{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVILKET AF DISSE KAMERAER?!
  • #1   2. feb 2011 hmm, egentlig synes jeg du skal tage et Canon Eos 500D istedet for de to der ;o)..

  • #2   2. feb 2011 hvorfor? i skal begrunde jeres svar, ellers kan jeg ikke bruge det til noget ;D

  • #3   2. feb 2011 Nikon d. 500! :-D!
    Min veninde har et, og det tage rigtig gode billeder og man vender sig rigtig hurtigt til at bruge det! smiley
    Her er nogle billeder mig og min veninde har taget med hendes Nikon d5000 smiley
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)

    -Vil sige det sidtse billed jeg linkede til er bedst! smiley ;Men man kan sætte den til flere funktioner, så den kun fokusere på det man ber den om, og resten er sløret, man kan sætte den til lidt forskelligt d;.
    VIL LIGE SIGE, HG forringer kvaliteten RIGTIG meget, på de billeder s:. De meget bedre på facebook smiley
    Har flere billed hvis det skulle være smiley
    -Ønsker mig selv et spejlrefleks kamera smiley


  • #4   2. feb 2011 Det nye Nikon D7000 er lige kommet ud og det bliver rost til skyerne og skulle efter sigende være det bedste i prisklassen lige nu.

    Det koster ca. det samme som Nikon D90.

    (Har dog ikke selv prøvet det og er ikke "nikon-menneske", men tag da et kig på det: (link fjernet)


  • #5   2. feb 2011 Helena J - DEn gider ikke åbne op til kamerat smiley
    Der står bare " Not found erorr". undskyld jeg lige blander mig, men vil mægtig gerne se det nye smiley

    Her er lidt flere, som er taget med min venindes Nikon d5000.
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)


  • #6   2. feb 2011 helena J det har jeg også overvejet, men er den ikke mere for de professionelle fotografer? :-).

    whats my name : og det er nogle flotte billeder dig og din veninde har taget sammen! (;


  • #7   2. feb 2011 taak! smiley

Kommentér på:
HVILKET AF DISSE KAMERAER?!

Annonce