{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Stil - Bedømmelse {{forumTopicSubject}}

Jeg er ikke færdig med den endnu, og jeg er ikke lige den bedste til at skrive i datid, men ville lige høre om min stil er god eller?

Her er et udsnit af den:
Det var torsdag og vi havde endelig fået fri fra skole, sommerferien var begyndt, og om en uge skulle jeg til Færøerne med min lille bror. I weekenden var jeg sammen med Mette, og de sidste dage inden jeg skulle afsted hyggede jeg længe med hesten, som jeg havde fået hjem d. 10 Maj.
Så kom dagen hvor min lille bror og jeg skulle køres ud til lufthavnen, egentlig skulle jeg rejse alene, men min bror endte med os at få en billet.
Så kommer vi til Billund lufthavn, og da vi kommer til cafeteriet sidder vores abbadid* og hendes kæreste. Vores abbadid som hedder Karin, hjælper min mor med at finde nogle vi kender, som vil 'passe' på min lille bror og mig, min mor finder en ven som har en ældre søn der skal med samme fly, og spørger om han vil 'passe' på os, og det siger han ja til, og vi bestiller så billetter sammen, så vi for pladser ved siden af hinanden.
Efter vi er kommet af med vores kuffertter og fået vores boardingpas, tager vi tilbage til cafeteriet, og snakker lidt, og så er der kun nogle få minutter til at vi skal sige farvel, vores mor stresser lidt, fordi det er første gang vi rejser alene, jeg tror os at hun var mere nervøs end os. Så er tiden kommet hvor vi skal sige farvel, og tjekkes inden vi kan komme ind. Vi for et stort kram og kys på kinden, og bliver ønsket held og lykke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stil - Bedømmelse
Kommentér på:
Stil - Bedømmelse

Annonce