{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Burde jeg opsøge en læge? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2-3 gange oplevet, at det lille modersmærke jeg har på maven, har kløet helt vildt voldsomt! Jeg har dog ikke kunnet klø det som sådan, fordi det gjorde lidt ondt, når jeg kløede og sådan, men der er kommet en lille ''hårdhed'' på mærket..

Jeg nævnte det tilfældigt i klassen idag, at jeg har oplevet det her for nylig, og med det samme nævner min veninde, at det kan være modermærkekraft. Det har jeg overhovedet ikke skænket en tanke, men jeg går ind på google og søger på symptomerne..

Det væsker ikke. Bløder ikke. Har ikke ændret form eller andet. Det klør bare og er ømt når det klør. Og jeg oplever det med flere dage (op til en uge)'s mellemrum..

Jeg vil helst kun opsøge en læge, hvis det er meget alvorligt, fordi mine forældre ikke lyder som om de tror mig, når jeg siger der er noget galt + at jeg inden for et år har både fået briller, været til fysioterapeut (en meget dyr omgang) samt skal til en hovedscanning her på onsdag i næste uge, for at få tjekket mig for migræne og sådan ..

Men hvad mener i? Burde jeg opsøge en læge? Og hvad skal jeg i det hele taget sige til mine forældre hvis det er?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Burde jeg opsøge en læge?
Kommentér på:
Burde jeg opsøge en læge?

Annonce