{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Arg -.-' {{forumTopicSubject}}

Jeg har i længere tid ledt efter arbejde i en stald og aftalte så med nogle at komme ud og prøve at arbejde der ... Og jeg undskylder hvis det er et trælst indlæg, men skal virkelig bare ud med frustrationerne.

Jeg kommer fra Sjælland og denne stald er i Jylland, men aftalte så med min kæreste at jeg bare tog med ham, også tog fra ham af og til stalden. Det er en ok lang tur alligevel som koster næsten 100 kr. hver vej, men kan da 100% forstå at de gerne vil prøve at se mig arbejde før de tager stilling til noget.

Jeg kommer så derud og det viser sig at vi bare skal sidde og snakke i ca. 5 min. hvor jeg får at vide hvad jobbet indebærer og hvad det kræver af mig. Jeg siger det er helt fint og det lyder som et mega fedt job. Vi aftaler så at jeg skal ringe ca. onsdag i næste uge også aftalte helt fast hvornår jeg skal komme på prøve.
Vi spiser så og jeg tager tilbage igen ...

I går får jeg så en besked hvori der står "Hej Alessandra. Vi har besluttet at vi ikke vil have en ansat under 18. Men tak for interessen. Hilsen xx" . Også kortsluttede et eller andet bare ... Jeg er bestemt ikke særlig rig og 200 kr. er mange penge for mig (får 500 om mdr. i lommepenge). En beslutning om sådan noget kommer vel ikke bare fra dag til dag, det må vel være noget hun har gået og tænkt lidt over. Også ville det da være rart at vide INDEN jeg spildte en masse penge på ingenting.

Arg hvor jeg synes det er noget bæ .. sorry, skulle bare lige ud med det for det er da godt nok for træls -.-'


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arg -.-'
  • #1   8. sep 2011 heste folk er nogle R*Vhuller, hvad sådan noget angår.. desværre... kan ikke isge andet end op på hesten igen

  • #2   8. sep 2011 Det kan jo også være at de ud fra samtalen har besluttet at du ikke er den rigtige til jobbet, eller at du måske er ligeså ansvarlig eller kan pådrages de ophgaver jobbet indebærer. synes det er helt ok. når man søger job skal man regne med afslag.

    MVH Jeanette


  • #4   8. sep 2011 Så ville jeg hellere have at vide at de ikke synes jeg levede op til de forventninger de stilte. Men udfra at de forventninger var at jeg skulle kunne arbejde hurtigt hvis det var krævet, have et godt overblik og kunne tage et stort ansvar for at hestene var klar til stævner kan jeg ikke rigtig se hvordan det kan vurderes eftersom jeg kun fik det at vide og sagde at det var jeg 100% indforstået med, og at det bl.a. også var noget jeg havde prøvet at arbejde under før (: .

    Synes godt nok folk i hesteverden danser for meget rundt om grøden i stedet for bare at sige det lige ud. Som sagt, hvis de ikke troede jeg kunne leve op til forventningerne, hvorfor så ikke bare sige det ligeud? Især når vi også havde aftalt at jeg skulle komme en uge og prøve ...


  • #5   8. sep 2011 Fordi at mange yngre piger ville blive knust over beskeden at DE ikke var gode nok smiley Man kan vudere en person ret godt ud fra en samtale. vudere dens niveau osv.

  • #6   8. sep 2011 Sådan er det at søge arbejde. da jeg søgte elev plads var det i hele landet jeg oplevede EN gang at jeg fik rejsen fra Midtfyn til herning refunderet. Og jeg var til samtale i KBH og nordjylland. Og jeg havde også kun min SU at leve for.

    Og det er også sådan når man søger job idag. Det koster penge at komem fra a til b

    men jeg kan godt forstå de vil have en over 18 år da det kan have noget at gøre med forsikringer og plus der er ting du ikke må osv som en over 18 må.


  • #7   8. sep 2011 Udfra en samtale hvor arbejdsgiveren sidder og stirre ned i bordet? Det undre mig bare meget eftersom at hun selv foreslog jeg skulle komme på prøve, satte dato og sagde at jeg så kunne komme med til ridestævne for at ligesom hun kunne se mig i de situationer. Og jo, jeg synes da det er fair nok at de ikke vil ha' en under 18, men så må hun have tænkt over det INDEN jeg kom og ikke bare lige været kommet på det dagen efter.

    Desuden kan man da altid bruge til noget konstruktivt hvis man får at vide at på det der punkt er du altså ikke stærk nok til at arbejde her. Det vil jeg i hvert fald mene (: . Mener desuden også at hvis man som næsten 17 årig ikke kan tåle at høre man ikke er god nok, jamen så er det måske for hård en branche man har valgt (:


  • #8   8. sep 2011 Kan godt se det fra din side af. men samtidig er jeg stadig en smule uenig med dig smiley Men held og lykke med at finde et job smiley

  • #9   8. sep 2011 Tak (:

Kommentér på:
Arg -.-'

Annonce