{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Herning - Galla Show {{forumTopicSubject}}

tjaah, nu vil jeg gerne høre en masse forskellige kommentare fra alle jer HG'ere som var til galla showet i herning i år! smiley jeg ved ikke helt selv hvad jeg syntes om det, så derfor vil jeg meget ger høre hvad i syntes om det!

når jeg tænker over det syntes jeg selv det var et show med en frtgtelig masse fejl, for lang ventetid og en frygtelig masse skræmte og opkørte heste! så jeg har da også selv en lille mening om det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herning - Galla Show
  • #1   13. mar 2011 jeg synes det var rigtig godt... specielt edward gal og sjøgren, sanne, andreas... og så synes jeg bare at hele første del var genial:)

  • #2   13. mar 2011 Jeg synes det var lidt rodet på en eller anden måde. Og så synes jeg det var synd der ikke var mere springning end der var. Men de havde sgu fået skaffet sig nogle store navne til showet og jeg forstår godt hestene var opkørte. Høj musik, lys, dansende mennesker, klapsalver osv. Der er ikke noget at sige til det smiley

  • #3   13. mar 2011 Cecilie... ! - jeg syntes helt klart at første del var bedst! smiley

    Frida Dorthea Bertelsen : det er self. rigtigt det med den høje usik osv. men nu var det også første år jeg var til galla showet, så det kan måske bare være jeg havde forestillet mig det anderledes! smiley


  • #4   13. mar 2011 mente musik* smiley

  • #5   13. mar 2011 Gallashowet i år, var som kasper cassøe også ville have det til at være - århundredets gallashow!

    Jeg synes showet i år, er det bedste jeg kan huske, at jeg har set deroppe - og har altså været med siden jeg var helt lille.
    Var virkelig skeptisk da jeg kom, da showet i 2010 var forfærdeligt dårligt, men jeg blev positivt overrasket, de har virkelig taget kritikken til sig (;


    Til det du siger med opkørte heste, synes jeg lige du skal tænke på, at de heste der kom ind på den bane, er altså også bare heste! Det er fuldstændigt fantastisk, at de overhovedet går ind på den bane - så at de hopper lidt en gang i mellem, synes jeg bare man skal tage med at lille smil, og se at selv de perfekte heste, ikke er perfekte (; det samme vil jeg sige til det med ventetiden - det er jo nu engang virkeligheden vi så på i herning, ikke en film, så lidt fejl vil der altid være.


  • #6   13. mar 2011 altså du kan ikke regne med at du får en flok rolige heste ind når folk går helt amok på pladserne, og der er vildt højt musik, er selv hjælper og stod ude bagved og ja larmen kunne høres langt væk, det var vildt! så selvfølgelig er hestene kørt helt op, de er ikke maskiner som går perfekt altid smiley

    Frida: hvis du tænker på springklassen lørdag, så syntes jeg faktisk der var nok, det var lidt langtrukken, men hvis du tænker som indslag så er jeg enig (:
    jeg syntes personligt det var rigtig synd at gallashowet tog så lang tid, og at de blev så forsinket fredag. men 1. del love it!!
    2. del blev lidt tam, men sluttede godt, bare ærgerligt man bliver træt af det midt i 2.del


  • #7   13. mar 2011 Lise Dalsgaard : jeg kom skam også til at trække på smilebåndet et par gange, men ja, jeg tror bare jeg havde forestillet mig det anderledes? smiley

    og måske er jeg bare lidt utålmodig? smiley


  • #8   13. mar 2011 Dacapo smiley : syntes også det blev lidt langtrukken! smiley især den del med den store jyde og den bette pony i anden del syntes jeg blev lidt for langt..



  • #9   13. mar 2011 NEHT .
    tja.. Jeg synes i hvert fald det var et rigtig godt show smiley


  • #14   13. mar 2011 Jeg vil også gerne have link. Fandt det herinde, men kan ikke finde det mere.

  • #16   13. mar 2011 Vil også gerne have et link ;).

  • #18   13. mar 2011 Link tak smiley

  • #20   13. mar 2011 Nu var det første gang jeg så gallashowet, og syns det var en rigtig fed oplevelse smiley

    skulle jeg sætte minus ved noget skulle det være følgende:
    For lang tids springning (konkurrence).
    For lang tid med de fyre der hoppede over forhindringer.
    For mange DV-er og for lidt andre racer/ ridediscipliner.
    For lang pause
    For meget "præmieoverækkelser" osv.....kedeligt kedeligt.

    Det var rigtig fedt at se Andreas, osv osv, men syns der, selvom det selvfølgelig er dansk varmblods show, manglede nogle flere indslag med andre racer/ discipliner. Kunne have været helt kanon med noget HMS, vognkørsel, ponyer osv osv.....det syns jeg der manglede MEGET smiley


  • Lone Ø
    Lone Ø Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 7
    #21   14. mar 2011 Lige en kort kommentar til NEHT: Den store hest var/er en Belgier - ikke en jyde:o)

  • #22   15. mar 2011 Lone Ø : hmmm, var det? smiley
    så har jeg nok bare set forkert!
    tak for rettelsen! smiley


  • Lone Ø
    Lone Ø Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 7
    #23   15. mar 2011 Ja, det ER en belgier - den er nemlig kommet hjem igen og går nu i stalden og slapper af samman med den lille - det er et kønt par de to:-)
    Men bare rolig - du er nok ikke den eneste der har taget fejl;-)


  • #24   16. mar 2011 Lone: ejer du dem? for så vil jeg da gerne på vegne af UNG i DV sige tak for lån af de to til vores fælles billede (:

Kommentér på:
Herning - Galla Show

Annonce