{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for helpart
  • #1   24. apr 2012
    Det kommer an på så meget :o) Hvad hesten kan, hvad man må, er der ridebane/ridehus, har man pligter osv.


  • #2   24. apr 2012 Min rytter betaler alt for min. Smed, fodder, dyrlæge.

    Dog snakker vi altid sammen ved dyrlæge besøg. Hun har lige fået bronkitis, og den del står jeg for. Ellers betaler hun alt. Men det er måske også på en måde mere udlån - dog kan jeg komme derud lige når jeg vil og ride osv osv.

    -Da hun startede med ponyen, havde den startet en LA, men havde ikek gået stævner i knap 2 år på det tidspunkt. Nu rider de MA-SB på landsplan.


    Det var bare lige min erfaring smiley Har dog aldrig selv haft en helpart, udover at min hest har været andres.


  • #3   25. apr 2012 Jeg gav intet da jeg havde en ... havde ponyen helt som min egen, den var god i dressur og spring, jeg måtte althvad jeg ville med ham, osv.. han stod opstaldet ved ejerne hvor jeg have staldvagt en gang i mellem når jeg havde tid, hvor jeg lige skulle give alle deres heste wrap, halm, foder osv, og det var det. Da jeg så fik ham opstaldet på en rideklub, der betalte jeg opstaldningen fordi det jo var mig der gerne ville have ham derhen.. men ejerne betalte stadig foder, smed osv.

  • #4   25. apr 2012 Dem jeg kender der gør det betaler:
    Den ene betaler alt. (men hun låner den også nærmere)
    Den anden betaler også alt, men enten er det ikek sko eller også er det dyrlæge... det kan eg ikke huske


Kommentér på:
Pris for helpart

Annonce