{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Vil vil se jer! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg tænkte lige at jeg ville have sat et ansigt på alle de mennesker jeg til daglig støder ind i her på HG, så kom med et billede, og evt. skriv lidt om jer selv hvis i vil - Hvor længe har i reddet, hvad laver i til daglig og lign. Syntes det kunne være sjovt at lære hinanden lidt bedre at kende.

Jeg kan godt starte:
[IMG] http://i41.tinypic.com/25p46tl.jpg[/IMG]
Link: http://i41.tinypic.com/25p46tl.jpg (i tilfælde af de øverste ikke virker smiley )

Jeg er 19 år, bor i Svendborg har reddet siden jeg var 8 år gammel. Jeg rider mest dressur og hyggewestern. Jeg færdiggør min HTX eksamen her til juni 09. Jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i 2 år og 9 mdr, og vi er stadig rigtig glade for hinanden. Jeg har også både hund og kat som jeg stiller til udstillinger med, selvom det ikke er blevet til så meget på det sidste grundet at min hest har taget meget tid samt min uddannelse.

Det var vist en pæn smøre hehe...

Der findes ingen fremmede. Kun venner du endnu ikke har mødt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil vil se jer!
  • #1   18. maj 2009 http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/2225673_l.jpg
    (link fjernet)

    Jeg er 14 og jeg bor på Nordfyn ;)!
    Jeg rider mest som jeg ahr lyst til.. ;)! Øhmm... jeg er singel lige nu.. Og ? xD Hvad skal jeg skrive ? ! Har 2 heste og mine 3 store hobbyer er ; HESTE - COMPUTER - KAMERA :P! hihi...
    Min motto ;
    Døm ikke folk på udseende ;o)



  • #2   18. maj 2009 Er 20, kommer fra viborg, går til daglig på viborg handelsskole (forhåbentlig student 09)
    Jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i 2 år, Har en lille kanin (stampe).
    Jeg ønsker mig indrligt en hest igen når pengene er til det..


  • #3   18. maj 2009 har ikke lige noget billeder udover på facebook

  • #5   18. maj 2009 Jeg har INGEN gode billeder af mig selv på denne her lorte com + jeg er ret ufotogen xD - men jeg er rigtig!
    kan dog fortælle hvordan jeg ser ud smiley

    Halv langt mørkt hår (farvet), Blååå øjne, lidt for stor næse synes jeg selv, markerende kindben, klamme øjenbryn ( dvs. klam facon xD) og fyldige læber. Desuden er jeg spinkel som får mig til at se høj ud, men alligevel ikke? (er mellem 155-160)

    Jeg er 13 år og går på en skole i Fredensborg (nordsjælland - tæt på Hillerød) Men skal muligvis flytte skole, da den er noget lort. Jeg er en virkelig spøjs person for at sige det ligeud, med de sygeste humørskiftninger og deuden er jeg sindsyg temperamensfuld og en vældig god menneske kender. Jeg er moden af min alder - altså jeg tænker nok relativt som en på 15 og er blevet 'frit opdraget´ som har gjort mig til en person, der tør sige sin mening. (Jeg er dog også genert i visse tilfælde x3)
    Jeg rider på en rideskole en gang om ugen (kommer dog næsten der ud hver dag) på en sød sød sød pony, der hedder Malou. - Hun er halv New Forest og islænder. Jeg rider også tit på min onkels gård, da han har rigtig mange heste, men jeg drømmer jo self. om min egen en skønne dag (; Pt. har jeg det ret hårdt, fordi alle mine venner flytter og jeg er måske også en smule selvglad. Men hvad så? så længe jeg er glad (:
    Jeg har tit rigtig ondt af mig selv og er meget Naiv xD

    jeg kunne blive ved og ved x3


  • #6   18. maj 2009 http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=100988

    Er 15år pt. - først 16år til August ( Buuuh for det ! -.- ). Har redet siden jeg var 6år gammel på to henholdvis Broholm rideklub og derefter Skovly rideklub, stoppede der for tre år siden cirka kort efter jeg havde fået part på Maja.
    Er dressur menneske og rider også meget dressur, men eftersom dyret ikke finder det som det mest spændende er det ikke altid det er lige seriøst.
    Går lige i 9klasse på en friskole og skal efter på gymnasium som jeg satser på blive i Svendborg - eller ude på Tornbjerg.
    Ingen kæreste pt - så det det står på fester og at være sammen med min dejlige eks/gode ven.
    Udover det så render jeg rundt og fotografere til arrangementer på fyn :).


  • #7   18. maj 2009 Og jeg har ingen kæreste, fordi jeg skræmmer fyrene væk xD

  • #8   18. maj 2009 Hej med jer allesammen. Rigtig gode billeder af jer smiley

    Mütze ~Go Vegetar~ IMOD VIP ORDNING!! !: Min svigerinde elsker også at tage billeder. Det er hende der har taget de fleste gode billeder af Argon smiley

    Line M A: Du skal da nok blive student hehe... Held og lykke med eksamerne!

    Mosekongen: Ja, det har også været 3 år med masser af fester, og nye venskaber. Det er herligt at gå på ungdomsuddannelse smiley Bortset lige fra eksamer og lektier, for jeg er mega eksamensangst.



  • #9   18. maj 2009
    Mit Navn er Camilla Skou Fuhlendorff (deraf CSF), 18 år og er under uddannelse til dyrepasser med speciale i ZOOdyr - har elevplads i Randers Regnskov og er forhåbentligvis færdig om små 4 år (:

    Har lige solgt min første hest og er igang med at købe nr. 2 xD
    Billeder følger xD


  • #11   18. maj 2009 Tine O: Jeg er sikker på at fyrene ikke bliver skræmt væk hehe. Da jeg gik i folkeskole var de fleste af fyrene mine venner, og de så mig som en af fyrene, aldrig rigtig som en pige, men hvad kan man gøre heheh..

    Bering! : Gode billeder og en virkelig sød hund du har. Min er en Golden Retriever, men skal ud og se på en renracet Cocker Spaniel i morgen, da min anden hund er ved at være for gammel til udstillinger hehe

    Krikken ( she don't want the world. ) .: Hvis du bor i Svendborg, er vi jo ikke langt fra hinanden for det gør jeg også hehe. Har du redet på Broholm? Jeg havde overvejet at få opstaldet min hest der, men så kom min mor kolega med et bedre tilbud, så det blev aldrig rigtig til noget smiley


  • #12   18. maj 2009 Tine: FUCK, du ligner mig af person HELT vildt meget !


    Hm, er 13 år, bor i Østjylland
    Har skiftet skole/ klasse et par gange pga. "mistrivsel" eller udelukkelse, ja, de var overbevist om at jeg var 'nedern'..
    Men jeg har haft hest siden jeg var 8 år, og rider hver dag.
    Jeg er også en lidt spøjs person, meget asocial, men forlanger alligevel at folk elsker mig og forstår mig (dte kan godt være svært sommetider xb )
    Er altid morgensur, og bliver sur når folk siger jeg er sur ..
    Jeg har et meget meget stort temperament, tør sige mine meninger, men er også vildt genert hvis jeg ikke kender folk ..
    Har nogle meget bestemte forældre, men de stoler på mig, hvilket jo også giver mig et ansvar -.-'


  • #13   18. maj 2009 (link fjernet)

    Jeg heder Line og er 16, bliver snart 17. bor i sønderlylland, og har redet lige siden jeg kunne gå.
    Jeg har pt. min egen hest Cosmo, en 4 års.
    (billedet er fra min søs konfirmation)


  • #14   18. maj 2009 Line P: Vennerne er meget vigtige, så det er godt du tager dig tid til dem hehe... Jeg holder også meget af at være sammen med vennerne men hvem gør ikke det hehe...

    © • C $ F 8D ™ (18) : Det lyder vel nok spændende. Så må du da glæde dig til at være færdig. Tager da til randers regnskov på et tidspunkt og hilser på dig hehe... Glæder mig da også lige til at se den hest du får købt;)


  • #15   18. maj 2009 Bor ikke i svendborg - men et kvarter væk bil, smutter jævnligt der ned m. bus eftersom det er nummer et shoppe byen ( kan ikke undgås når man kender byen ud og ind og føler sig helt tryg der ) også har jeg familie der :o).

    Gik på rideskole for broholm for snart.. Hmm.. 5år siden må det være?
    Ikke noget jeg var vitterligt begejsreret for den gang pga. forholdene for hestene og underviseren på dette tidspunkt - som dog ikke er der mere.
    Men forholdene har vist ikke ændret sig for elev ponyerne.


  • #16   18. maj 2009 + Jeg bliver let pænt bitchy, og stoler ikke på ret mange.
    Ikke særlig fotogen, og er ikke ligefrem nogen skønhed. Er ikk enogen ørn til makeup xb Og hader leverpostej, og elsker chokolade :b


  • #17   18. maj 2009 http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=36230

    Camilla, er 18 år, går til daglig på Handelskole og er færdig til Juni, herefter skal jeg på teknisk skole og uddanne mig som mekaniker.
    Jeg har redet siden jeg var 4 år, fik min første hest Sandokan 6. okt. 2005, 11 mdr blev han aflivet og 1 år (6. okt. 2006) senere fik jeg Rony. Skiftede ridestil i 2007 da Rony var ustyrlig (bukkede, stejlede og stak af). I Januar 09 fik jeg tilbudt Lobell, som ville blive slagtet hvis ikke jeg købte hende, og ja nu er vi i Maj 09 X)


  • #19   18. maj 2009 Mosekongen: Det er det også. Det er ikke sjovt, men jeg kommer da heldigvis igennem det uden medicin og den slags... Det er der jo nogen der har brug for...

    TeamRORK•Trine&Maracash• : Det er ikke sjovt med de dumme skoler. Har en veninde som er noget yngre end mig (hun går i 9 på efterskole), og der er de heller ikke særlig søde ved hende, og hun er rigtig ked af det tit, jeg har sku bare lyst til at give dem et par på kassen!

    Line Og Lotte +: Dejligt med ungheste. Så er der nogen udfordringer heheh....


  • #20   18. maj 2009 Jeg hedder Nanna, jeg er 14 år.
    Jeg bor på FYN og går i 8'klasse.
    Jeg har 2 kaniner & 1 hund + en piphans.?
    Jeg har helpart i en haflinger blanding og er ved at tilride min elskede connemara Comsi.
    Jeg har en masse venner som jeg tit er sammen med & elskeeer at shoppe. Og jeg syntes ikke der er noget bedre end at grine. har desværre ikke rigtig nogle billeder af mig selv lige nu. men det er jo også det indre der tæller.

    Jeg er lidt underlig, nogle gange kan jeg bare begynde at grine imens jeg har time selvom der ikke er nogle der siger noget. hehe

    Nåh, men nu gider jeg sq ikke skrive mere om mig selv. :i


  • #21   18. maj 2009 Sabrine N
    Ja, der er meget udfordring i sådan en. men de er så dejlige samarbejdsvillige.


  • #22   18. maj 2009 Krikken ( she don't want the world. ): Jeg bor i udkanten af Svendborg på vej mod skårup, hos min svigerfar, og min kæreste, men vi flytter i lejlighed i bymidten efter sommerferien. Nej, har også hørt dårlige rygter om broholm for lidt tid siden fra en som fik flyttet sin hest, men jeg prøver ikke at have fordomme, uden selv at have vished heheh... Selvom det nogle gange er svært...

    TeamRORK•Trine&Maracash• : det er der ikke noget at sige til. Jeg har heller aldrig været rigtig populær blandt piger af en eller anden grund har de altid set mig som værende irreterende eller mærkelig eller noget i den stil, men drengene har derimod altid været søde ved mig, så kan ikke sige at jeg følte mig udenfor, men det har nok betydet at jeg er lidt ''drengepræget'' hehe, men det må folk så leve med hvis de vil snakke med mig, men forstår virkelig ikke de der tøser nogen gange som insistere på at være onde ved andre? Hvad får de ud af det?

    Allimac go Ynor : Det var vel nok godt den ikke blev slagtet. Godt du ville have den og havde råd. Vores nabo har også lige reddet en ung travhest, fra slagtedøden, da den ikke var velegnet til travløb, men han fejler intet og er verdens sødeste hest.

    Camilla Skov: Det var vel nok en pæn del dyr. Du må virkelig have det rart. Jeg falder også bare for små dyreunger som folk annoncere med, men bliver nødt til at holde igen en gang imellem hehe... Skal dog ud og kigge på ny hvalp i morgen.





  • #23   18. maj 2009 Team Slaskedukken & Gyngehesten! xD •: Så minder du lidt om mig. Jeg kan godt lide at være lidt ''pinlig'' en gang imellem, og elsker at grine!

    Line P: Hehe... Ja, det er vigtigt at holde venskaber ved lige. Ellers ruster de... :S hehe

    Line Og Lotte +: Min havde ikke rigtig været i hænder siden han blev født så han var noget af en mundfuld i starten men det er heldigvis vendt nu hehe


  • #24   18. maj 2009 Broholm og mig vi bliver bare ikke gode venner efter jeg har redet der nede.
    Jeg var ikke så gammel - meeeen, at ridelæreren kommer et kvarter før undervisning starter og ikke hjælper til ved de 5 unger der ikke selv kunne sadle op og går igen efter undervisningen så der igen står en moder og skal hjælpe 5 unger med at sadle af.
    Besides så husker jeg aldrig om noget om at hestene kom på fold, jo det var da sjældent så eller i max et par timer - men i sommerferien blev de da smidt på døgn fold.
    Foldene nu er heller intet at prale over - taget i betragtning af hvor mange heste der kan stå på det nye center, også af de folde man kan se - det matcher sq ikke helt sammen.

    Også vidst ikke mere om negative ladninger xD.
    Nu render jeg bare rundt og hygger mig med tykkedyret og render rundt og tager billeder :o).


  • #25   18. maj 2009 Krikken ( she don't want the world. ): Det skulle eftersigende være ret dyrt at have sin hest opstaldet der også, og hvis foldene ikke er ordentlige hænger det vist ikke så godt sammen... Hørte også noget om at der var problemer med at de ikke hørte efter når privatrytterne sagde noget med hensyn til deres heste. De behandlede hestene som var det deres egne...

  • #26   18. maj 2009 (link fjernet)

    Glad og frisk pige på 15.. Bruger stortset alt min tid på mine heste, og går meget op i at studere hestens adfærd og bruge dette i min heste trænning, og forsøger at lave min trænning så meget som muligt på hestens præmisser, så det både er sjovt for hest og rytter.
    Derudover bruger jeg også tid på mine venner, er meget glad og skør og altid med på sjov.
    Jeg rider også en del på andres heste, og pt. har jeg en unghest hjemme som jeg skal tilride(Bidløst), og evt. senere købe.


  • #27   18. maj 2009 Til alle: Nu vil jeg bruge lidt tid på min kæreste, men hvis i vil må i meget gerne ansøge om venskab, grunden til at jeg ikke ansøger er at jeg ikke ønsker at ansøge folk, hvis de syntes det er irreterende, men ansøg mig, eller skriv til mig og så svarer jeg så hurtigt jeg kan, men nu vil min kæreste se film, så godnat og sov godt alle sammen!

  • #28   18. maj 2009 Signe Bloch: Det lyder da også rigtig godt. Held og lykke med tilridningen. Det skal nok gå godt:)

  • #29   18. maj 2009 Line P,
    Ja det frygter jeg også lidt, for han er lidt af en bandit. men er igang med at lave en masser af tillidsøvelser med ham..

    Sabrine N
    Ja okay, det havde min så, og da den var 3 havde den været på romø, og så købte jeg den et par uger senere. så den havde været i hænderne fra føl.
    men kender det, for min mors Madiera havde stået uden menneske kontakt i 3½ år, da vi købte den som 4 års i tyskland.


  • #30   18. maj 2009 http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=154300

    Jeg er 35 år, har en gård sammen med min super dejlige mand.
    Jeg har redet siden jeg var 6 år, og har i mit "voksenliv" redet lidt on/off i perioder.
    Jeg er uddannet hundefrisør, og havde egen salon, som jeg desværre måtte sælge i '05, da jeg var ude for en multitraume motorcykelulykke. Jeg er nu blevet pensionist, og hygger mig her på gården sammen med hestene og hundene.


  • #31   18. maj 2009 Det skulle ikke undre mig. Det er generalt megen stritten med lille fingeren på stedet og det kunne jeg skam sagtens også mærke da jeg var der i 07 og se DM i dressur for Seniore.

    Da jeg gik der nede på rideskolen snakkede opstalderene der nede, andre voksne eller hvem der nu rendte rundt ikke med os på rideholdene - ikke fordi de skulle, men hjælp kunne man ikke regne med at få.

    Mth. foldene så er det jordfolde omme bag ved som kan ses når man kommer med bussen fra Nyborg, også er der sommer foldene nede ved det gamle ridehus.

    Men dyrt - ja, det.. I forhold til hvad det ellers koster på andre lignede steder på fyn.


  • #32   18. maj 2009 Camilla - Med Barock'er: Det lyder hyggeligt, men er da ked af at høre det med din ulykke... Det var en skam du blev nødt til at stoppe din salon. Men dejligt med god tid til hestebasserne! Syntes aldrig jeg kan være nok hos min dreng hehe

  • #33   18. maj 2009 Sabrine - Mange tak smiley

  • #34   18. maj 2009 http://www.baboom.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24305

    Dette er mig. Jeg er 18, de 19 år venter lige om hjørnet. Jeg er fra vestegnen i det mørke jylland. Ellers er jeg ganske normal.


  • #35   18. maj 2009 (link fjernet)

    (link fjernet)

    Jeg hedder Kine, 19 år, kommer fra Sorø, vestsjælland, jeg har redet siden jeg var 9-10 år, og har hestene hjemme. Mine forældre er western ryttere, og vi har haft lidt hobbyavl. (Lundhøjgård)
    Jeg går på HTX i Slagelse, og skal derefter i militæret og videre som politibetjent derfra.


  • #36   18. maj 2009 http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=56002
    ^^ dette er mig smiley

    Jeg hedder Camilla, bliver dog kaldt trillo af stort set alle. Hvis folk siger; "hey, kender du camilla?", så svarer folk altid "hvem camilla", så skal man bare nævne trillo, og så ved alle hvem jeg er :b. Ret skræmmende faktisk :b. Jeg er 17 år, bliver 18 i december. Jeg skal til at gå i 2.g her efter sommerferien, det glæder jeg mig ikke til med alle de lektier, puha, men hvis det går ligeså stærkt som det her år, så bliver det sQ fedt.
    Jeg spiller meget musik og synger. Synger dog ikke på scener, kun når jeg er i godt humør (det er lidt synd for dem jeg er sammen med :D). Jeg spiller på tromme, trommer og guitar :). Vil gerne lære at spille klaver, men det har jeg desværre ikke tid eller klaver til. Jeg har to bedste veninder og en masse venner jeg kan regne med, hvilket er virkelig lækkert. Jeg bor i østjylland med min moar og lillebror på 15. Jeg har os et marsvin :).
    Zakki har jeg haft i over syv år og han er bare min guldklump. Ingen Zakki ingen trillo. Han er mit alt :).
    Jeg stoler ikke på ret mange, stoler 100% på to personer, resten er sådan lidt løst. Jeg er meget åben og snakker gladeligt med fremmede. Er ikke bange af mig. Jeg præsenterer mig altid. Og altid som trillo :). Jeg er ca. 169 høj og har mørkt hår samt grønne øjne smiley
    Det var så lidt om mig ;).


  • #37   19. maj 2009 Mette L: Jeg kan nu godt lide jylland. Har altid gerne villet bo ved landet, men har altid boet i storbyen....

    Taz AKA tha' Horsehead .: Det lyder da som om du har et spændende liv. Jeg respektere folk som har deres egen mening om tingene, og har da også selv nogle venner som ikke er meget for fester, alkohol og den slags, så det er fint nok.

    Camilla Stormont - Stand-up tøsen !: Spændende billeder smiley

    Kine ; Dejligt at hilse på en anden HTX'er hehe... Er glad for jeg valgte at komme her, og har aldrig fortrudt det.

    TRILLO 8D .: Hvis jeg skal være ærlig syntes jeg at 2. G var det bedste år på HTX, du har nået at finde dem du kan sammen med, og lektierne er ikke meget værre end 1 år. På tredje år, går alting op i alt det man skal nå for at udfylde pensum og lærene stresser med eksamer og den slags... Så nyd 2. år hehe... Det går sku stærkt!






  • #38   19. maj 2009 Sabrine: Tak. Men ja, det er skønt, at have hestene herhjemme og være hjemme hos dem hele dagen:-)

  • #39   19. maj 2009 Jeg hader htx. : ) Undervisningen er elendig, og hele 2.G har været så ringe at det ikke gjorde nogen forskel om man var der eller ej. : )

Kommentér på:
Vil vil se jer!

Annonce