{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.829 visninger | Oprettet:

Tina Lund? {{forumTopicSubject}}

Hej her er en lidt anderledes "Debat"

Mange har noget imod Tina Lund?
Mange kan gode lide Tina Lund?

Skriv hvorfor i IKKE eller KAN lide hende?¨

DET ER IKKE TILLADT AT RAGE NED PÅ ANDRES MENINGER! I skal ikke stille spørgsmål til hiandens mening!

Opretter dette emne for at alle kan sige sin mening FULDT UD. Uden at man kommer op at skændes! og det bliver en stor Bitch fight!. smiley

Hvis det absolut er nødvendigt at diskutere hinanden meninger må i skriver privat ikke herinde !:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tina Lund?
  • #1   7. jul 2008 Jeg kan godt lide hende, har også fået undervisning af hende. Hun er MEGA sød, og jeg synes det er så latterligt dem der siger hun er en snob, for det er hun virkelig ikke ..

  • #2   7. jul 2008 Jeg bryder mig i det hele taget ikke om Lund søstrene.
    Fordi jeg har set billeder på at hestene bløder efter sporer, og man har hørt så meget, og er da sikker på noget er opdigtet, men jeg tror også noget er sket.


  • #4   7. jul 2008 Jeg har ikke noget i mod hende som person smiley

    Men kan heller ikke klare at hun rider for at tjene penge!. Så hende en dag spring til et stævne. PUha det så ik godt ud! det gik alt alt for hurtig!. Så hurtig at det ik engang var flot!. Tag den dog med ro tøs smiley tænkte jeg bare. Og hendes far er verdens størreste SNOB!. Han troede lige han kunne flytte med alt og alle den dag! Han havde fandme 14 heste bla bla bla brokkede han sig!. "JAMEN SØDE VEN SÅ LAD VÆRE MED AT TAGE SÅ MANGE MED HVIS DU IK KAN FÅ DET TIL AT FUNGERE" XD synes jeg da


  • #6   7. jul 2008 Jeg er neutral ang. hende..

    Har endnu ikke set eller hørt hende gøre noget (som folk endten har kunnet dokumentere for - vist beviser på) eller som de andre ryttere ikke også har gjort.. derfor ser jeg hverken hende som værre eller bedre end alle de andre ryttere.. for de gør alle det samme og er "ens"..


  • #7   7. jul 2008 HEEY I MÅ IKKE DISKUTERE HINANDEN MENINGER!!!!

    Er træt at alt det skændes som er herinde!. Her kan folk frit komme ud med det de synes uden at blive hakket på!

    RESPEKTER det TAK smiley

    Skriv til hende i PB istedet smiley


  • #8   7. jul 2008 Jeg kan ikke lide hende. Det er bare mit samlede indtryk smiley

  • #9   7. jul 2008 Har ikke rigtig nogen megning om hende smiley
    Jeg interesserer mig ikk så meget for hende..
    Jo selvfølgelig hepper jeg da på hende når man ser world cup eller nations cup eller sådan noget.. Hun er jo dansker smiley Men af en eller anden grund kan jeg bedst lide Chalotte.
    Jeg syntes Tina har en masse gode resultater.. Men at hun går med til at være med i M og laver et armbånd.. Det er lidt for meget


  • #11   7. jul 2008 Jeg bryder mig ikke om hendes ridning. Vil ikke udtale mig om hende som person, når jeg aldrig har snakket med hende.
    Jeg synes det virker meget som om at de rider for pengenes skyld. Ikke fordi de holder af deres heste. Udover det virker de falske.


  • #12   7. jul 2008 TEam SØE:

    kan ikke lade vær med at lægge mærke til at du skriver HAR HØRT... hvordan kan du fremstille en holdning til hende udfra noget du har hørt, fra nogle som sikkert i forvejen ikke kan i hende?


  • #13   7. jul 2008 Ja :).. ja ved jeg godt!. men det er bare tit som ender i en masse skænderi!.. (tag et kig på indlæget om "ferie med Martin fra x-factor")

    Synes bare det vil være dejligt hvis man kunne skrive sin mening! uden at ´nogen kommenter den smiley


  • #14   7. jul 2008 jeg syens det er sejt hun er med i M!, det viser at heste piger også kan se flotte og lækre ud..!!

  • #16   7. jul 2008 ..
    jeg kan ikke udtale mig om så meget anden end man IKKE stiller sig halv nøgen op i et mandeblad når der er 191824629385384873583458246298 små børn der ser op til en...


  • #17   7. jul 2008 jeg kan ikke li hende fordi hun tænker kun på at vinde i

  • #18   7. jul 2008 Nu skal jeg se om jeg kan undlade at diskutere nogens meninger. men jeg synes dog det er MEGEt vigtigt at de ting der bliver skrevet herinde har hold i virkeligheden. Derfor synes jeg det er nødvendigt med dokumentation for de påstande der bliver fremsagt.

    nåle i bandager/gamacher, den var ny for mig. Meget har jeg efterhånden hørt om dem men det har jeg alligevel aldrig hørt. Den skal vi vidst have lidt dokumentation for.

    At tina aldrig selv rider hestene op og at hun får de gode og charlote de dårlige. skl vi vidst lige have præcisseret lidt. De fleste af hestene er jo ikke deres egne. Det er avleres og alle mulige andres. Det er jo ikke flemming eller pigerne selv der bestemmer hvem der rider på hvilke af andres heste. Tina rider hvert år en del ungheste til, og får uddannet temmelig mange. af de mere kendte heste hun har uddannet kan nævnes chiquita, som iøvrigt ejes af tobias gran.

    Hendes rige far er også en sandhed med modifikationer. Lund har aldrig haft penge, de sparer hvor de kan, køber ikke selv dyre heste. de heste de køber er heste der af en eller anden grund ikke koster alverden. det er unge heste som regel. de avler derudover lidt selv. Det er svært at få til at løbe rundt, så ind imellem må der sælges en god hest for at få penge i kassen. det var blandt andet det der skete med corland dane. Der var ikke råd at sige nej til det bud de fik.

    argumentet med at man ikke må tjene penge på at ride synes jeg iøvrigt er mærkeligt. Må man så heller ikke tjene penge på at spillle fodbold eller tennis?


  • #20   7. jul 2008 hader lund søstrene, de er nogen narhoveder.
    kender flere som har arbejdet for dem, som ikke har haft en særlig god oplevelse med dem,
    jeg er os dybt uenig med hendes udtalelser om hesten som AS' siger..
    og så synes jeg ikke hun behandler sine heste specielt godt.

    JEG HADER DEM, EGOISTISKE NARHOVEDER?! SOM SYNES DE ER SEJE? MEN NEJ, DET ER DE IKKE!



  • #21   7. jul 2008 Jeg har ingen mening om hende, da jeg ikke kender hende som person eller ved hvordan hun træner sine heste, men jeg synes hun er en tumpe hvad angår hendes håndtering ad medier.

    1) Sagen om barring... en der flere gange har vundet DM skal bare ikke udtale sig "jamen...jeg vidste det ikke" om sådan en sag. Måske er det sandt, men så må jeg sige at forståelsen for hvad hendes proffession er, er meget lille. Hvis hun vidste det, kunne hun da i det mindste vælge ikke at udtale sig, eller komme med en forklaring på hvorfor det skulle hjælpe

    2) Hendes billeder i M!....sige det er for at fremme ridesporten. Tvivler på mænd begyner at ride fordi hun poserer i pikant undertøj i en STALD. Desuden, vil hun gerne have taget sådan nogle billeder skulle hun måske ikke have været fremprovokeret som miss. forbillede for alle unge piger. Synes ikke de to ting hører sammen, for hun bliver jo virkelig promoveret frem for alle mindre piger, og det hænger ikke sammen med at have billeder som hendes i et blad. Dårlig argumentation


  • #22   7. jul 2008 det er fulstændig rigtigt hva Rijeh'&'Thor<3 . siger da jeg kender en der fik undervisning deroppe også skete det stakkels dyr


  • #23   7. jul 2008 Og selvfølgelig er det fint at vise hestepiger kan se sexede ud, men, måske burde det være en pige som IKKE blev promoveret frem for SMÅ BØRN som hun gør.
    --og så synes jeg det er en anelse vulgært at hun så vælger at stille op til blleder i staldomgivelser med en lille pisk smiley


  • #25   7. jul 2008 Det er sku helt dejligt at se folk kan skrive sin mening uden at nogen flipper råden skrot over de siger nogen som de ikke lige er enig i :)<3<3

  • #30   7. jul 2008 jeg kan ikk lig hende.
    har mødt hende til stævner hvor hun prøvede at nede gør en veninde der red mod hende.
    og jeg har set med MINE ejne øjne at hun barrre hestene eller faren gør.
    og ja det med mande bladet hallooo tøz er du ikk nok i blade og tv???
    jeg ville aldrig have undervisning af hende.
    bare min mening


  • #31   7. jul 2008 ** TEAM SØE ** - Julie Søe -
    Præcis, hun ser slet ikke sådan ud. ;D og hendes røv er sgu større. Men det er da en dygtig fyr der har redigeret. Desuden synes jeg hendes ansigt ser underligt ud, men er jo ikke hendes skyld :O)


  • #32   7. jul 2008 jeg kan godt lide hende hun underviser mega godt! og så er min far også venner med hendes far. så derfor kender jeg hende

  • #33   7. jul 2008 Jeg kan godt lide Tina :')
    Jeg synes, hun rider enomrt flot xD
    Det kan jo ske for alle og en hver at man kommer til at sparke lidt for meget til hesten med schenklerne. (Det er jo ikke sikkert det skete, lige der den kan jo lige så godt have fået såret af en anden grund og et spore spark måske fik det til at bløde)

    Med hensyn på barring tror jeg aldrig det er noget Tina kunne finde på hun elsker jo sine heste og er en rigtig søde og fin person.

    Overhovedet ikke inærheden af en snob efter min mening


  • #35   7. jul 2008 så forstår jeg ikke hvorfor i laver dette forum i bagtaler hende. hun rider høje klasser det kan godt være Charlotte springer bedere og rider bedere men hun har også redet dressur og sprunget i langere tid!


  • #38   7. jul 2008 lige præcis liebhaverne er et dårligt eksempel. Der kommer man ikke med fordi man er ude for at kigge på ejendom. der kommer man med fordi man er oppe i medierne og folk gerne vil se på en. Tina har ikke råd til at købe et sted selv, og hvis hun havde er jeg ikke sikker på at hun ville.

    mht til barring så skriver jeg ingen steder at det ikke fandt sted hvad der skete i bernstorffsparken. jeg var dernede selv, har set alle videoerne dem kan man iøvrigt stadig se på epona.tv hvis det interesserer. Tina har ALDRIG haft karantæne, det er muligt at der har været en historie om nåle i bandagerne. det afviser jeg ikke. jeg ønsker blot noget dokumentation.

    gode ungheste koster penge, ja. men det er nu engang noget billigere at købe en god toårs end en færdiguddannet S-hest. chiquita gav tobias så vidt jeg husker omkring 500 for. til sammenligning koster den skimlede citeux hun rider rundt på lidt over 1,2 mio. Nu købte de jo ikke selv chiquita, det havde der ikke været penge til. alle d'ive hestene er ikke deres egne. jeg kan ike på stående fod komme i tanke om hvilke af unghestene der er deres egne som de har købt og hvilke de har avlet selv.

    Der er da ingen tvivl om at der er heste til en net sum penge i stalden. men der skal heller ikke herske tvivl om hvad det koster at holde sdan en flok med sko, foder og udstyr. meget bliver naturligvis sponseret, men meget betaler de også selv. Et helt almindeligt CSI** løber i indskud alene op i ca 6000-8000 pr hest. så kommer der transport oven i. et CSIO løber nemt op i det dobbelte. det skal der jo også penge hjem til.


  • #39   7. jul 2008 tilde :
    man kommer ikk bare til at sparke sin hest med spore så den bløder?
    hvis man gør ja så siger det mere om rytten end om noget andet.
    og ro hun elsker sine heste men jeg har set hun barre sine heste.


  • #40   7. jul 2008 Heh' efter at have læst det hele syntes alligevel jeg ville skrive, for det godt nok nogle sjove ting der kommer op imellem linjerne.

    Ang. tina lund, jeg kender hende heller ikk som person og derfor er det svært at forhold sig til hvordan hun er overfor ansat, eller andre mennesker i hestebranchen. Er hun en kælling, vil jeg så sige det sådan at det er selv de små tøser til diverse stævner sgu også så om tina er det eller de er kan fandeme være det samme i mine øjne.

    Billedet i M, kan jeg dog ikk se hvordan det laver så meget revage ? Først og fremmeste så tænker jeg at den er helt gal hvis piger på 8-14 år sidder og læser dette blad ! Og at de unge over 14 nok, godt eller forhåbentlig kan skældne mellem ridningen og det hun så nu udstiller sig som i M. Hun har da ligeså meget lov til det, som mane af de andre der udenpå. Op i røven med det altså.

    Og så om familien i det hele. Dem er der tror de lever af deres fars penge er dumme og naive. Hvis der en ting familien ikk er de store ejere af er det penge. De er meget afhængig af deres indtægter, som undervisere, opstaldere, og trænere af heste for deres fars penge hjælper dem aboslute ikk i sporten. Kan fortælle at penge har de ikk meget af, jeg søgte selv derud og arbejde, men kunne ikk tage imod pga. pengen. De kunne ikk give mig flere penge end de andre, og det var hvad jeg krævede da jeg ikk kunne bo der pga. egen lejlighed. Da de var md i libhaverne har det været rent reklame, for tror hverken forældrene eller tina ville flytte derude hvor de var at kigge. Hvis man nogle sinde har været på lindholm, er det stort set alt hva man har brug for ! Der mangler ihvertfald intet og derfor tror jeg aboslute heller ikk de flytter, men det har været en kanon reklame i tv'et.


  • #42   7. jul 2008 TEAM SØE - de har ikk mange penge !

  • #43   7. jul 2008 SÅ NU STARTER SKÆNDERIET ;)...

    HALLO? i skal ikke begynde at hakke ned på hiandens meninger. Ihvetifald ikk i dette indlæg smiley TAK smiley


  • #45   7. jul 2008 Synes hun er virkeligt sød at snakke med, og slet ikke en snob eller noget men stille og rolig, og menneskelig ikke mindst...

    Med henhold til hendes ridning, synes jeg ikke det ser drabeligt ud når hun laver skarpe vendinger, som det gør med så mange andre, men mere har jeg ikke rigtig lagt mærke til...

    Skal have undervisning af hende en dag i sommerferien, og først derefter kan jeg udtale mig om det med grundlag i mine meninger...


  • #46   7. jul 2008 Team Traver - et debatindlæg giver ret til at holde fast i det der er sandt ! Og sandheden er at de er ikk rige på deres sport eller farens sport som mange andre er.

  • #47   7. jul 2008 Under alle omstændigheder hvis hnedes heste har det så dårligt og hun behandler dem så ellendigt som det efetr mange herinde lyder til, så holdte de nok ikke på det plan de faktisk er på...

  • #49   7. jul 2008 jeg kan ikke llide dem kender dem ikke men ved at de hiver hesten utrolig meget i munden og tor heller ikke deres har det sü godt...
    men det er bare min meningog hvis nogen kommer og siger de ikke hiver deres heste i munden sü mü igodt nokvære blind.


  • #50   7. jul 2008 jeg tror altså os det billede er redigeret, for man skal sgu have røv til at ride sådan nogen store heste.

  • #52   7. jul 2008 Altså nu har min mor jo set Tina Lund i BH(den kan i ikke lige stikke hva? ej hun sælger tøj sååh xD), og hun siger at der er ingen tvivl om at billederne er redigeret xD

  • #53   7. jul 2008 TEAM SØE - de kan da vel også ha taget et lån ligesom så mange andre. Og pga. farens tidligere titel lever de skam ikk af det idag. Er jo ikk 2 år siden han stoppede med at spille, og penge var af anden kategori dengang. Og de lever meget af sponsorpenge og præmier.

  • #54   7. jul 2008 Kit K : Taak for hjælpen smiley godt med lidt opbakkning! (regler)

  • #57   7. jul 2008 TEAM SØE - man behøver jo ikk belåne det hele. Igen penge er ikk alt, og det ikk noget de har meget af som folk tror.

  • #59   7. jul 2008 TEAM SØE - den kan man ikk bruge ! For selvfølgelig har de det, men hva er alminde familie ? Det jo alt efter hvilket område man kommer fra, bor i og miljøet man er opvokset.

  • #60   28. jul 2008 kan godt lide hende hun er en god springrytter og så har hun ikke gjordt mig noget så hvorfor skal jeg hade hende???

  • #61   26. aug 2009 Har ikk rigtig noget imod hende.
    Jeg syntes hun er ok og virker som et okay menneske. Hun er jo ikk en dårlig rytter når hun springer så højt! Hvis hestene havde det dårligt ville de jo ikk være så glade og springe så godt som de gør..
    Har ikk noget imod folk der ikk kan lide hende.. Det er deres mening. Og nu siger jeg bare min! :íi
    Jeg har ikk set nogle billeder elelr noget hvor hendes heste bløder ved sporene eller andet!
    Hvis i har nogle billeder eller ved hvor der er nogen kunne jeg godt tænke mig at se et af dem!!


  • #62   26. aug 2009 Og hvordan kan i ikke vide at billederne er redigerede!?

  • #63   27. aug 2009 man kan jo så bare gå ind og finde videoen.
    hvis man ikk stoler på billederne....!


Kommentér på:
Tina Lund?

Annonce