{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

hvorfor gør man det ? {{forumTopicSubject}}

der er en lille ting der undre mig som egentligt nok ikke betyder noget. men jeg undres dog stadigvæk.. det virker lidt som om der er en kultur inde for især ungen este piger, at man skal finde og vise det mest makabre frem man overhovedet kan ?
Med dette mener jeg at jeg har lagt mærke til at der er rigtig mange unge brugere herinde som har oprettet et fotoalbum, der enten hedder "dyremishandling" eller "er det ikke syndt" og sådan noget ligne.
Jeg gør jo gerne ind og kigger i disse album for et finde et budskab der måske kunne bruges til noget, men ak nej. beskrivelsen fra brugeren er som regel bare "er det ikke synd". og billeder er billeder helt tilbage fra 85 og tyvstjålet fra nettet, nogle af billederne er endda af brugeren selv overfortolket og misforstået..
Det er tydeligt at se at billederne er taget direkte fra nettet og ikke rigtig noget brugeren selv har nogen relation med eller kender baggrunds historien til, jeg mistænker sågar at man egentligt bare har gået ind på google og skrevet dyremishandling også taget altderfra uden at havde det kritiske øje med ?

DEt er så nu jeg undrende spørger, hvorfor er det at mn bruger så lang tid på at finde billeder på nettet, opretter et fotoalbum med makabre billeder fra 85. uden nogen som helst form for budskab ?
Jeg kunne da hrutigt skrive i albummet og svare jo det er syndt, men det reder jo ingen og gør intet fra eller til, så hvorfor er det at folk bruger så mange recourser på dette ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor gør man det ?
Kommentér på:
hvorfor gør man det ?

Annonce