{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Det var så det :'( {{forumTopicSubject}}

Så er 2010 væk, og det samme er mine ponyår.
Det bliver helt underligt ikke at skulle hive min lille broget pony tud af traileren til stævner mere, alle plejer at kende mig pga ponyen smiley
Det er fedt nok at kunne ride hestn, men ... Der er længere ned hvis man falder! smiley

- Det er sku hårdt at skulle sige farvel til den lille pony!
Men altså. Hvis han for et godt hjem med en der vil ride ham, ja så er jeg lykkelig.(:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var så det :'(
  • #1   2. jan 2011 er du for stor til den eller er det bare adminstativt?
    Er det det, så kan du jo bare ride uden at deltage i stævner?


  • #3   2. jan 2011 * Line og hestene med Z *
    Jeg rider allerede jagt på ham nu. Men jeg er military rytter og vil gerne fremad, og det ville være synd at sætte ham op med hestene, da han ingen chance har. (:

    Christ, der er længe til jul, så nyd billedet her. * :
    sælger ham fordi jeg er for gammel (:

    ©CHORUS.
    Ja, jeg er for gammel


  • #5   2. jan 2011 har dine forældre råd til at beholde den, så ser jeg det heller ikke som andet end et konsum problem at sælge den.

  • #6   2. jan 2011 Allesammen?!

    Opmærksomhed folkens.. I tolker det forkert. siger ikke det er et problem, siger det bliver underligt..
    Nej vi har ikke råd til at beholde ham, og VIL ikke beholde ham.. Det er sku synd at lade hans talenter gå til spilde hos mig..
    Og det der med at sælge sin bedste ven.. undskyld mig. Det er ikke for at fornærme nogle mennesker. Men. Det er lidt egoistisk fra min side at beholde ham. Som jeg sagde, det er synd for ham at han går til spilde.


  • #7   2. jan 2011 Jeg kan godt forstå at du vil sælge, hvis du vil videre i sporten, men man kan jo sagtens ride pony i hesteklasser smiley

  • #8   2. jan 2011 ©AM . - Ja ved jeg, men kan ikke følge med smiley Ved det lyder egoistisk. Men vil også gerne have at der måske er en ny pige der kan få nogle gode år med ham!

  • #9   2. jan 2011 ok, I har ikke råd til at beholde den. Det kan du så bare skrive. I stedet for at du er for gammel..

  • #10   2. jan 2011 Christ, der er længe til jul, så nyd billedet her. *
    Uanset om vi havde råd eller ej, havde jeg ikke beholdt ham?


  • #11   2. jan 2011 Tror altså ikke at din pony tænker sådan. Heste har ikke ambitioner, og de er samtidig vanedyr. Han vil højest sandsynligt kun nyde at blive hos dig. I kan jo stadig lave de samme ting til træning, og i kan skam også stille op til stævner (til bedømmelse, eller klasse ham op). Det er ikke for at støde nogen, men som sagt heste tænker ikke sådan - og jeg synes at det er lidt egoistisk at gå mere op i stævner :).

  • #12   2. jan 2011 TIL ALLESAMMEN!!

    (papudskæring)
    Måske lyder det her egoistisk.. Jeg kan ikke komme videre på ham, og det vil jeg EKSTREMT gerne (hvilket jeg har skrevet længere oppe).
    Elsker ham, hvis i skulle være i tvivl. Jeg skrev det her fordi jeg synes det er underligt at skulle på hest istedet for pony!


  • #13   2. jan 2011 PoseLeon! *BIDLØS!* .
    Tusind tak!! smiley


  • #14   2. jan 2011 Jeg synes det er helt forståeligt at du sælger ham... der skal jo nok være en anden pige der vil kunne få glæde af ham:) Hvor har du sat han til salg henne???

  • #15   2. jan 2011 Brita N
    Lige nu er alle annoncerne udløbet. men han kommer til salg igen.. Herinde, på heste-nettet og på en anden side jeg ikke lige kan huske hvad hedder smiley


  • #16   2. jan 2011 Ja det er trist smiley

    Men det er nu altså ikke syndt for hesten ikke at kunne starte stævner...Det er heller ikke syndt at starte mod heste, på en pony som ingen chance har.. Ponyen ved jo ikke at den taber (:



  • #17   2. jan 2011 Melisa M.
    Nej ved jeg. Men det er fordi jeg ikke kan komme videre på ham (:


  • #18   2. jan 2011 Kan det ikke være ligemeget om ponyen ved at den går stævner eller ej?

    Hun er for gammel til at ride ponystævner og det er derfor en mærkelig fornemmelse ikke at skulle fortsætte med det man er vant til. End of story smiley


  • #19   2. jan 2011 Du kan da stadig godt ride pony smiley Så skal du bare op og starte heste klasser smiley

    Og det KAN godt lade sig gøre for en pony at vinde imod heste! smiley

    Har nemlig selv en veninde på 17 som rider pony, den er ikke renracet men vinder så godt som altid over store, dyre varmblodsheste i hesteklasser smiley


  • #20   2. jan 2011 ALLESAMMEN (IGEN IGEN)!!

    - GIDER I GODT LÆSE HVAD JEG SKRIVER BEOM?!

    Jeg kan ikke komme videre på ham. Og da jeg har store planer med mig selv (og fået at vide talentet er der) så vil jeg jo gerne videre.. derfor sælger jeg ham!!


  • #21   2. jan 2011 Ps. Det var ingen kritik smiley

    Jeg har "gudeskelov" aldrig selv skulle igennem overgangen, self. har jeg redet pony men mest har jeg redet hest smiley Og den første heste jeg "red" på da jeg kun var nogle få måneder gammel og kun lige havde lært at gå var min fasters store røde holstener hingst smiley Så jeg er "vokset op" med at det skulle foregå på en hest :_)


  • #22   2. jan 2011 Jeg har også sluttet mit ponyår, men lige så stille smiley startede med at springe på en hest for 3-4 måneder siden og i dressuren for 1 måned siden smiley men tanken om at nu her efter min ulykke ikke bare kan sætte mig op på min pony hvor alting bare gik godt og vi gik fra lc til lb/la på et halvt år er vildt. Specielt fordi han var elevpony men vi sluttede vores sidste stævne som nummer 4 i klubmesterskab smiley

  • #23   2. jan 2011 jøsses kan virkelig ikke forstå folk ikke læser hvad der står...
    kan sagtens forstå du sælger ham videre, så en anden lille piga kan få glæde af ham og du kan komme videre i sporten, synes jeg ikke der er noget forkert i... havde en lille hest og jeg fik at vide hvis jeg ville videre måtte jeg sælge hende, ja det var da ikke sjovt, men sådan er det bare nogle gange...
    så forstår dig 100 %


Kommentér på:
Det var så det :'(

Annonce