{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ridehjelm som ikke glider ned
  • #1   20. jan 2012 ja dumt spørgsmål, men har du prøvet et nr, mindre? hvis den klemmer alt for meget, kan du lægge en eller flere skumvaskeklude inden i hjelmen du har nu, under foret, så kan den nok godt blive siddende, når polstringen inden i bliver lidt tykkere. Endelig kan du sy et bånd af fx skind mosgummi eller hvad du nu synes du kan holde ud fast inden i hjelmen ovenpå foret det "klistrer" lidt i forhold til det glatte for.

  • #2   20. jan 2012 Hvis den ryger ned, så er det fordi den ikke passer dig, og enten er for stor eller forkert form til dit hoved..

    Alle ridehjelme glider ned hvis de ikke passer og ALLE ridehjelme bliver siddende hvis de passer..


  • #3   20. jan 2012 er gået nummer ned da den jeg havde var for stor-.-. hvilken hjelm har i ?

  • #4   20. jan 2012 en gammel klam en fra hööks med gult for, den billigste de havde jeg tror det er crw eller noget, jeg har altid en stor fed fletning når jeg rider, så min klemmer godt til, pga. frisuren, men den rykker sig ikke.

  • #5   20. jan 2012 Jeg har en GPA Speed Air Euro.. Den glider også ned hvis ikke jeg har elastikken oppe under hjelmen, men et nr. mindre er for lille.. Den er lige rund nok til mit hoved, men når bare hestehalen er inde i hjelmen, så fungerer den..
    Og så har jeg en CWR dressurhjelm et nr. mindre end den anden, og den er lige lille nok, så derfor ikke brugt så tit..



  • #6   20. jan 2012 Ridder med en john whitaker. Den sidder altid hvor den skal smiley
    Det er dog en dyr løsning smiley


  • #7   20. jan 2012 Det er bare at tage ud og prøve nogle andre smiley find en der passer til dit hovede.

    Jeg har selv halv 1 mio. gpa'er, eurolites osv. de røg alle ned. Den eneste jeg ikke har prøvet det med er min Samshield. - så den ville jeg anbefale.
    Selvom den er dyr, er den alle pengene værd absolut!


  • #8   20. jan 2012 Min lillsesøster har haft nøjagtig samme problem, og alle de hjelme hun prøvede blev ved med at glide ned. Det var fordi hun har et lidt mere aflangt hovede, end rundt hovede.
    Hun var så ude og kigge på endnu en hjelm som ikke passede, da ekspidienten anbefalede en (den jeg har linket til)
    (link fjernet)
    Min lillesøster syntes dog den var dyr 800 kr. men det smarte ved den er at man selv kan indstille den omme bag i, så den passer perfekt, hvis man har et hovede som ligger mellem to nr.
    Hun besluttede sig derfor for at købe denne hjelm, og hun har ikke fortrudt. Det er en letvægts hjelm, perfekt udluftning - dejlig på sommerdage hvor man normalt sveder meget under hjelmen, kan indstilles efter hovedet, (Så hvis jeg havde lyst kunne jeg indstille den til mit hovede)
    Og så kan man få reservedele til hjelmen hvis der skulle være noget der skulle gå i stykker. smiley
    Fås i mange modeller fra casco smiley


  • #9   20. jan 2012 Kan varmt anbefale casco. Sådan en har min datter hun vil ikke havde andet nu smiley

Kommentér på:
ridehjelm som ikke glider ned

Annonce