{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Underligt valg? - Skole. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg er niendeklasses elev og skal op i alle de skriftlige eksamener i næste uge.
I dag kom vores klasselærer ind og fortalte os at vi skal ud og dykke i morgen - og vi var alle sammen sådan lidt á la "What the .. ?"

Ikke nok med at lærene stresser med alting, fordi der er så mange ting der skal nås, så mener de altså alligevel vi har tid til at lave en udflugt som denne?

Vi skal møde ude ved stranden (der i øvrigt ligger godt 20,7km fra min bopæl - vi har ingen bil, så jeg må cykle), dykke, og skynde os hjem til skolen i en helvedes fart (undskyld sproget) fordi vi har trukket mundtligt tysk og derfor skal pines resten af dagen med vores uudholdelige tysklærer. Inden da får vi ikke lov til at gå i bad, selvom vi er saltede fra havvandet - som på nuværende tidspunkt er virkelig koldt.

Jeg spurgte hende så, hvordan hun forestillede sig at elever som jeg - der bor langt ude på landet - skal kunne nå at komme derud til rette tid, da jeg som sagt kun har cyklen (og hesten, meeeen - nej tak q; ) at køre på.

Svaret var "Jeg er da ligeglad, om du så måtte gå skal du være der til tiden."

Well well, hvad mener I om dette?
Jeg synes det er underligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underligt valg? - Skole.
Kommentér på:
Underligt valg? - Skole.

Annonce