{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal man samlinges ? {{forumTopicSubject}}

Her til aften kom samtalen på det kammera jeg gerne ville ud og købe her til første. En lidt dyre ende. Men jeg godt lide at tage gode billeder, og synste det sjovt. Og har arbejde røven ud af bukserne for de penge, hvorfor for en gang skyld skulle ikke have lov til bruge de penge med god samvigtighed ?
Men igen kom min stedfar med sin prædken.
Om han synste dårlig ide, da heller skulle finde på noget andet, og evt spare penge. Eller købe noget mere socialt ting.
Ja socialt, jeg ved være godt træt af det ord. Hvad galt i man ikke behøver have en eller anden i hånden hver gang man skal noget ? og behøves ha en med ellers bliver ikke til noget...
Og i sidste ende handler det om jeg bliver samlinge med min søskende flok.
Ja godt være de mere sociale, har flere venner, og ejer dette behov.
Jeg gør ikke, jeg godt lide at mødes med mine venner en gang i mellem og man enlig også kan fortælle noget nyt.
Jeg godt lide være for mig selv, gå en tur alene med hunden osv.
Jeg fatter bare ikke hvorfor når skal samlingens med mine søskende hvorfor min stedfar ikke komme frem med positiv? Vi er 5 søskende i det hele, hvor jeg ligger i midten.
Jeg den der taget længst uddannelse, hvor 3 af mine søskende ingengang har en 9-klasse afgangs eksamme, og for fanden det mig der som den enste der ordblind 0.o
Jeg den har arbejde mest, mine 2 mindre søskende på 18 og 19 har aldre haft et.
Jeg har kæmpe i 9 måneder om at få min førelighed igen.
Jeg selvstændig, og tålmodig og ejer en hel masse gode enskaber. Hvorfor kan man bare ikke se mig, hvorfor skal man være alle andre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skal man samlinges ?
  • #1   10. jun 2011 har du nævnt det her for ham? ellers syntes jeg du skal gøre det smiley

  • #2   10. jun 2011 Uden overhovedet at kende noget til din situation med din stedfar - kunne det tænkes, at han måske er bekymret for dig? Hvis dine søskende står i ret skarp kontrast til dig ang. det sociale, og du har været ude for noget svært (vil jeg tro eftersom du skriver at du har skullet genvinde førligheden?) frygter han måske, at dit liv er på vej i den gale retning?
    Det kan være farligt at isolere sig og blive indesluttet efter en svær periode i ens liv, og nogen gange kommer man til at fordybe sig i noget for at "få tankerne over på noget andet". Jeg siger ikke, det er sådan med dig, men måske kan det ligne lidt fra din stedfars synsvinkel?
    Hvis du HAR venner og ikke er helt alene, men du bare ikke er typen, der kan lide at se andre mennesker hele tiden, er der jo ikke noget galt med det. Men prøv at se det fra din stedfars side, så kan han måske også se det fra din. Det handler om gensides forståelse for hinanden.


  • #3   10. jun 2011 Det er nu om dage svært at være sig selv - alle skal sammenlignes. Og det hele var jo meget bedre hvis alle var ens.

  • #4   10. jun 2011 dam dam
    Har brække benet i den lidt slemmer udgave.

    Jeg har også altid været asocialt


  • #5   11. jun 2011 Okay smiley
    Altså, nogle mennesker er jo bare mindre sociale end andre. Jeg har aldrig selv været særlig social, men folk kan da godt lide mig og at være sammen med mig, jeg er okay god til at begå mig i sociale sammenhænge og kan da også nyde dem alt afhængig af situationen (og hvem jeg er sammen med). Men jeg har brug for at være alene det meste af tiden, for at tænke over tingene og bare være mig selv. Ja, det er sikkert ikke sundt at være på den måde, men det er nu engang sådan jeg er, og kan ikke gøre så meget ved det. Og sådan er det jo så måske også for dig.


  • #6   11. jun 2011 Min kæreste siger også altid til mig at jeg ingen venner har, fordi jeg mange aftener bare sidder alene herhjemme (når han er sammen med sine venner). Men jeg kan også bare godt li at hygge selv og gider ikk at være ligeså meget sammen med mine venner som han er.. Kan godt være at jeg ikke har 50 gode venner, men har ligesom dem jeg har behov for smiley og for mig kan det nogle gange være nok at være sammen med folk i skolen, på arbejdet og ude ved hestene.

Kommentér på:
Hvorfor skal man samlinges ?

Annonce