{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone 4 8 gb???
  • #1   3. feb 2012 hejsa

    jeg har en 16 Gb og jeg har over 1200 billeder og enormt mange app´s og der er mere plads endnu og den er ikke blevet langsom af det.

    min far har en 8 gb og det er mere end rigeligt til ham og han har endda flere store programmer liggende på den da han er fjernvarmemester og kan styre det hele fra sin mobil.

    Så med mindre du skal have 3000 billeder og 1 mill musiknumre og 10.000 app´s så er en 8gb rigeligt smiley


  • #2   4. feb 2012 Jeg har 8 gb xD

    Jeg har p.t 405 billeder, 100 musiknumre og 4 sider med apps... Jeg har ca. fyldt den til 75% og det er fint til mig :o)


  • #3   4. feb 2012 jeg har fx en 16 gb. der er ALT for meget plads til jeg kan fylde den op.
    Havde engang en på 32.. det var helt sindsygt, havde over 1000 billeder, 1500 sange, og ja en masse sider med apps. og den var ikke engang halvt fyldt
    ifl. min mening er 8 gb nok, hvis du bare tænker på hvor mange apps du henter, og om du bruger dem osv smiley


  • #4   4. feb 2012 Jeg har 16 gb og jeg har 58 billeder, 1 video, 42 sange og 79 apps og jeg har 7,3 gb tilbage:)

Kommentér på:
iphone 4 8 gb???

Annonce