{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Dilemma!! HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder i et dilemma.. Nogle der vil hjælpe mig?

Jeg har aftalt at bytte mine 2 stk. Eskadron bandageunderlag til 2 stk. andre Eskadron bandageunder med en pige, men det er endt med et kæmpe skænderi.. :S
Jeg sendte mine en dag efter den aftalte dag, og hun sagde hun ville sende hendes samme dag.. Der gik nu næsten en uge, hvor jeg skrev til hende, at jeg ikke havde modtaget noget på min adr, og en uge efter svarede hun "sender idag".. Jeg modtagede heller ikke noget hele ugen, og skriver derfor til hende igen, og hun svare nogle dage efter.. Hun siger hun har sendt hendes, og at hun har fået mine.. Jeg kan ikke forstå det, og hun siger hun kan faxe kvitteringen, men har ingen fax.. Nu har jeg ventet i over 2 uger på at få de bandageunderlag jeg er blevet lovet, men har ikke modtaget noget.. Nu har jeg skrevet til hende, at jeg kræver mine egne bandageunderlag tilbage, men hun vil have 70 kr. i porto for dem, selvom jeg siger, at hun bare kan sende dem som brev, og så tager jeg ansvaret, hvis de skulle blive væk. Men det vil hun ikke..

Hvad skal jeg gøre?
Gør jeg det rigtige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dilemma!! HJÆLP!
Kommentér på:
Dilemma!! HJÆLP!

Annonce