{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

wau fik 700 kr "rabat" i ridebutikken {{forumTopicSubject}}

kender I det an man er inde i en butik og ekspedienterne har travlt med privat snak og alt muligt andet?

mine surt sammensparede skillinger og jeg var på shoppetur. Der stod ny sadel på ønskelisten... den første butik afviser mig nærmest som om ponydyret ikke egner sig til ridning overhovedet, da jeg spørger på en sadel...måske som max en ponypude- dem sælger de tilsyneladende ikke... ok så kan jeg finde et andet sted at handle... næste stop... lidt bedre, men meget hjælp er der ikke at hente udover en lidt kikset fremvisning af en grime med fluepandebånd, når jeg spørger om en ørehætte...?
ja ja ... jeg finder underlag, ridebukser, hovedtøj og sådan lidt af hvert selv, får ikke yderligere tilbudt hjælp eller noget... så jeg betaler knap 900 med kortet og går lidt skuffet derfra- ville egentlig godt have haft kigget på deres sadler- men de er jo niks-pille..og damerne havde meget travlt med en masse indbyrdes snak og en anden kunde der var kommet efter mig ...

haha så ser jeg kontoudtoget i dag... indtil videre er der kun trukket 150 kr. derfra... så gider jeg ikke klage over den manglende betjening en anden gang. Det er sgu i ordren med mig smiley

- ville bare ønske jeg havde taget shetterselen med også


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wau fik 700 kr "rabat" i ridebutikken
Kommentér på:
wau fik 700 kr "rabat" i ridebutikken

Annonce