{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.156 visninger | Oprettet:

Træt af efterskole .. {{forumTopicSubject}}

Hey hg :o)

Jeg har brug for at spørge nogle til råds..
Jeg går på en efterskole rigtig langt væk fra hvor jeg bor, og jeg har den sidste måned været rigtig træt af at gå der, og været i dårligt humor hele tiden. Hver gang når jeg kommer hjem i weekenderne er jeg helt smadret, og kommer til at "angribe" mine forældre fordi jeg bare er så irreteret, og bliver sur over de mindste ting, bagefter får jeg det dårligt og siger undskyld for det, for det er jo ikke deres skyld. Når det så er søndag og jeg skal op på skolen gider jeg bare slet ikke. Jeg snakker heller ikke med så mange deroppe mere, men har nogle gode meget nære venner. Jeg klarer mig også godt med lektier og karakterer. Jeg går næsten hele tiden og tæller ned på hvornår der er weekend, og hvornår der er sommerferie når jeg er der. Jeg savner også virkelig at have hest, for har ikke tid til den når jeg er deroppe.
Så idag har min mor og far snakket sammen om det, og de har sagt at hvis jeg ikke gider at gå der mere så kan jeg komme tilbage på min gamle skole og få taget min eksamen (går i 9klasse) jeg må også få en hest, men skal så have arbejde.
Da jeg hørte det blev jeg vildt glad, men også meget i tvivl. Der er jo kun 3 måneder tilbage til sommerferie, men vil bare så gerne hjem også..
Hvad synes i skal jeg gøre, tage hjem til gamle skole i 3 måneder og få en hest, eller holde ud i de sidste 3 måneder på efterskolen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af efterskole ..
  • #1   23. mar 2009 ingen som vil svare ?? smiley

  • #2   23. mar 2009 ´Tag hjem...

  • #3   23. mar 2009 Du skal ikke stoppe på efterskolen, det ville være rigtig synd, og du ville fortryde det uendeligt meget. tro mig, jeg gik på efterskole i 2 år, og med offentligt transport tog det mig 4 timer at komme hjem, jo det var virkeligt surt om vinteren, hvor man aller helst bare gerne ville være derhjemme, og ligge under dynen, fordi alle folk er sQ så kedelige når vejret er surt og koldt. Men hold ud, om et måneds tid, begynder det at blive sjovt igen, når vejret er godt, og folk kommer i sommer stemning igen. og når dagen opbrander til sommer ferie, vil i stor tude, fordi at de 10 måneder gik så fandens stærkt alligevel.

  • #4   23. mar 2009 jeg ville nok også tage hjem

  • #5   23. mar 2009 Du ville klare dig af H til hvis du tager hjem, for så kan du ikke følge med i din nye klasses pensum!
    Jeg vil sig et det er RET dumt. - Bare min mening smiley


  • #6   23. mar 2009 Når i nu fortæller hende at hun skal tage hjem, så kan jeg ikke lade være med at undre mig over hvor fra i ved det er en genial idé? har i nogensinde været på efterskole?
    Det er gå på efterskole indeholder mange ting. glæde, venner, uvenskab, savn, og ikke mindst lysten til at stoppe. men det at man holder vinter perioden ud, styrker virkelig en. hvorfor give op? når man får det sjovt igen om et måneds tid, og alt bliver en lykkerus igen smiley husk det tøser.


  • #7   23. mar 2009 Mange tak for svarene allesammen smiley

    malene G
    du har nok ret
    tror jeg vil overveje at blive der alligevel


  • #8   23. mar 2009 Det glæder mig at høre.
    Bare klø på. mange af de andre har det nok på samme måde som dig:)


  • #9   23. mar 2009 Du kan tage dig selv i nakken og overleve de skide 3måneder.
    Men jeg ville ikke kunne holde det ud, for jeg kender mig selv nok til at vide at det ville blive helvede for alle omkring mig - ville bide hovedet af dem, bare skide muggen og ikke særligt oplagt i timerne.
    Og det ville gå udover mig selv på den måde at jeg ville være skide sur, støde folk fra mig osv.

    Så jeg var taget hjem, aldrig om jeg bliver et sted jeg ikke gider - det holder hverken jeg eller folk omkring mig ud.


Kommentér på:
Træt af efterskole ..

Annonce