{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

sagt af folk udefra hesteverden {{forumTopicSubject}}

ved ikke om i kender det, når man hører noget fra folk ude fra hesteverden kommentere eller prøve at snakke med om heste, dette kan fører til mange morsomme og eftertænksomme debatter og samtaler.
Jeg har selv været ude for nogle gode samtaler og kommentarer. her er lige nogle eksempler.

Min mors veninde og jeg sidder og snakker om mænd og ridning (hendes erfaring med hest er det hun har ste på tv og de træk turer hun fik som barn i zoo)
Hende: jamen i må da have mange lækre fyrer i ridesporten.
Mig: hmm det har jeg ikke lige tænkt på?
Hende: jamen han der Anders Helkestand er det en meget fin mand.
mig:hvem er det ?
Efter længer esamtale frem g tilbage fandrt vi ud af i fællesskab at det var Andreas Helgstrand.

En anden situation:
Jeg rider ude i skoven, hesten har gamascher på, vi kommer forbi en far og søn på stien, mens vi skridter.
Sønnen: far hvad er det den har på bene, har den brækket bene ?
faren: nej jeg tror det er benskinner, ligesom når du spiller fodbold.
Hmm den valgte jeg ikke at kommentere.

Tredje situation, veninde og jeg har lokket hendes kæreste med til et lokal springstævne, han spørger selvfølgelig meget ind til hvad det er der foregår og hvad det gælder om, da en alt for hidsig rytter kommer på banen og vælger at hamre løs på hesten med pisken og bene går i pendul fart i siden på, der er helt stille ingen tør rigtig at sige noget, lige indtil vores herre råber:
Kan du ikke finde speederen ?. Midt i alt stilheden

fjerde situation har jeg min mor med ude til den hest jeg passer (da jeg var 13 år), min mor er panisk bange for heste, og har kun lige samlet mod til at møde hesten fordi jeg har plaget hende.
Vi når akuret ind i stalden før en anden hest begynder at skrabbe med forbenet på stalddøren, hvilket jo giver et rabalder. min mor hører den larm og vender sig om og løber ud i bilen og låser døren og beder mig om at komme ud med hesten, så kan hun rulle vinduet ned og hilse på den "hvis den er sød"

femte gang. er det min kæreste og jeg der er ude og se på noget ridning, den ene hest er ret utålmoddig, og begynder derfor at skrabe med forbenet, hvorefter min kæreste udbryder:
Se skat den laver hjulspind !!.

dette var lidt af de morsomheder jeg har mødt som hestepige hehe.
I er hjertens velkomne til at beskrive nogle af de morsomme situationer i har været udsat for


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sagt af folk udefra hesteverden
  • #2   14. feb 2010 Lol, de er bare sjove! :D:D

  • #3   14. feb 2010 snakkede engang med en a drengene fra klassen der så en video a mig der sprang med mare og han ku simpelten ik fatte hvorfor fan jeg fik hestgen til a hoppe´, for det var da noget kaniner gjorde xD HAHAHA han fattede ik hvoror jeg brød ud i grin xD

  • #4   14. feb 2010 Haha! Den med speederen er MØG sjov xD Også den med hjulspind smiley Hahahaha smiley

  • #5   14. feb 2010 For mange år siden var jeg ude at ride i skoven med en veninde. Jeg red på en hvid 4 årig araber vallak som var max 1er pony og min veninde red på en hvid 15 årig newforest hoppe som var en lille 2 er.
    I skoven mødte vi en familie og overhørte at forældrerne sagde til børnene " se de to heste, den store må være moderen og den lille må være føllet" Vi var flade af grin.
    Senere på turen mødte vi nogle som var sikker på vores ponyer var samme race, for de var jo begge hvide..he he he


  • #6   14. feb 2010 Hehe..

    Vi står til en Frieser-kåring, hvor der er en flok 3års hopper i ringen.. Lille-pigen på 3½ år står og kigger på.. Pludsligt rykker hun mor i ærmet og spørger meget højlydt:
    "Mor, er det en slags cirkus?"

    Ja, så knækkede filmen så for de omkring-siddende tilskuere..


  • #7   14. feb 2010 Haha, jeg elsker også når folk, som ikke ved noget om heste siger, at små ponyer er føl smiley

  • #9   14. feb 2010 Har på et tidpunkt mødt et gammel ægtepar ude i skoven, hvor manden komentere at hestene ser store og stærke ud, bagefter spørger han om de har firehjulstræk xD

    Har også oplevet at et ægtepar var helt vilde med Julle & Mayboy at de tog billeder af dem. Damen stod og rendte rundt som hun aldrig havde set en hest før. Hun spurgte hvor speederen sad xD


  • #11   14. feb 2010 Min lillebror sagde i sommers, efter en hyggelig ridetur på Katrine:
    isabeeel, hvis vi en dag sådan skal adoptere en hest, ik? Kan vi så ikke adoptere Katrine?

    Årrrh, det var KÆRT smiley
    (se et billed ei hendes profil hvor de nusser, sååå sødt :D)


  • #12   14. feb 2010 Haha, jeg er også prøvet at forklare mine veninder en del gange, at selvom en pony er 115 cm, er den altså IKKE et føl. De stopper med at vokse på et tidspunkt, ligesom mennesker smiley

    Engang jeg var i skoven, havde Story blå klokker på. Der kommer så en far og en datter forbi, og datteren udfryder: "Se far, den har blå hove!!"


  • #13   14. feb 2010 jeg har tit hjulpet nybegyndere og har hørt den her mange gange xD

    - Vil du ikke hjælpe med at rense dens poter??

    og så hjalp jeg engang en en udenlandsk nybegynder der godt kunne dansk men misforstod mig vist en lille smule xD

    Mig; kan du selv rense hove?
    hende; ja da, SAGTENS smiley

    så går hun hen med hovrenseren og begynder at børste hestens man med den xD jeg knækkede af grin smiley


  • #14   14. feb 2010 ved de 3 sidste sad jeg og skrald grint,, især de to med din venindes kæreste og din kæreste. typiske fyre...
    HAHA..
    men mor var næsten lige sådan da jeg fik hest.. haha


Kommentér på:
sagt af folk udefra hesteverden

Annonce