{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

ØV ØV! SADELB*TCH :( {{forumTopicSubject}}

Ahhaaaa, er TEMLIG sur nu, så jeg skal lige ud med min (temmelig uretfærdige) vrede, så er jeg fair igen!!!

For satan, hvor har jeg kigget efter sadel i lang tid!!! Siden NOVEMBER har jeg ikke vidst, hvilken sadel jeg skulle ride i, og har derfor redet uden sadel i 8-9 måneder nu. Og det er også rigtig rart, men nu skal jeg sgu have en sadel, især på grund af Asmuns ryg!

Som sagt, lige siden november har jeg været i tvivl, i tvivl, i tvivl... er en bomløs sadel god mod ryggen? Kan jeg ride i en westernsadel? Lige indtil jeg fandt ud af (med hjælp herindefra) at den PERFEKTE sadel for mig, og især Asmun, findes, (og at den forresten kan ses på www.bentaiga.com og inde under "Campo Flex" :D). Spørg mig lige om jeg blev glad? smiley OMG ja!!
Jeg gik straks i gang med at finde den brugt - jeg har simpelthen ikke penge nok til at købe den fra ny. Den er ikke mega almindelig her i DK, hehe, så jeg kiggede på det tyske ebay.
Først dukkede der en ret brugt en op uden støtte foran, ret billig, og jeg skrev med hende og var egentlig igang med at købe den. Men så dukkede "The Ultimate Saddle" op, en helt ubrugt en med støtte foran, til ikke særlig meget mere. Det var for godt til at være sandt, mann!

Jeg skrev med hende (og jeg skrev uden pauser osv., dvs. at vi skrev hver dag, nogle gange flere gange om dagen). Min sidste besked var så "okay, I'm sure I want to buy the saddle. How do you want the money?". Der gik flere dage uden besked tilbage, og i går skrev jeg så og spurgte, om hun havde fået min besked.

Så fik jeg dette utrolig afpissende svar tilbage:

"Yes, but you were too late. The saddle is unavaible...."

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGH!!!!!!!!!!!

Det er selvfølgelig i orden at hun skriver med flere købere på samme tid, men at hun så VÆLGER at sælge den til en, der åbenbart ikke har være "hurtigere" end mig, det er (i min uretfærdige, ja, vrede) noget, der gør mig

EDDIKESUR!

Arhhhg! Så nu kan jeg vente i MÅNEDER på at der kommer en ny på ebay, som måske ikke engang er lige så god, og ride svagt uden sadel så længe..... FEDT!

Hvorfor har jeg ikke en af de der MØGFORKÆLEDE Paris-Hilton-pony-snotungers forældre, som hellere end gerne køber en ny til mig, med initialer på???

Fuck hvor er livet uretfærdigt xD

KÆMPE surt opstød fra mig.......... har I ikke et eller andet mega dårligt at fortælle mig så jeg bliver glad igen? hehe. 8D

Mvh Røsle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV ØV! SADELB*TCH :(
Kommentér på:
ØV ØV! SADELB*TCH :(

Annonce