{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Slidt kamera = dårlig kvalitet ? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften hentyder: Kan et slidt kamera føre til dårlig kvalitet ?

For jeg synes at mit kamera her på sine gamle dage er begyndt at levere små slørede billeder smiley
Jeg var fx ude i går og tage billeder i et ret fint vejr - ikke for mørkt, ikke for lyst. Og jeg synes jeg fik nogle rigtig gode nogle, men nu hvor jeg har fået dem ind på computeren, kan jeg se at hovene er lidt slørede på mange af dem smiley
- Desuden er mit kamera også begyndt at skifte fokus lige inden jeg tager et billede. SUPER irriterende !

Kan det skyldes at det er "gammelt" og slidt? For jeg har haft det ca 3 år og taget et godt stykke over 60.000 billeder .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slidt kamera = dårlig kvalitet ?
  • #1   30. maj 2010 Det kunne godt være optikken.. ):

  • #2   30. maj 2010 Hmm.. Jeg tror faktisk godt det kan lade sig gøre,,
    Mit kamera, har jeg haft i lidt over et år, og billederne er heller ikke defineste mere.. - Virkelig irriterende.!
    Men mit er også et 'almindeligt' digital kamera..


  • #3   30. maj 2010 Jeg har haft mit i 3-4 år og kvaliteten er først blevet ringere efter min datter formåede at gøre så den ene klap foran linsen ikke går ud, lyset virker ikke helt rigtigt mere smiley

  • #4   30. maj 2010 <b>Team Drømme Ponyen Lybra </b>
    Linsen eller objektivet ? Er ikke helt sikker på, hvad du mener med optikken smiley

    <b>Team Fly ;] </b>
    Hmm, tvivler på at et digitalt kamera bliver slidt på samme måde og så kun på et år. Mon ikke det er fordi du har vænnet dig til kameraet og ved hvornår billederne er gode eller ej ? smiley

    <b>*Tanja TD *</b>
    Det er ikke gået i stykker - ikke hvad jeg ved af hvert fald. Det kan godt være gået i stykker pga slid, men jeg har ikke tabt det eller sådan noget .


  • #5   30. maj 2010 Hmm.. Men hvis jeg sammenligner med de billeder jeg tog lige da jeg havde fået det, er deaf meget bedre kvalitet..
    På de billeder jeg tager nu, kommer der også sådan en mærkelig rød prik ;s


  • #6   30. maj 2010 optikken mener jeg fokus og skarphed smiley

  • #7   30. maj 2010 <b>Team Drømme Ponyen Lybra </b>
    Hmm, det er jo ikke noget i kameraet x)
    - Det er noget der fremkommer på billedet, skabt af forskellige komponenter i kameraet. Det vil være det samme som at sige at farverne er gået i stykker smiley


  • #8   30. maj 2010 Kan det ikke være batteriet der er ved at være færdigt? Et dårligt batteri giver jo mindre strøm og det kan sagtens have indflydelse på billedkvaliteten...

  • #9   30. maj 2010 <b>Patricia B</b>
    Det kan godt være, for mit batteri døde faktisk ret hurtigt igår, i forhold til hvad det normalt gør - det er endda sådan et med "ekstra power" og holder normalt længere end mit andet batteri.
    - men jeg har to batterier og jeg tror at kameraet har leveret samme kvalitet på begge batterier .. kan selvfølgelig være at de begge er kaput smiley


  • #10   30. maj 2010 vores kan ikke holde på strømmen
    og den hade jeg med på bornholm
    nøj hvor var det træls hade kun strøm til to dage
    og kunne jo ikke bare lige købe nogen nye baterriger staves
    for hele bornholm har kun en butik som man ikke kommer forbi xD

    ej okay kun en butik lidt mer hade de men ikke meget


  • #11   30. maj 2010 og jeg skulle spare på strømmen så jeg hade kun to bileder af værelset hvor alle de andre hade 5 eller 6 og nogen hade næsten fyldt deres med bileder og den kunne holde lige så mange bileder som min ca og jeg hade nok 50 bileder ikke mange

Kommentér på:
Slidt kamera = dårlig kvalitet ?

Annonce