{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

At sælge eller ikke at sælge... {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet lidt i tvivl om hvad jeg skal stille op med min ismule.

Han er pt lånt ud til en familie der har haft ham som deres egen de sidste 3-4 år. Nu har de besluttet sig for at de ikke vil have heste længere og Krummi og hans trofaste følgesvend Röskva, som er min fars (mit ansvar) skal nu finde en ny plejefamilie. Det er bare så svært at finde et hjem til min bamse som jeg synes er godt nok.
Jeg har ikke mulighed for at have ham selv, da jeg bor i lejlighed og desuden ikke føler jeg har tid og råd pga. studier.
At sælge ham ville knuse mit hjerte, men hvis jeg ikke kan finde en ordentlig plejefamilie kommer han måske til at skulle flyttes rundt og rundt..

Desuden aner jeg ikke om der overhovedet er et marked for at sælge en som ham. Han er 18 år gammel, men frisk og rask. Hans tölt er meget ustabil, men kan trænes til at blive rimelig. Han har vilje under middel (er meget rolig, af og til grænsende til doven). Han er trafiksikker og meget meget pålidelig. Har <b>aldrig</b> smidt en rytter af med vilje.

Hvad ville du gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge eller ikke at sælge...
  • #1   3. sep 2008 Sælge...

  • #2   3. sep 2008 Hmm..

    Jeg har haft ham siden han var 5 - dvs 13 år og håber og drømmer stadig om at han og jeg skal bo på en gård og blive gamle sammen når jeg er færdig med mine studier om ca. 3 år...

    Jeg synes altså det er noget svært noget at træffe beslutninger om..

    Heldigvis kan han blive hvor han er vinteren over, så jeg har noget tid endnu til at finde et godt "plejehjem"


  • #3   3. sep 2008 Jeg ville nok sælge. Også selvom det er hårdt. Jeg tror at han i længden ville få det bedst hvis han blev solgt, for det er ikke sikkert at ret mange vil låne en hest for en længere periode (flere år).

  • #4   3. sep 2008 Jeg ville også være meget itvivl.
    hvis udsigterne er lange til du selv får et sted ville jeg nok også sælge, problemet ved at sælge er så bare at man heller ikke ved hvor han ender-.
    Hvis det var mig ville jeg nok prøve at finde nogen der kunne låne ham igen- da du jo så slev kan styre hvem han kommer til.
    det er et svært valg.


Kommentér på:
At sælge eller ikke at sælge...

Annonce