{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.157 visninger | Oprettet:

Smed-anbefaling (vestsjælland) {{forumTopicSubject}}

Beslagsmed Jens Bjørn Olsen
Ertmanns Beslagsmedie
Beslagsmed Frank Rasmussen
Algot’s Beslagsmedie ApS
Knolds Beslagsmedie
Beslagsmed Jens Michelsen

Hvilke af disse smede kan I anbefale? Og dækker de Kalundborg-området? Okay bor 15 km fra Kalundborg, men altså..

Kom med gode og dårlige <b>erfaringer</b> og priser smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed-anbefaling (vestsjælland)
  • #1   11. jul 2011 Jeg bruger Knold og jeg kommer aldrig til at skifte smed. Jeg er super tilfreds og han er sød og rar og der er aldrig problemer. Jeg har brugt ham i 5 år nu og jeg har intet negativt at sige om ham. Men jeg tror dog ikke at han tager nye kunder ind da han er booket op. Det kan være man får en plads hvis han kommer i samme stald hvor du står.

  • #2   11. jul 2011 Jeg står desværre privat, altså hos mig selv, så jeg har nok ikke nogen chance så..
    Har nemlig hørt meget godt om ham, så det kunne ellers være lækkert, men ellers må jeg bare høre ad. smiley


  • #3   12. jul 2011 Ja så bliver det nok svært da han har rimelig mange kunder i forvejen. Nu ved jeg ikke hvor du bor men det kan være han vil komme hvis han allerede er tæt på hos nogle andre hesteejere.
    Jeg er ved at finde nyt opstaldningsted omkring kalundborg så jeg håber ikke det bliver for langt væk så det kun er mig der bruger ham i det område da han det jo er nemmere når der er flere i samme område.


  • #5   13. aug 2013 Ligesom mailen bruger jeg også Knold og er super tilfreds:-)

Kommentér på:
Smed-anbefaling (vestsjælland)

Annonce