{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Please help - dilemma {{forumTopicSubject}}

Kæreste HG, vil I være søde og hjælpe mig.?

I får den lige fra starten. Jeg var dum nok til at købe Masca, selvom jeg egentlig inderst inde var klar over at jeg ikke havde råd til ham. Men kærlighed gør blind. Skal så lige siges at hanALDRIG har manglet noget hos mig - ud over menneskelig kontakt og motion.
- Havde på et tidspunkt 3 jobs + S.U. for at "forsørge" ham. Hvilket gjorde at jeg red ham MAX en gang om ugen.

Derfor besluttede jeg mig for at holde et sabbat år, så jeg kunne tjene en masse pange. Lyder dejligt ikk?
Men alle de der penge som jeg skulle tjene ved jeg så ikke lige hvor er? For jeg har fundet et job som ung-pige-i-huset, hvor jeg vil få ca. 5000 kr, men dem skal jeg betale skat af. Så er der altså ikke meget tilbage, når man har hest, telefon og banklån. Inklusive jeg havde håbet og få et kørekort.
Og for de penge arejder jeg fra 8.00-12.00 ca. Så har jeg fri indtil klokken 15.00 hvor jeg så rider. Og så er jeg ellers på den igen indtil om aftenen. Nogle gange bliver klokken 19 andre gange 21.

Og n synes jeg heller ikke at det faktisk er så sjovt alligevel, for de forlanger mere end hvad jeg kan magte. Og sys det er svært og være væk fra min kæreste. Ser ham en gang om ugen. og var vant til at se ham hver dag før.

Men syes det er svært og fortælle familien.
Har lige søgt et børnepasserjob i går, fra 8-16 hver dag, til 15.000 om måneden. Så skal jeg jo så ud og bo i lejlighed. Men er det bedre? Please hjælp. Hvad er bedst for Masca og jeg?

Undskyld romanen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Please help - dilemma
Kommentér på:
Please help - dilemma

Annonce