{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Angrebet/bidt af boxer! {{forumTopicSubject}}

Jeg var påvej hjem i dag, og er som altid på cykel.
Jeg skal ned af en lang vej og jeg ser en hund løbe frit rundt lidt længere nede. Har set den før og ved hvor den bor så tænker jo ikke mere over det. Men i det jeg cykler ned forbi den sætter den i løb og løber op på sidden af mig, den begynder og gø og så at nappe ud efter mit ben. Jeg cykler stærker for at slippe fra den, men det nytter ikke.
I det samme bider den fast om mit ben, jeg reagere per instinkt og prøver at trække benet til mig og sparke ud mod den, hvilket gør den ikke når og få ondteligt fat, hvilket også var godt da den havde fat rundt om hele mit ben (Nederst) og så hoppede den et stykke væk. Jeg stopper cyklen mens jeg slår ud mod den og råber af den.¨
Det for den til at holde sig på afstand, jeg venter bare. Mens den står og kigger på mig, tilsidst lunter den væk om bag et hus.

Jeg har ingen fordomme for muskelhunde, kun for ejerne. Og hold kæft hvor blev jeg sur her, at de bare lader den løbe frit rundt!
Jeg så de var hjemme jeg holdt lige ude foran deres hus, syndes simpelthen det for uansvarligt!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angrebet/bidt af boxer!
Kommentér på:
Angrebet/bidt af boxer!

Annonce