{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.855 visninger | Oprettet:

hjælp til ansøgning {{forumTopicSubject}}

kære HG smiley

Håber i vil hjælpe mig lidt her, er ved at skrive ansøgning til ønske jobbet, og vil gerne lige hører jeres mening, og gerne også hvad jeg mangler og kan gøre bedre smiley

ska lige siges jeg er langt fra færdig men synes ikke rigtig jeg kan komme videre

Skal smil være en del af din hverdag?

Go læsning smiley

Jeg er en ung kvinde på 21 år, som afsluttede mit grundforløb som dyrepasser i dec. 08. Jeg har altid haft med dyr og pasning af disse at gøre, deraf er jeg vant til at begå mig i div. stalde og hjem, og ved hvad det enkelte dyr er bedst tjent med. Lige nu har jeg to katte, en maine coon og en blanding af maine coon og huskat, som jeg bruger meget af min fritid på. En anden vinkel på dyr fik jeg lov til at prøve af i en praktik på Det Jordbrugs-videnskabelige Fakultet, Forskningscenter Foulum, hvor jeg lærte en masse både om fodring, men også hvad det vil sige at arbejde på et forsøgscenter. Her arbejdede jeg med køerne, som jeg fandt spændende.

Jeg er en frisk, udadvendt, serviceminded person med et evigt smil på læben. Jeg elsker udfordringer og en hverdag, der ikke er den samme og jeg er ikke bange for at tage fat. Jeg arbejder struktureret, systematisk og med god ordenssans.

Jeg bor PT sammen med min kæreste, men er indstillet på et flytte efter drømmejobbet.

Udover at have taget dyrepasser grundforløbet har jeg også færdiggjort en 2-årig HF, og blev i sommeren 08 student.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til ansøgning
  • #1   19. aug 2010 Fin - men synes du skal slette uddybelsen af racerne på dine katte og det at du pt bor sammen med kæresten - tror det bedre bare at skrive at du er indstillet på at flytte efter jobbet :O) held og lykke

  • #2   19. aug 2010 Er det en uopfordret ansøgning??

    Jeg syntes at det første afsnit hører hjemme på dit CV og ikke i din ansøgning.
    Derefter er det vigtigt at du fortæller hvorfor du er serviceminded og hjælpsom og hvad du nu ellers er.
    Enhver kan slynge en masse ord ud om sig selv, men hvis du kan begrunde det ved at komme med eksempler fra tidligere job eller andet så er det noget der tager kegler ved en arbejdsgiver.

    Hvis du vil kan jeg sende dig min ansøgning samt CV over PB så kan du få lidt inspiration.


  • #3   19. aug 2010 ska jeg så bare skrive a jeg bor i Midtjylland og er klar på at flytte efter jobbet?

  • #4   19. aug 2010 men altså, jeg søger job som dyrepasser med speciale i forsøgsdyr, så måske det er fint nok a skrive hvilken katte det er jeg har??

  • #5   19. aug 2010 Hvis dig og kæresten er enige om at i godt vil flytte efter et job syntes jeg da helt sikkert du skal skive du bor med ham.

  • #6   19. aug 2010 nej den er ikke uopfordret, de søger en smiley og ved ikke om den hører hjemme der? det synes jeg bare ikke.. men det kan godt være...

    hvordan vil du uddybe det at fx være servicemindende?? er det ikke noget der hører til et CV??


  • #7   19. aug 2010 jeg vil gerne flytte smiley hehe, dette er mit drømmejob, som jeg har ledt efter i 2 år, og derfor vil jeg gerne flytte efter det, og "kun" være weekend kærester

  • #8   19. aug 2010 du må gerne sende ansøgning og CV, har dog også selv nogle jeg kigger på, men altid rart at få noget "udefra" smiley

  • #9   19. aug 2010 Har lige sendt dem til dig i en PB.... Der findes også en hjemmeside hvor man gennemgår det hele punkt for punkt. Den syntes jeg også er godt.

  • #10   19. aug 2010 man kan sige mange ting om jobansøgning, og der er mange forskellige afskygninger af dem.. MEN HUSK AT DU ER MED I EN PULJE PÅ MÅSKE 50-100 ANSØGER..

    så dit største job i en ansøgning er at "fange" ham/hende der skal læse den.. smiley
    og hvordan gør man så det.. !

    stort set alle starter en ansøgning som du her har gjort.. og (ikke personligt) men det er kedligt for dem der læser dem og starte med den samme sætning i alle ansøgninger..

    så LAV DIN EGEN. PERSONLIG ANSØGNINGER. giv den en smule power, uden det bliver for meget, og for gudsskyld start den med noget der kan fange deres interesse.. og giver dem lyst til at læse resten af din ansøgning.. smiley

    spørg du mig er der ike noget der mere kedligt end en HELT ALMINDELIG ansøgning.. smiley


  • #11   19. aug 2010 skrive hvorfor netop DU passer til jobbet og hvorfor det er netop DIG de skal vælge smiley
    jeg vil foreslå at det er i begyndelsen af din ansøgning, så bliver de mere int. og vil måske gerne læse videre smiley

    vil også mene at meget af det høre til i et CV smiley

    husk evt. at skrive virksomhedens og din adresse på ansøgningen (i toppen, det gør jeg hvertfald)

    Ved ikke om det var til megen hjælp :o)


Kommentér på:
hjælp til ansøgning

Annonce