{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

så frustreret! (familie anliggende) {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så frusteret fordi jeg føler jeg har så meget at leve op til!
I skolen regner de med at jeg bare kan klare det hele og er åhh så dygtig og er så perfekt til det hele, fordi mine to brødre ikke har taget nogen uddannelse!

Herhjemme syntes de at jeg skal lave noget mere, selvom jeg allerede er svømmetræner, avisbud og rider dagligt!
Og jeg skal sku da også leve op til min mors gode navn i ridning da hun var fynsmester i hubertus jagt, og kunne have kommet så meget længere hvis hendes forældre havde haft pengene til det!
Undskyld men skulle lige have det ud. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så frustreret! (familie anliggende)
  • #1   6. jul 2009 men helt ærligt kan de ikke bare tag en som man er i stedet for at have alle de forventninger man ikke kan leve op til?

  • #2   6. jul 2009 Kender det godt ..
    Jeg må simpelthen ikke have karakterer under 7, og helst slet ikke under 10 for så emener de simpelthen at grunden er, at jeg "forstyrrer undervisningen, dovner, aldrig laver mine lektier" osv osv ..

    Óg det gør det RET svært ikke at få under 7 når man får kvartalskarakterer!!

    Angeående hest blander mine forældre sig HELDIGVIS udenom.
    Og der ved jeg hvor heldig jeg er!!
    De første to måneder jeg passede heste på gården hvor Lille Lyn står, kom de ikke derned og så hvad det var.
    Min moaar valgte så at komme derned en dag, hilse på ejeren, se hestene, se mig ride en af ejerens heste for første gang, snakkede kort med ejeren og smuttede så igen.
    Derefter gik der flere måneder før hun kom der igen.
    Jeg har været på gården i ca 2½ år, og ialt har mine forældre været der 3-4 gange (Udver denne vinter, hvor jeg indimellem blev kørt, så satte de mig af og kørte).
    De blander sig ikke i hvor eller hvordan jeg rider, så længe jeg passer på og kommer VIIILDT glad og smilende hjem xD


  • #3   6. jul 2009 Hvad med at kalde til et familie møde, hvor du forklarer hvad du gerne vil fortælle og at de i starten bare skal lytte til hvad du har at sige..

    Men husk, du må IKKE farer op over det de har at sige, og du må ikke begynde at råbe osv osv, for så kan de ikke tage dig seriøs.

    Tag det stille og roligt og forklar hvordan du har det med det pres de ligger på dig.


Kommentér på:
så frustreret! (familie anliggende)

Annonce