{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

ARG! {{forumTopicSubject}}

Har lige behov for at komme af med dagens frustrationer!!!

Hvordan fanen kan det være at Styrelsen for videregående uddannelser og uddannelsesstøtte vælger at ligge deres telefontid fra 10-15, der er folk jo forhelved i skole!!! ARG! MØGSVAGLORTENOSSEPISSERE!!!!
Så må jeg jo ringe til dem i morgen og håbe på at de rent faktisk også har telefontid til kl. 15 ........

Og hvad sker der for irriterende bilister der kører 60 hvor man må køre 80, og 80 hvor man må køre 60!?
Og den idiot der var lige ved at køre ud foran mig fordi hun ikke kiggede sig for ...

Jeg har sleeeet ikke temperament til det i dag!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARG!
  • #1   11. apr 2013 undskyld dette hjælper sikkert heller ikke på dit humør..
    men det er altså en sigende overskrift..


  • #2   11. apr 2013 Tæl til 10! smiley og træk vejret dybt ned i maven! smiley

  • #3   11. apr 2013 rooolig nu...

  • #4   11. apr 2013 Lort.....-.-

  • #5   11. apr 2013 Ja, der er pauser, men går på en stor skole så vi har stort set ingen stille steder hvor man kan snakke uforstyret i telefon.

    Overskriften er da meget sigende, Arg er et udtryk der bruges i frustration og emnet er at få lukket sine frustrationer ud. Der er en sammenhæng.


  • #6   11. apr 2013 --Og hvad sker der for irriterende bilister der kører 60 hvor man må køre 80,--
    man skal ikke køre 80, man må køre 80. du bør ikke køre bil med dit temp..


  • #8   11. apr 2013 kan godt følge dig med folk som køre 60 hvor man må køre 80 også skal de også køre helt ud mod de der striber så man ikke kan overhale ARH

    det kan godt være man må køre 80 men det er træls at køre bag sådan bedste som bare triller afsted midt i mylder tiden og oveni bremser endnu mere op når der kommer et mildt sving 300 meter senere så man næsten er helt nede på 50
    + som sagt før køre helt ude mod mellem striben + kan ikke finde ud af at køre når der er grønt

    og jo jeg har oplevet det det er ikke noget jeg bare digtet


  • #9   11. apr 2013 Zwick: Man skal følge trafikken, når vedkommende foran holder farten på 80 som er fartgrænsen, så bør man følge trafikken i stedet for at køre så langsomt at man er til gene for andre bilister.
    Jeg kan sagtens styre mit temperament, det har ingen indvirkning på mine evner som bilist.

    Ja, måske gør jeg problemet større end det er, men jeg synes fanme det er latterligt at et hjælpested for studerende har telefontid I SKOLETIDEN hvor folk går i skole og enten har et socialt liv eller rent faktisk ikke kan finde et sted med ro.
    Vi er tre-fire afdelinger slået sammen hvilket vil sige at folk spreder sig ud over et rigtig stort område - også udenfor skolens grænser.
    Jeg har også før haft ringet til dem da klokken var kvart i tre, og der havde de allerede lukket for telefonerne.


  • #10   11. apr 2013 Ina: Her var det en i en lille rød kia som kørte 60 hvor man måtte køre 80 og derved skabte en kø bag sig da der kom for mange modkørende til at der kunne overhales. Sjovt nok kørte lastbilen foran kia'en en del stærkere og der var skam ingen kø bag den smiley .

    Da vi så kom til en 60 km./t strækning satte kia'en farten op og jeg kunne ikke følge med selvom jeg kørte 60-65 km/t.

    Folk kører seriøst råddent, der var også en der bare kørte ud fra en sidevej midt i "byen" da jeg kørte igennem. Jeg kørte 50 som jeg måtte og vedkommende er ved at køre lige ud foran mig. Hun har endda ubetinget vigepligt ... Kæft jeg var tæt på bare at smække hånden på hornet, men koncentrerede mig om at køre uden om i stedet for ...


  • #11   11. apr 2013 ha ha ha ha smiley arh det er lidt sjovt alligevel smiley at folk ikke kan finde ud af at køre

    og undskyld men det er næsten altid ældre kvinder (60 og op) eller mænd (70 og op) som køre sådan


Kommentér på:
ARG!

Annonce