil bare så gerne accepteres og ikke ses ned på, fordi de ikke deler samme mening. Nogle er også bange for at skulle forsvare den, og det er da klart, når folk ikke er imødekommende over for den. </i>


  • #28   15. jan 2008 <b>2:</b><i> De er også mennesker - vi er os & de er dem! </i>
    <b>8:</b> <i>Jeg synes HMS er en vigtig del af ridningen. Uden HMS ville jeg ikke bryde mig om det. Jeg bruger det meget, da jeg gerne vil have hesten til at adlyde mig fra jorden, før jeg sætter mig på ryggen af den!


  • #29   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    - En der er ærlig og altid prøver at hjælpe. Ja, jeg synes selv at jeg er en okay god ven(:

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    - det er helt iorden

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    - lige præcis! sådan er min nye pony lige nu, og NEJ jeg dropper ikke ridningen(:

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    - "de griner af mig fordi jeg er unormal, men jeg griner af dem, fordi de er normale" (:

    5. Din mening om arto?
    - jeg har selv arto, men jeg skriver stortset aldrig med folk, som jeg ikke kender.

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    - nej

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    - de nuttede små hårboller : D jeg har selv én.

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    - har ingen anelse om, hvad det er

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    - jeg vil selv sige at jeg altid er mig selv(:

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    - forskellige meninger skal accepteres, men man skal også lytte til andre og ikke være for stædig(:


  • #30   15. jan 2008 Tak for svarene.
    Modtager gerne flere smiley

    ¤FMJ¤


  • #31   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    En der altid er der nå man har brg for personen, og ikke lyver;b
    Det ved jeg ikk;b

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    Jeg har ikk noget imod det.

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    Nej.

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    Selvfølgelig er det iorden.

    5. Din mening om arto?
    Det ved ikk rigtig. Har det selv, men er kun derinde 1 gang om ugen ca.

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    NEJ, ALDRIG. Men for nogle år siden kunne jeg nok godt.

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    Jeg kan ikk lide den race, og har aldrig kunnet, men ved ikk hvorfor.

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    Jeg syntes hms er en god ting, hvas man kan finde ud af at bruge det. Jeg har selv brugt det på min egen.

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    Jeg har flere personligheder.

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    Jo, selvfølgelig;b


  • #32   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    En god ven, er en der lytter, og tager en seriøst, men som man stadig kan have det sjovt og være sig selv med, og for alt skal personen være ærlig&til at stole på.

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    Det sku fedt, de ''tør'' gøre det, på en eller anden måde;)?

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    Aldrig i livet.

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    Jeg syns det sejt vis nogen ''tør'' være 110% sig selv ALTID.

    5. Din mening om arto?
    Jeg kunne ikke leve uden hjemmesiden d;.

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    Det kunne jeg nok godt, men kommer for det meste også til at fortryde.

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    Fin hest, de er rigtig søde&flotte.

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    Det er fint.

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    Jeg er vel liiiidt' anderledes

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    Self' skal alle ikke have samme mening!


  • #33   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    -En god ven er en man kan stole på. En man altid kan gå til hvis man har noget man vil snakke om. En man har det sjovt sammen med.

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    -Har ikke noget imod dem overhovedet. De er mennesker ligesom os andre.

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    -Absolut ikke. Så holder jeg hellere en pause fra ridningen og nøjes med at nusse med hesten. Det løser sig nok..

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    -Synes det er mere end i orden. Hvorfor være ligesom alle andre?

    5. Din mening om arto?
    -Har selv arto, men bruger det ikke ret meget. Kun for at se om der er nogle der har skrevet osv. Ellers er jeg aldrig derinde. Det er måske 2 min. et par gange i ugen.

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    -Ja, kunne jeg godt og har jeg også gjort. Men det kommer an på hvad der er problemet. Hvis den bare er fræk, så ja.

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    -De er rigtig søde og nogle dejlige dyr til hygge. De mere sporty modeller er faktisk også fine nok til konkurrence, det har man jo set. Så har slet ingenting i mod dem. Skal bare aldrig selv have en, de er slet ikke min type hest.

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    -Nej slet ikke. Jeg dyrker ikke selv det med at ride med reb om halsen og lave alle mulige tillidsøvelser med hesten, da det ganske enkelt ikke interessere mig. Men synes det er fedt at se hvad nogle folk får ud af arbejdet med deres hest på den måde. Stor respekt herfra!

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    -Jeg er nok mest mig selv når jeg er hjemme og ude ved hestene. Jeg er meget genert og siger ikke ret meget, så i skolen er jeg den man aldrig ligger mærke til. Når jeg så kommer ud til hesten, SÅ skal der snakkes og så jeg er slet ikke stille mere xD


    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    -Jo, synes jeg helt klart.. Det ville jo være kedeligt hvis alle mente det samme. Men selvom man har hver sin mening skal man også acceptere andres. DIN mening er ikke den eneste rigtige.


  • #34   15. jan 2008 ang. det der med at give den et rap i røven, så gør jeg det ikke, hvis du mener at hamre den sådan én lige i røven;)
    jeg mente at ja, jeg kunne godt finde på at tjatte til den hvis den fx. gad at flytte røven, men ikke gå helt amok;)


  • #35   15. jan 2008 9^ - når jeg er sammen med drenge og sådan, men nogen er jeg bare mig selv 110% overfor, men det skræmmer dem typisk;)

  • #36   15. jan 2008 Emilie <Team super NF<3 > .

    Ok smiley


  • #37   15. jan 2008 smiley

  • #38   15. jan 2008 1. Hvad betegner du som en god ven? Og er du en god ven?
    En god ven, er en som jeg ville turde gå til, når jeg har problemer, og som jeg ville turde fortælle alt! Og selvfølgelig også omvendt, så det er gengældt!

    2. Hvad er din mening om homoseksuelle? smiley
    Så længe de ikke kysser i offentligheden, så jeg skal glo på det, er jeg ret ligeglad.. De kan desuden ikke selv gøre for det, har jeg set i et videnskabeligt program, da det er en ”fejl”programmering i hjernen, så de tændes i andre dele af hjernen end ”almindelige” mennesker.

    3. Det går værre og værre med hesten? Du føler du har prøvet ALT! Kunne du finde på at droppe ridningen?
    Sådan en periode har jeg været i gennem – hvor det hele bare var surt og elendigt, men mine forældre gav mig et spark i r*ven og fik nogle ekstra eneundervisningstimer i den periode. Og nej, jeg var ikke på randen af at give op, selvom det gik elendigt. Bare meget fortvivlet..

    4. Er det iorden at være anderledes? Eller skal man være som alle andre?
    Alle er vel anderledes på en eller anden måde? Og ja, det er helt i orden, så længe det ikke er påtaget, for netop ”at være anderledes”, da det efterhånden er blevet et modeord..

    5. Din mening om arto?
    Verdens største mobbested! Men små hjerner, små fornøjelser.. Den generer jo ikke mig, når jeg ikke benytter siden..

    6. Kunne du finde på at give din hest et rap med pisken som straf, hvis den var mega træls?
    Ikke i frustration, nej! Så lader jeg den være og vender tilbage til det, nåår jeg selv er faldet til ro.. Og derfor nej, da et ”rap med pisken som straf” er pga. frustration.. Og jeg går ind for, at hesten gør, hvad man beder den om/gør den til, så det er en selv, der er en dårlig vejleder, hvis hesten er ”dum”..

    7. Hvad er din mening om fjordhesten? Og hvorfor?
    Vældig fine <i>KØRE</i>heste til <i>rutinerede</i> hestefolk. Mange forveksler dem med børneponyer, da de jo er så ”rolige”, men tværtimod er de noget af det mest stædige (ikke ment negativt), der findes. Og ja, man må indrømme, at de ikke har bygningen til at gå til tops i hverken spring eller dressur, selvom der er nogle få eksempler, der kan klare nogle M-/S-klasser.

    8. Din mening om HMS? Er det bare en gang lort?
    Princippet i det er godt – og jeg bruger det også selv. Men jeg brugte det længe før det popsmarte udtryk ”HMS” – det er jo bare forståelse af hestens natur.. Hvis det hjælper nogle til at få værktøjer til at forstå hestens natur og arbejde med den på en bedre måde, er det jo bare godt, men det, jeg også oplever, er, at mange blot siger, de rider uden bid og bruger rebgrime for at være ”in”, men i virkeligheden ikke har fattet et hammerslag af, hvad HMS er!

    9. Er du helt dig selv hvor end du er eller har du flere personligheder? smiley
    Ingen er helt sig selv! Man taler jo langt mere intimt med kæreste/venner, end når man møder op til en jobsamtale og skal være præsentabel.. Hvis man ikke kan håndtere at have forskellige kasketter forskellige steder, bliver man i dagens Danmark en af samfundets tabere…

    10. Hvorfor skal alle have den samme mening? Er det ikke iorden at kæmpe for sin egen mening, og skal vi ikke acceptere det?
    Alle skal ikke have den samme mening, men man skal heller ikke påtage sig en mening bare for at kunne sige: ”JEG har min EGEN mening og den står JEG ved – så VI kan ikke mødes på midten og blive ENIGE”..


Kommentér på:
DIN MENING! TRÆN DEN :D

Annonce