{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Må ikke få en hund - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Min bedste veninde, Ditte, har en meget streng mor, og hun har, 1 kat, 1 kanin og nogle fisk. Hun er meget spinkel, og sådan lidt fin i det, men hård i munden! Hun er så søøød! Nå, men altså.. Jeg har 2 katte, 2 hunde, 1 marsvin, 1 pony, fisk og.. det var det! Hun går ikke til nogen sport, fordi hun gerne vil gå til holdsport men samtidig er meget genert! Hun har redet, og været rigtig dygtig, men nu er muligheden der ikke længere(Som sagt, streng mor!). Jeg har haft hende med til judo, men igen, hun går kold så snart hun skal slås mod andre end mig. Derfor er hendes største ønske en hund.

Men hendes mor har reglerne:

Ditte skal betale for pension ved ferier
Ditte skal gå med den 3 gange om dagen
Den må ikke komme ud i deres have, fordi det ødelægger græsplænen

og.. Ditte er sønderknust! Hun skal også selv betale, men hun har næsten 1000,- kroner i en kasse hvor der står "HUND" på, og der lægger hun alle de småpenge hun får i. Hun er tit oppe ved vores hunde, og går med dem osv..

Har i nogle argumenter som Ditte kan bruge? Hun har disse intil videre!(Skrevet fra min profil til hendes)

Her er argumenterne:
Mere motion, når du går med den
En trofast ven at snakke med
Du skal ikke være bange når du er alene hjemme(Bare sig du har haft problemer med det)
Agility kan du gå til med den, så får du i hvert fald MASSER af motion
DU skal nok passe den(Det sagde jeg også, men dine forældre begynder sikkert at hjælpe med at fylde madskal mm. efterhånden)


Ingen sure miner :-).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må ikke få en hund - hjælp!
Kommentér på:
Må ikke få en hund - hjælp!

Annonce